در ادامه کمک‌های نظامی و مالی آمریکا و اروپا به دولت و ارتش اوکراین، اتحادیه اروپا بسته کمکی جدیدی برای سال آینده تصویب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای اروپا از تمدید تحریم‌های بروکسل علیه مسکو تا سال آینده میلادی خبر داد.
اتحادیه اروپا برای قطع «وابستگی‌های راهبردی» به چین طی چند سال آینده تلاش می‌کند.
جام ملت های اروپا 2024 از 14 ژوئن سال آینده به مدت یک سال در آلمان برگزار خواهد شد.
لیونل مسی با انتخاب اینتر میامی به عنوان تیم آینده خود بعد از 19 سال فوتبال اروپا را ترک می کند.
مقامات اتحادیه اروپا به طور چراغ‌خاموش، خود را برای شکست رئیس جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده این کشور مهیا می‌کنند!
امیر غفور سال آینده خارج از ایران به کار خود در والیبال ادامه خواهد داد.
امیر غفور سال آینده خارج از ایران به کار خود در والیبال ادامه خواهد داد.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه غرب در اوکراین، رئیس شورای اروپا اعلام کرد کشورهای اروپایی تصمیم دارند در سال آینده یک میلیون گلوله توپخانه را تحویل ارتش اوکراین دهند.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
اگرچه پس از بحران مالی منطقه یورو در سال ۲۰۰۸ انتظار می‏رفت چالش های اتحادیه اروپا به پایان برسد اما رقابت های سیاسی برای رهبری در اروپا یکی از موانع مهم این اتحادیه است.
سفیر اسبق ایران در چین گفت: اروپا و آمریکا از این سفر ناراضی هستند و علتش هم این است که طبیعتاً زمینه‌های همکاری و توافقات گسترده بین ایران و چین و امکانات دو طرف برای مبادله و تعامل زیاد است.
اگر پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط سازمان ملل در جولای گذشته برای سال ۲۱۰۰ درست باشد. بسیاری از کشور‌ها به ویژه در اروپا و آسیا در دهه‌های آینده شاهد کاهش جمعیت خود خواهند بود، در برخی دیگر، کاهش جمعیت در حال حاضر نیز آغاز شده است.
در‌حال‌حاضر نشانه‌هایی را می‌بینیم که در اواخر سال ۲۰۲۳، یک ال‌نینو جدید ممکن است پس از چندین سال ظهور کند. این می‌تواند به‌طور کامل الگو‌های آب‌وهوا را برای فصول سال آینده تغییر دهد. دمای جهانی در طول یک دوره ال‌نینو حدود ۰.۲ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و در طول لانینا حدود ۰.۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.
رئیس کمیسیون اروپا امروز اعلام کرد: اتحادیه اروپا سال آینده ۱۸ میلیارد یورو به اوکراین ارائه می‌کند.
وزیر دفاع ترکیه امروز تصریح کرد: حمایت آمریکا و اروپا از کی یف، بحران اوکراین را تا سال آینده میلادی ادامه دار خواهد کرد.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان می‌گوید که این کشور در سال ۲۰۲۳ دست کم ۱۱.۶ میلیارد متر مکعب گاز به اروپا صادر خواهد کرد.
رئیس جمهور صربستان با پیش بینی اینکه جنگ اوکراین سال بعد هم ادامه داشته باشد از زمستان آینده به عنوان دشوارترین زمستان تاریخ اروپا یاد کرد.
رئیس کمیسیون اروپا از ارائه طرح کمک به اوکراین برای سال ۲۰۲۳ به مبلغ ۱۸ میلیارد یورو در هفته آینده خبر داد
طی ۵ سال آینده شرکت آمازون بیش از یک میلیارد یورو(۹۷۴.۸ میلیون دلار)  در اروپا برای وانت و کامیون های برقی و مراکز بسته بندی که گازهای گلخانه ای کمی منتشر می کنند، هزینه خواهد کرد.
رئیس جمهور فرانسه می‌گوید که زمستان سال آینده برای اروپا از حیث تامین منابع گاز، به مراتب سخت‌تر از سال جاری خواهد بود.
کمیسر انرژی اتحادیه اروپا می‌گوید که مقامات انرژی این اتحادیه بر این باورند که زمستان سال آینده از زمستان پیش‌ رو، سخت‌تر خواهد بود.
پیشتر در همین رابطه، اتحادیه اروپا اعلام کره بود که اسرائیل می‌تواند منبع جدیدی برای تامین گاز اروپا باشد زیرا این اتحادیه به دنبال کاهش وابستگی به انرژی روسیه است.
زلنسکی گفت: «نود روزی که در پیش است بیشتر از سی سال گذشته در مورد استقلال ما تعیین‌کننده است. نود روزی که بیشتر از سال‌های قبل برای موجودیت اتحادیه اروپا تعیین‌کننده است. زمستان آینده (سرنوشت) ما را تعیین خواهد کرد».
کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد در اوایل سال آینده میلادی درباره آنکه آیا شرکت های فناوری بزرگ باید بخشی از هزینه های شبکه  مخابراتی اروپا را تقبل کنند، رایزنی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ