کریستانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان امیدوار است بتواند جام قهرمانی لیگ عربستان را بالای سر ببرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع ایرانی السد امیدوار به انجام نخستین بازی خود در جام باشگاه‌های عرب است.
فدراسیون بین‌المللی شطرنج با انتشار عکسی، به روز سخت جام جهانی ۲۰۲۳ باکو که با پیروزی بزرگ ملی‌پوش ایران در نبردی ۶ ساعته برابر استاد بزرگ روسیه همراه بود، اشاره کرده است.
باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و فیلم جدید بار دیگر ادعای از دست رفتن ۱۰ امتیاز بابت اشتباهات داوری را مطرح کرد؛ آنهم در شرایطی که چهار روز دیگر فینال جام حذفی با پرسپولیس باقی مانده است
در روز دوم مسابقات کشتی آزاد جام تختی، تقریبا هیچ کدام از چهره های نامدار اسیر شگفتی نشدند.
فینال جام حذفی بعد از سال‌ها انتظار بین استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود.
روز دوم جام تختى با حضور ستاره هاى كشتى آزاد ايران از جمله حسن يزدانى برگزار مى شود.
تیم فوتبال استقلال با پیروزی برابر نساجی مازندران در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی به دیدار فینال راه یافت و باید منتظر حضور احتمالی پرسپولیس باشد تا انتقام شکست در دربی صدم را بگیرد.
فاینورد بدون حضور ملی‌پوش ایرانی خود مسابقه با تیم اِمِن را آغاز می‌کند.
فاینورد بدون حضور ملی‌پوش ایرانی خود مسابقه با تیم اِمِن را آغاز می‌کند.
دو تیم نونهالان و نوجوانان فولاد در حالی به فینال لیگ برتر کشور راه پیدا کرده اند .
با مشخص شدن تاریخ برگزاری دیدار اول استقلال در جام حذفی این فصل مشخص شد این تیم ظرف شش روز دو بار باید با تراکتور بازی کند.
انتشار یک پست اینستاگرامی توسط کریم بنزما، در فاصله دور روز تا فینال جام جهانی نشان می دهد که هوای رابطه او با دشان ابری است.
دور سوم جام حذفی با صعود اکثر تیم‌های لیگ یکی پایان یافت.
برگزاری رقابتهای کشتی قهرمانی جام باشگاه‌های جهان به میزبانی کشورمان همچنان مشروط به حمایت و حضور اسپانسرهای مالی است.
با پایان دیدارهای روز سوم گروه های اول و دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی، تکلیف دو بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
آلمان با نتایجی خیره‌کننده به عنوان اولین تیم چمدان را برای قطر بست و امروز نخستین دیدار را با ژاپن سختکوش برگزار می‌کند.
234 روز بعد از هم‌گروه‌شدن ایران با انگلیس در گروه دوم جام جهانی، بالاخره نوبت به سخت‌ترین بازی ایران در جام جهانی قطر 2022 رسید.
واقعیت این است که ملی‌پوشان ایرانی قریب به یک هفته‌ای می‌شود که در دوحه درگیر مسائلی هستند که شاید انتظارش را نداشتند در این جام آن‌قدر پررنگ باشد. آن‌ها هر روز با سؤالات خبرنگاران انگلیسی روبه‌رو می‌شوند که آیا قرار است سرود ملی ایران را بخوانند یا نه یا اینکه قرار است بعد از گل‌زنی احتمالی خوشحالی کنند یا خیر، به‌گونه‌ای شده که دیگر کسی از مطرح‌شدن چنین موضوعاتی غافلگیر نمی‌شود. با وجود این، شرایط بازیکنان تیم ملی ایران می‌تواند بزرگ‌ترین علامت سؤال باشد.
تیم ملی قطر به دنبال برتری در نخستین بازی جام جهانی مقابل اکوادور است.
سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
بهترین مهاجم این فصل فوتبال اروپا در یک اتفاق کم‌سابقه در لیگ جزیره موفق به گلزنی نشد!
سرمربی پرتغالی و سرشناس فوتبال دنیا که در سپاهان مشغول به فعالیت است با روی باز پذیرای اصحاب رسانه در تمرین تیمش شد.
قطر از بهترین تیم‌های فوتبال جهان برای اولین دوره جام جهانی فوتبال در خاورمیانه و جهان عرب استقبال می‌کند. انتظار می‌رود حدود ۱.۲ میلیون هوادار در طول مسابقات از این کشور دیدن کنند.
هیچ هواداری حق ندارد در مکان‌های عمومی بدون پیراهن ظاهر شود. فیفا نیز در همین خصوص به هواداران هشدار داده که باید در مکان‌های عمومی پوششی متعارف داشته باشند و اجازه ندارند که در استادیوم‌ها نیز لباس از تن خارج کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ