رییس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران تخم گذار میهن گفت: آمار و اطلاعات بخش کشاورزی به این دلیل دقیق نیست که قوانین بازدارنده ای برای ثبت آمار نادرست و اشتباه نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
اهواز - استاندار خوزستان گفت: بخش کشاورزی در استان خوزستان نیازمند یک تحول است و باید با استفاده از دانش روز و آموزش‌های لازم به این سمت حرکت کنیم.
بخش کشاورزی در تولید و خدمات نیاز به حمایت های جدی و سیاست گذاری مدبرانه داشته تا تهدیدها به فرصت تبدیل شود.
چالش هایی مانند موضوع آب، رفع تعهد ارزی و... فعالیت در بخش کشاورزان را تحت تاثیر قرار داده و این امر نیازمند برنامه ریزی درست از سوی مدیران بالادستی با مشورت فعالان این حوزه است.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر لزوم تقویت بخش آبزی پروری و تولیدات شیلاتی در استان گفت: علمی کردن بخش کشاورزی بسیار اهمیت دارد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۴۶ پروژه به ارزش بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیاردریالبه بهره‌برداری می‌رسد.
تبریز- ۷۳ پروژه در بخش کشاورزی آذربایجان شرقی با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی افتتاح می شود.
یک کارشناس بخش کشاورزی با اشاره به اینکه 7 قلم اول محصولات وارداتی مربوط به بخش کشاورزی است گفت: برنامه دولت برای تامین امنیت غذایی در برنامه هفتم چیست.
اتاق اصناف کشاورزی ایران درباره لایحه تشکیل مجدد وزارت بازرگانی در بیانیه ای گفت: احیای وزارت بازرگانی حاصلی جز افزایش بی رویه واردات کالاهای اساسی و تضعیف امنیت غذایی کشور در پی ندارد.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی کم بودن میزان سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی را یکی از چالش‌های این حوزه دانست و گفت: سرمایه گذاری در بخش کشاورزی متناسب با سهم آن در تجارت نیست.
اهواز-استان خوزستان با وجود بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
اهواز استان خوزستان با بهره‌مندی از منابع طبیعی و صنایع اما به دلیل عوامل متعددی نظیر نبود زیرساخت‌ها، کمبود اعتبارات و… از معضلات بی‌شماری رنج می‌برد.
رونق و رشد اقتصادی به عوامل زیادی برمی گردد. امسال در بخش کشاورزی محصولات تولیدی رشد داشت اما نقش این رشد در رونق اقتصادی ملموس نبود در حالی که پیشران ها نقشی اساسی در رونق اقتصادی دارند.
همزمان با ششمین روز دهه فجر، جمعی از نخبگان بخش کشاورزی با سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ناصر باقری‌مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان دیدار و گفت و گو کردند.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی ذربایجان شرقی از افتتاح و بهره برداری از ۶۴ پروژه زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی استان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: بخش کشاورزی با ۴ میلیون بهره‌بردار، بزرگترین، مهمترین، تاثیرگذارترین بخش خصوصی کشور به شمار می‌رود.
رشد اقتصادی بخش کشاورزی کشور در تابستان سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۲ درصد و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه کشاورزی در ۹ ماهه نخست امسال، ۴۵ درصد افزایش یافت.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: بخش کشاورزی در دولت سیزدهم از مقاله‌محوری به سمت انتقال تکنولوژی در سطح مزرعه در حرکت است.
توانمندیهای بخش کشاورزی شهرستان شبستر
توانمدیهای بخش کشاورزی شهرستان شبستر
سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی گفت: اولویت‌های فناورانه بخش کشاورزی ظرف ۳ ماه آینده به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و جامعه نخبگان و ایده‌پردازان اعلام می‌شود.
اهر- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی از سهم ۹ میلیارد تومانی بخش کشاورزی اهر از مصوبات سفر رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی خبر داد.
ساوه- مدیرعامل اتحادیه تعاونی باغداران انار ساوه حفظ برند انار این شهر را نیازمند حمایت جدی دولت و جهاد کشاورزی دانست و گفت: باید برای ورود سرمایه گذار به بخش فرآوری برنامه ریزی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ