طی برگزاری نمایشگاه اتوموبیلیتی ۲۰۲۲ روسیه، ۱۲ تفاهم‌نامه بین بخش‌های خصوصی امضا شد و این تفاهم‌نامه‌ها در فاز اجرایی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسان تمبکتی قراردادش با الشباب را تمدید کرده اما از این تیم جدا می‌شود و تیم آینده او از بین الاتحاد، الهلال، النصر و الاهلی خواهد بود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان بعد از شکست برابر اندونزی در خصوص این دیدار صحبت کرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در تورنمنت ۸جانبه بلاروس با دو پیروزی شیرین صعودش را به مرحله بعد رقابت‌ها قطعی کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز، مجبور به استفاده از جنگنده شوند؛ اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: چه کسی تصور می‌کرد که روزی جوانان فلسطینی در «جنین» آنقدر عرصه را بر نظامیان صهیونیست تنگ کنند که آنها برای رهایی از محاصره جوانان مبارز مجبور به استفاده از جنگنده شوند اما این اتفاق چند روز پیش در جنین روی داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور گفت: ما به هیچ وجه میزان فعالیت اقتصادی میان ایران و سوریه را متناسب با سطح روابط سیاسی دو کشور نمی‌دانیم.
رئیس جمهور درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی نشان ضعف و گواه آینده روشن و امیدوارکننده برای جریان مقاومت است.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق گفت: بهره برداری از معدن آنومالی ۸ ناریگان و سه معدن فعال در ساغند، اخذ مجوز کارخانه کنستانتره و آهن اسفنجی و ... از جمله اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ بود.
مذاکرات فشرده تیم بانک مرکزی با کشورهای عربستان و امارات و هم افزایی عملیاتی دستگاه دیپلماسی با تیم اقتصادی دولت، نتایج مثبتی در ارتباطات بین بانکی و حصول نتایج ملموس ایفا کرده است
هرچند پیروز به دلیل نارسایی کلیه جان داد و عده ای را ناراحت و غمگین کرد ولی تجربه‌ ناشی از پروژه تکثیر یوز ایرانی نتایج مهم و افق روشنی برای آینده یوزهای ایرانی به همراه خواهد داشت.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه آینده روشن وقتی محقق می شود که بدانید گذشته روشنی هم دارید، گفت: یکی از توطئه های غرب علیه جوانان مسلمان این است که تاریخ علم را جعل کرده و القا می‌کند شما هیچ پیشینه درخشان یا استعدادی ندارید.
رئیس جمهور گفت: به ما پیغام می‌دهند از کشورهای منطقه و کشورهای اروپایی و دیگر نقاط که نادرست عمل کرده‌اند و در حق ملت ایران درست عمل نکردند و حالا می‌گویند بیایید با هم حرف بزنیم. عجب! شما در حق ملت ایران جفا کردید و تصور داشتید که به هدفتان می‌رسید.
رئیس جمهور گفت: بارها گفته‌ایم که ذخایر ارزی ما جایی برای نگرانی ندارد و فعالان اقتصادی که می‌خواهند کار اقتصادی واقعی کنند بدانند مشکل ارزی نداریم، اما دشمنان باز می‌خواهند در دل مردم تردید و نگرانی ایجاد کنند. بازهم می‌گوییم هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و به کوری چشم دشمنان در آینده هم نخواهیم داشت.
مدیرکل دفتر شناسایی و هدایت مستعدان بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اجرای طرح بورس صنعتی در کشور گفت: با اجرای طرح بورس صنعتی، سعی شده دانشجویان مستعد به سمت نیازهای صنعتی سوق پیدا کنند.
صاحب یک داروخانه شبانه‌روزی در شمال تهران از نایاب شدن فنیتویین ۶۰ و فنیتویین کامپاند خبر می‌دهد و می‌گوید در ماه‌های آینده بحران کمبود دارو‌های اعصاب و روان بدتر خواهد شد. این صاحب داروخانه، دوستانی در صنعت دارو دارد و می‌گوید تولید‌کنندگان دارو اطمینان داده‌اند که امکان تولید تمام دارو‌ها در کشور وجود دارد، اما وقتی مسوولان سازمان غذا و دارو فکر می‌کنند با قیمت‌های دستوری همزمان با افزایش ساعتی نرخ ارز، می‌شود چراغ صنعت و تولید دارو را روشن نگه داشت، تولید‌کننده چاره‌ای جز کاهش ظرفیت تولید ندارد، چون دیگر پولی ندارد که پای چرخ‌های لق تولید بریزد.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
سخنگوی دولت تاکید کرد: سرمایه عظیم مردمی آینده روشن ایران عزیز را تضمین می کند.
گری نویل مدافع کناری سابق تیم ملی انگلیس گفت که دوست دارد گرت ساوتگیت به عنوان سرمربی بماند.
لوچیانو روسی با نمایندگان ایران در جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با تبریک برگزاری موفقیت آمیز کنگره حزب حاکم چین به دولت و مردم این کشور، آینده روابط فی‌مابین را بسیار روشن و رو به توسعه توصیف کرد.
گری لینه‌کر رویای بازگشت لیونل مسی به بارسا را دارد و به آینده بارسا تحت هدایت ژاوی هم خوشبین است.
گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد قرار گرفته است/ آینده روشن گروه سایپا با اقدامات کلیدی انجام شده
روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل مجارستان گفت آینده برای لاجوردی‌‌پوشان روشن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ