رضا عنایتی سبک بازی در هوادار را با خود به تیم امید نمی آورد و با یک سبک جدید مهیای حضور در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی قطر به شدت نسبت به داوری‌ها علیه تیمش در رقابت‌های گلد کاپ ابراز گلایه کرد.
دقیقا بیست سال پیش هم دو تیم اینترمیلان و آث میلان برگزار کننده یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی باشگاهی اروپا بودند.
یکی از حساس‌ترین مسابقات این هفته از لیگ‌ برتر در اهواز و بین دو تیم خوزستانی برگزار می‌شود.
بدون شک یکی از گزینه های خوب به بهانه جوان سازی تیم ملی برای جناح چپ خط دفاعی می تواند ابوالفضل جلالی باشد.
پس از گلزنی های متعدد برابر نمایندگان ایران در آسیا، حالا مایکل اولونگا این بار در قالب تیم کنیا به مصاف تیم ملی می رود.
مدافع گرجستانی پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم برزیلی این تیم مقابل سپاهان واکنش جالبی داشت.
درست ۱۲ سال قبل، تیم ملی در شرایطی مشابه به حال برابر روسیه قرار گرفت و به برتری ارزشمندی رسید.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس می‌گوید بحث وی ای آر باعث شده تا داوران خود را برای اشتباه محق بدانند.
سیاوش یزدانی مدافع سابق تیم استقلال که با باشگاه سپاهان به توافق رسید، گفت: دنبال بهانه بودند من را قربانی کنند.
تیم سفید پوش سانتوز با ده بازیکنی که وظیفه آنها پوشش دادن پله بوددر اردیبهشت 1351 به تهران سفر کرد.
شرایط اقلیمی کشور کلمبیا موجب شده بود تا برخی از مدیران تیم و مربیان از آن به عنوان یکی از مهتمرین دلایل ناکامی وزنه‌برداران یاد کنند.
دستیار مازیار زارع در نشست خبری اعلام کرد کم بودن باد توپ در بازی ملوان و سپاهان بهانه است.
آخرین بازمانده تیم رویایی ۲۰۱۰ اسپانیا از تیم ملی خداحافظی کرد.
تیم هوادار در جریان بازی دوستانه با استقلال با نتیجه دو بر یک پیروز شد تا نشان دهد هم چنان می تواند یکی از تیم های قابل احترام لیگ برتر باشد.
سرمربی ایرانی تیم الشحانیه قطر که از نزدیک نظاره گر دیدار تیم ملی در برابر انگلیس بود، معتقد است، علت شکست ایران مسایل فنی به خصوص ترکیب تیم ملی بود.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران گفت: متاسفانه آقایان جوری حرف می‌زنند که فکر می‌کنم ما ۲۰ سال خواب بوده‌ایم، پس بسکتبال را به نام خودتان مصادره نکنید.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی جهان بر حساسیت و سختی این دوره از رقابت ها تاکید کرد اما در عین حال گفت: دنبال بهانه نیستیم و با جام قهرمانی بازمی‌گردیم.
مسئولان تیم ملی بسکتبال استرالیا در نامه‌نگاری با مسئولان فدراسیون جهانی بسکتبال خواسته‌اند دیدارشان با تیم ملی ایران به‌جای تهران، به شهر و کشوری ثالث برده شود. آن‌ها با ادعای اینکه تهران روز‌های ناامنی را سپری می‌کند، درخواست داشته‌اند به ایران سفر نکنند
تیم نوجوانان ایران هم همانند تیم جوانان هر سه حریف خود را در بازی های مقدماتی جام ملت ها شکست داد و با شایستگی به دور پایانی بازی ها صعود کرد.
استقلال در فصل نقل و انتقالات یکی از موفق ترین تیم ها بود و اگر در اینباره نظر سنجی شود به طور حتم اول نشود تیم دوم لقب خواهد گرفت.
تیم ملی امید به دلیل کمبود بازیکن نتوانست راهی بازی های کشورهای اسلامی شود و بهانه کمیته ملی المپیک هم برای مدیران برگزاری مسابقات قانع کننده نبود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۷۱ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بالغ بر دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۰۹ تن از ایشان وخیم است.
دیدار تیم های فولاد و سپاهان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آنچه همدردی با مردم آبادان و بازماندگان حادثه تلخ متروپل خوانده شد، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
بهانه عجیب بازیکن تیم ملی والیبال بعداز باخت به بلغارستان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ