گرچه این دومین بار است که ثبت نام برای خرید خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می شود و حدود ۴ روز نیز از شروع ثبت نام گذشته اما عملکرد سامانه بهبود نیافته و شاهد قطعی هایی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
خوزستان حداکثر دمای روز گذشته در چهار ایستگاه هواشناسی شهر‌های استان خوزستان به بالای ۵۰ درجه رسید.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان و چهار شهر مجاور در دومین روز از مردادماه در وضعیت ناسالم ثبت شد.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان و چهار شهر مجاور آن امروز ۲۹ تیر برای دومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم ثبت شد.
باید دید باتوجه به چالش عمیق سال گذشته علیرضا دبیر و محمد پولادگر، برای این انتخابات شخص وزیر ورزش در مجمع حاضر خواهد شد و یا اینکه بار دیگر پولادگر به مجمع می‌آید.
بنا به این تقویم چهارشنبه روز عرفه، پنج‌شنبه عید قربان است. در دوره دولت پیشین نیز عید‌های قربان و فطر سه روز تعطیل عمومی بودند.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
براساس تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین‌های تله‌ای محیط‌بانان پارک ملی توران، یوزپلنگ ایرانی ماده به نام «خورشید» (با نام سابق تلخاب)، روز گذشته به همراه چهار توله‌اش در این منطقه دیده شد.
محرابیان وزیر نیرو گفت:امروز اولین روز اجرای طرح پاداش کاهش مصرف برق بود که طبق اعداد دیسپاچینگ ۷۹۸ مگاوات صرفه جویی در مصرف برق را داشتیم.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی در سراسر کشور صبح امروز جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۱۷۶ نفر در چهار روز اخیر جان خود را در جاده های کشور از دست داده اند گفت: فهرست استانهایی که بیشترین تصادفات جاده ای را داشته اند منتشر شد.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
دروازه‌بان پرسپولیس در مصاحبه‌ای جالب توجه گفت دیگر در تیمشان کسی نیست زودتر اخبار را بیرون دهد.
فرماندار سواستاپل در شبه جزیره کریمه امروز از سرنگونی ۴ پهپاد اوکراینی نزدیک این منطقه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
در خط داغ اخبار روز «فرارو»، برای پی‌گیری مهم‌ترین و جدیدترین تحولات و رخداد‌های روز ایران و جهان با ما همراه باشید
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۵۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۶ تن از ایشان وخیم است.
خبری در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر این که مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ ‏روز جمعه ۴ آذر فعال خواهد شد؛ با این تفاوت که به جای هزینه ۱۳۲ هزار تومانی سازمان سنجش برای این مرحله هزینه ۱۸۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.
شاخص کل پس از ۶ روز متوالی کاهش و افت حدود ۶۵ هزار واحدی، در معاملات روز دوشنبه توانست افزایش حدود ۶٬۲۰۰ واحدی را ثبت کند و رنگ سبز به تابلو بورس بازگشت. آیا این روند امروز ۴ شنبه نیز ادامه پیدا خواهد کرد؟
۴ طلا و برنز تکواندوی ایران در اولین روز بازی‌های اسلامی
راه‌های مختلفی برای افزودن سرکه سیب به رژیم غذایی شما وجود دارد و می‌توان آن را با مواد سالمی مانند روغن زیتون، آب لیمو یا حتی آب مخلوط کرد. مهم است که مقدار سرکه سیب مورد استفاده برای کاهش وزن نباید بیش از ۱-۲ قاشق غذاخوری (۱۵-۳۰ میلی لیتر) در روز باشد.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ