مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به کنیا سفر کرده است، استقبال کرد.
موشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فتاح» صبح امروز با حضور رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده رونمایی شد.
رئیس‌جمهور ساعاتی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «جوکو ویدودو» همتای اندونزی خود عازم جاکارتا شد.
مراسم رژه روز ارتش صبح سه شنبه ۲۹ فروردین همزمان در سراسر کشور برگزار شد.
مراسم رژه روز ارتش از دقایقی پیش همزمان در تهران و سراسر کشور آغاز شد. ویدئویی از رژه نیروی دریایی ارتش در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس ببینید.
رئیس جمعهور ایران صبح امروز از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس به صورت رسمی در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
مراسم امضای بیانیه توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دو جانبه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور که به دعوت رئیس جمهور چین عازم این کشور است، با بدرقه‌ی معاون اول تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
پله اسطوره برزیلی در بلندترین قبرستان جهان که ۸۰۰ متر با ورزشگاه سانتوس فاصله دارد به خاک سپرده شد.
تصاویری از مراسم بهترین‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار شد و اِنزو فرناندز به عنوان پدیده جام ، کیلیان امباپه برنده کفش طلا ، اِمیلیانو مارتینز برنده دستکش طلا و لیونل مسی برنده توپ طلا شد.
مراسم اختتامیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مراسم استقبال رسمی رئیس جمهور از «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد برگزار شد.
ورزشگاه البیت ورزشگاهی است که در الخور، قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ ساخته شده‌است و میزبان مراسم افتتاحیه این رویداد خواهد بود.
فیلمی از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی را مشاهده می‌کنید.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در شیراز آغاز شد.
رژه نظامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد استقلال ترکمنستان برگزار شد. در این مراسم تسلیحات و تجهیزات نیرو‌های مسلح ترکمنستان به نمایش گذاشته شد. سردار بردی محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان، رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، معاونان شورای وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، سردبیران تلویزیون و روزنامه ها، در این مراسم که در شهر عشق آباد برگزار شد حضور داشتند.
فیلمی از آغاز مراسم جاماندگان اربعین در تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از مراسم افتتاحیه بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را در قونیه ترکیه مشاهده می‌کنید.
ناصر حجازی چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران، همواره نقش پررنگی در برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ