کم خوابی یا زیاد خوابیدن با طول عمر کوتاه تر همراه است. با این وجود، دانشمندان دریافته اند که فعالیت بدنی برخی از اثرات منفی عادات ضعیف استراحت را خنثی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شما هم جزو افرادی هستید که دائماً هوس مواد غذایی مختلف را می‌کنید یا اینکه اصلا هوس می‌کنید همه چیز بخورید، باید بدانید که صدای هشدار از طرف بدنتان برای شما به صدا در آمده است. در این مطلب درباره هوس چیپس و سیب زمینی سرخ‌کرده نکته‌ای را گفته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
چیپس سیب زمینی و فامیل مشهورش سیب زمینی سرخ کرده، از غذا‌هایی هستند که زیاد هوسشان به سراغ افراد می‌آید، اما تمام کردن کل یک بسته در یک چشم بهم زدن می‌تواند نشانه کمبود چربی‌های سالم در بدن باشد.
روزنامه همشهری نوشت: اگر از حکم خدا دست برداشتیم یا به بهانه خوشایند اقلیتی، حساسیت‌مان به این فریضه الهی، کم شد، خطا رفتیم. اگر با محاسبات غلط و در فشار رسانه‌ای دشمن، جلوی ظهور اقتدار قانون و حاکمیت را گرفتیم، زمینه را برای دوقطبی‌های اجتماعی، فراهم کرده‌ایم.
در حالی که تقریباً همه سبزیجات در ارتقای سلامت کلی بدن نقش دارند، سبزیجاتی نیز هستند که به طور ویژه در کاهش وزن، نقش چشمگیری دارند. کالری کم، فیبر و آب زیاد موجود در این سبزیجات به قدری در ایجاد حس سیری مؤثرند که می‌توان آن‌ها را جایگزین میان‌وعده‌های پرکالری کرد.
اگر می‌خواهید میل به شیرینی‌جات را در خود کم کنید و همزمان دیگر مواد مغذی سودمند را برای بدن خود فراهم کنید، به جای مصرف شیرینی‌جات مختلف، خرما مصرف کنید. خرما منبع فوق‌العاده‌ای از فیبر، پتاسیم، آهن و ترکیبات گیاهی سودمند است که شیرینی مورد نیاز شما را تامین می‌کند.
مربی تیم ملی والیبال ایران پس از قبول شکست مقابل کوبا، گفت: هیچکس از اعضای تیم ایران کم نگذاشت.
اگر می‌خواهید ماست میوه‌ای شما کم کالری باشد می‌توانید از شیرین کننده در ترکیب آن استفاده نکنید و این که مقدار کمی عسل، شیره افرا یا استویا به آن بیفزایید.
کم بودن تخم مرغ باعث تکه تکه شدن شامی می‌شود. اگر احساس می‌کنید کمتر از یک عدد دیگر تخم مرغ باید اضافه کنید تا مواد چسبندگی ایده‌آل داشته باشند، می‌توانید زرده را جدا و سفیده را به مواد اضافه کنید.
اگر در حین نشستن، تماشای تلویزیون، راه رفتن یا کار کردن متوجه شدید ضربان قلبتان بالاتر از حد معمول است، بدانید که این اتفاق به کم‌آبی بدن مربوط است. وقتی مایعات کافی نمی‌نوشید، قلب شما مجبور است برای پمپاژ خون در سراسر بدن سخت‌تر کار کند و در نتیجه‌ی آن ضربان قلب بالا می‌رود. برای اینکه سیستم قلبی عروقی شما بهتر کار کند، روز خود را با مصرف مایعات فراوان شروع کنید و به طور منظم در طول روز آب و سایر مایعات بنوشید.
اگر مصرف کننده تخم مرغ باشید احتمالا تفاوت رنگ زرده تخم مرغ‌ها نظر شما را هم جلب کرده و این سوال برایتان پیش آمده که چرا برخی زرده‌ها زرد کم رنگ و برخی نارنجی است؟
سردرد می‌تواند علل مختلفی داشته باشد، اما کم‌آبی یکی از عوامل اصلی آن است. مِن‌بعد اگر دچار سردرد شدید، به جای مصرف قرص مسکّن، ابتدا کمی آب بنوشید. حتی می‌توانید برای جلوگیری از سردردهای بعدی، مصرف آب خود را افزایش دهید.
غده تیروئید کم کار، هورمون تیروئید کمتری تولید می‌کند و متابولیسم را کند می‌کند. سپس بدن مقدار کمتری کالری می‌سوزاند و خطر چاقی، افزایش سطح کلسترول بد و خستگی را افزایش می‌دهد.
نوشیدنی‌های شیرین و شربت‌ها جزء اصلی سفره افطار هستند، اما اگر نیاز به کاهش وزن دارید، باید از آن‌ها دوری کنید. سعی کنید برای افطار یک خرما به همراه آب میل کنید. نوشیدن آب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، زیرا به بدن فرصت می‌دهد تا ذخایر چربی را سریع‌تر آزاد کند و عمل چربی‌سوزی با سرعت بیشتری صورت گیرد.
اگر دوست دارید می‌توانید پیراشکی را داخل تابه سرخ کنید و یا اگر دوست دارید پیراشکی کم کالری داشته باشید داخل فر قرار دهید.
برای اینکه سیستم بدن تنظیم باشد و بتواند کارکرد مناسبی در جهت کاهش وزن بروز دهد میزان و کیفیت خواب می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. تنظیم یک برنامه خواب منظم و پایبندی به آن شاید عامل مهم دیگری برای کاهش وزن موفقیت‌آمیز باشد، به خصوص اگر می‌خواهید در یک ماه ۴.۵ کیلوگرم وزن کم کنید. سعی کنید حداقل ۷ تا ۸ ساعت در شب بخوابید، یک برنامه خواب منظم تنظیم کنید و حواس‌پرتی را قبل از خواب به حداقل برسانید تا چرخه خواب خود را بهینه کنید و به اهداف کاهش وزن خود برسید.
اگر حالت خودکار آپدیت اپلیکیشن‌ها فعال باشد، حجم زیادی از دیتا بدون اطلاع شما مصرف می‌شود. این موضوع در برنامه پلی‌استور گوگل زیاد پیش می‌آید.
گل‌محمدی درباره این اظهارنظر نکونام که گفته بود "از طرف پرسپولیس با ما تماس گرفتند و عذرخواهی کردند،" و اینکه آیا او می‌داند چه کسی از پرسپولیس این کار را انجام داده است؟ عنوان کرد: ایرادی ندارد که من زنگ زده باشم و عذرخواهی کرده باشم. بحث عذرخواهی هم نبود و من برایشان آرزوی موفقیت کردم.
اگر قرار است باتری گوشی شما یک روز کامل بدون دسترسی به پاورپوینت یا شارژر قابل حمل دوام بیاورد، این راه حل بسیار مهم و مفیدی است. قبل از اینکه شارژ گوشی به زیر ۷۵ درصد برسد، می‌توانید حالت کم مصرف را روشن کنید. در حالت کم مصرف، آیفون شما در تلاش برای صرفه جویی در مصرف انرژی، برخی از وظایف به ظاهر کم اهمیت تری، مانند به روز رسانی برنامه‌ها را به صورت آشکار در اسکرین گوشی نمایش نمی‌دهد.
برخی افراد دست‌کم هفته‌ای یک‌بار در شب یک‌دست یا هر دو دستشان خواب می‌رود. عده‌ای ممکن است بابت این مسئله به پزشک مراجعه کنند و عده‌ای نیز ممکن است آن را طبیعی تلقی کرده و جدی نگیرند تا زمانی که خیلی اذیت شوند و تصمیم بگیرند به پزشک مراجعه کنند.
اگر می‌خواهید بدنتان در روز‌های سرد سال کم‌آب نشود، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی ساده، ساعات نوشیدن آب را به این صورت تنظیم کنید: ۱ لیوان آب بلافاصله بعد از بیدار شدن، یک لیوان آب حدود یک ساعت قبل از هر وعده غذایی (مانند ناهار و شام)، یک لیوان آب همراه با میان‌وعده‌ها و یک لیوان آب حدود ۲ ساعت قبل از خواب.
یک دلیل کمتر شایع هوس کردن نوشابه کمبود کلسیم است. اسید فسفریک موجود در نوشیدنی گازدار می‌تواند کلسیم و منیزیم را از استخوان‌ها بشوید.
۷ علامت شایع اختلال کم کاری تیروئید عبارتند از: افزایش تدریجی وزن، خستگی، حساسیت بیش از حد به دمای سرد، درد‌های عضلانی و مفاصل، خشکی پوست یا نازک شدن موها، قاعدگی‌های سنگین یا نامنظم و افسردگی.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: اگر می‌خواهید کار در کشور رونق بگیرد باید سهم کارفرما در بیمه را کم کنیم و سهم دولت را افزایش دهیم تا کارفرما نیروی بیشتری بگیرد و آنها را بیمه کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ