حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز «مهمانی لاله‌ها» تأکید کردند: پیام شهیدان به ما یادآور میشود که ایستادگی در برابر شیطانهای قدرت و ستم، در پایان به پیروزی و برافتادن ترس و اندوه می‌رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفتند.
رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام محسن اراکی را تسلیت گفتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
رهبر انقلاب در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ عفیف نابلسی را به آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تسلیت گفتند.
رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات، تاکید کردند: امروز اگرچه در راس این دو دستگاه تفاهم به طور جدی وجود دارد، اما مجاهدت واقعی این است که این همکاری و تفاهم را در همه‌ی سطوح پیاده کنند.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی، رحلت عالم جلیل القدر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی مجلسی را تسلیت گفتند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به کنگره بزرگداشت ۲۴۰۰ شهید بخش کن تهران بر الگو قرار گرفتن سیره شهدای برای جوانان تأکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت برادر حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حجتی کرمانی را به وی تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، بازگشت موفقیت آمیز دلاور مردان ناو گروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش از مأموریت دریانوردی بزرگ به کشور را تبریک گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام خود در پی شهادت حجت‌الاسلام عباسعلی سلیمانی نوشتند: ایشان عضو مجلس خبرگان و سالها امام جمعه‌ی زاهدان و کاشان و همواره در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دانشمند فرزانه و انقلابی آقای عماد افروغ را تسلیت گفتند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت دانشمند فرزانه و انقلابی آقای عماد افروغ را تسلیت گفتند.
همایش فرماندهان و مسئولین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قرائت پیام فرماندهی معظم کل قوا توسط سرلشکر سلامی آغاز شد.
در بخشی از پیام مقام معظم رهبری آمده است: از سپاه انتظار می‌رود به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد در تراز انقلاب اسلامی و رساندن سپاه به توانایی‌های کامل برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه‌های معنوی، انقلابی و نظامی سپاه اهتمام خود را مضاعف کند.
همزمان با برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، پیام رهبر انقلاب به این اجلاس منتشر شد.
صف‌های نماز جماعت، صفوف به هم پیوسته‌ی فعالیت‌های اجتماعی را پدید می‌آورد. کانون گرم و پرشور مساجد، کانون‌های همکاری در عرصه‌ی اجتماعی را رونق می‌بخشد.
رهبر انقلاب در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، تاکید کردند: هر تلاش فکری و عملی برای نشان دادن ارزش نماز و بزرگداشت این فریضه مبارک، کاری در جهت نورانی کردن دل انسانهاست.
در متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده است: درگذشت بانوی محترم و صبور، همسر گرامی شهید عزیز آیت‌الله آقای سید محمدباقر حکیم رضوان الله علیهما را به فرزندان مکرم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنم.
در پی حادثه‌ی ناگوار ربایش و شهادت جناب مولوی عبدالواحد ریگی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طی پیامی ضمن اظهار تاثر از این حادثه، بر تعقیب و مجازات سریع و جدی جنایتکاران از سوی دستگاههای مسئول تاکید کردند.
اشراری که این جنایت را مرتکب شدند مزدورانی روسیاهند که در خدمت دشمنان سعادت هم‌میهنان بلوچ و اتحاد اقوام ایرانی قرار گرفته‌اند. وظیفه دستگاه‌های مسئول تعقیب و مجازات جنایتکاران است و باید با سرعت و جدیت انجام شود.
همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد
در متن پیام رهبر انقلاب اسلامی آمده است: این عالم بزرگوار و معلّم اخلاق، وظیفه‌ی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌‎مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار میبردند؛ رحمت و رضوان خدا بر ایشان باد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ