آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد، با گذشت 23 روز از سال آبی (1402-1401) میزان کل حجم آب در مخازن سدهای کشور حدود 18.32 میلیارد مترمکعب بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل گمرک گفت: ۴۴ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از مواد پتروشیمی است و ارزش کالاهای صادراتی پتروشیمی به علت کاهش قیمت جهانی ۱۸ درصد کاهش یافته است.
وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
بر اساس یک متاآنالیز مشخص شد که مصرف گوشت قرمز فرآوری شده به طور قابل توجهی با شش درصد خطر بیشتر سرطان سینه، ۱۸ درصد خطر سرطان کولورکتال (سرطان روده بزرگ)، ۲۱ درصد خطر سرطان کولون، ۲۲ درصد خطر سرطان رکتوم (بخشی از روده بزرگ) و ۱۲ درصد خطر بیشتر سرطان ریه مرتبط است.
رییس کل بانک مرکزی و سخنگوی شورای پول و اعتبار، از کاهش نرخ سود تسهیلات ساخت مسکن حمایتی به ۱۸ درصد خبر داد.
تهران- مدیرعامل آب منطقه‌ای استان تهران از کاهش ۵۰ میلیون مترمکعبی حجم مخازن آبی این استان خبر داد و از مردم خواست، با صرفه جویی ۱۰درصدی در مصرف آب به پایداری شبکه کمک کنند.
معاون بنیاد مسکن از کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی نهضت ملی مسکن به ۱۸ درصد، پس از تصویب در شورای عالی مسکن خبر داد.
به طور مشخص هر پنج سانتی‌متر افزایش سایز دور ران با کاهش ۱۸ درصدی خطر مرگ زودرس مرتبط است، زیرا سایز ران، شاخصی برای میزان عضله‌ای است که فرد حمل می‌کند نه چربی.
بررسی آمار مربوط به واردات و صادرات فولاد در سال ۱۴۰۱ حکایت از آن دارد که اگرچه واردات در این حوزه رشد قابل توجهی داشته اما در مقابل صادرات در مجموع با کاهش ۴ تا ۱۸ درصدی مواجه شده است.
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گفت: در سال ۱۴۰۱، ۷۰۰۰ زمین لرزه در کشور و نواحی همجوار ثبت شد.
قیمت عمده خیار رویال با افزایش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۱۵ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان و پیاز با کاهش ۲۰ درصدی از هر کیلو ۲۰ هزار تومان به ۱۶ هزار تومان رسیده است.
قیمت طلا امروز در مقابسه با دیروز ۰.۷۹ درصد کاهش یافته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۲ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان معامله می‌شود.
از فروردین تا بهمن سال‌جاری بیش از ۱۳ میلیون و ۱۳۷ هزار تن نهاده دامی وارد کشور شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش وزنی ۱۸ درصدی را تجربه کرده است.
رئیس پلیس راهور فراجا به آمار جانباختگان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در کشور ما سالیانه ۱۷ هزار فوتی و حدود ۳۰۰ هزار نفر مجروح در حوادث رانندگی رخ می‌دهد که ما طبق برنامه ریزی باید این آمار را کاهش دهیم.
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد اعلام کرد: قیمت مواد غذایی در جهان در ماه ژانویه برای دهمین ماه متوالی کاهش یافته است و اکنون ۱۸ درصد کمتر از رکود قیمت‌ها در ماه مارس گذشته است.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به کاهش ۱۸ درصدی آمار سرقت در استان تهران، بر ضرورت تعیین قاضی ناظر بر مراکز ترک اعتیاد تاکید کرد.
قاسم زاده گفت: ۳۸ درصد پرشدگی سد ها وجود دارد که معادل ۱۸ میلیارد متر مکعب میشود که این عدد نسبت به سال گذشته افزایش دو درصدی داشته است.
آمار دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور نشان می‌دهد با سپری‌شدن ۳۰ روز از سال آبی (۱۴۰۱-۱۴۰۲) میزان حجم آب در مخازن سد‌های کشور حدود ۱۸.۱۲ میلیارد مترمکعب بوده و شاهد کاهش ۱۴درصدی ورودی به مخازن نسبت به سال گذشته هستیم.
تصمیمات اوپک لایه‌های سیاسی دارد، واردات بنزین نداریم ، کاهش ۱۸ درصدی آب سد ها نسبت به سال گذشته و قطع انشعاب مشترکان پرمصرف مصرف از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۰.۵۵ درصدی نسبت به روز کاری قبل روبرو شد.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (شنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۲.۹۹ درصدی نسبت به روز قبل همراه شد.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.
تحلیلگر بازار سرمایه گفت: علی‌رغم روند نزولی، شاخص کل توانسته خود را بالای خط میانی کانال نزولی حفظ کند که نشان از احتمال اتمام ریزش‌های بازار دارد.
ویتامینی که مصرف آن باعث تهوع می‌شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ