دکتر سیمین کاظمی، جامعه‌شناس و پزشک علاوه براینکه نسبت به عوارض بارداری زودهنگام هشدار می‌دهد، معتقد است: «چنین طرح‌هایی به معنی نادیده گرفتن سلامت و جان دختران نوجوان است و به معنی افزایش جمعیت به بهای جان و سلامت دختربچه‌هاست. به نظر می‌رسد برای طراحان چنین طرح‌هایی جان زنان بی‌ارزش است و نیازی به محافظت ندارد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان خودرو و موتورسیکلت نسبت به ثبت‌نام و ارائه عوارض اسقاط اقدام نکرده‌اند که شماره گذاری آنها متوقف شده است.
رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده، گفت: ثبت‌نام برای اسقاط خودرو و موتورسیکلت فرسوده فقط باید در سایت ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود.
شرط بند ۴ ماده ۴ دستورالعمل خودرویی شورا که از ممنوعیت خرید و ثبت‌نام خودرو برای افرادی که دارای پلاک انتظامی فعال بودند اصلاح شد.
به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.
شهباز حسن پور گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسیاری سعی دارند با فروش سهام خود نسبت به ثبت‌نام خرید خودرو اقدام کنند.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
شرایط ثبت‌نام برای طرح اسقاط خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
در پی طرح سوالات مشابه و پرتکرار مشتریان برای ثبت‌نام خودروهای فروش رفته در طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو، گروه صنعتی ایران‌خودرو پاسخ‌ این سوالات را منتشر کرد.
متقاضیان خرید خودرو از محصولات سایپا در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی که حائز شرایط هستند از امروز به مدت ۳ روز می‌توانند نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.
فاطمی امین وزیر صمت گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
فاطمی امین وزیر اقتصاد گفت: از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد؛در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.
سخنگوی وزارت صمت گفت: از فردا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان که متقاضیان جهت ثبت‌نام در حساب خود (به نام سازمان حمایت) مسدود کرده‌اند با حفظ نوبت تحویل خودرو آزاد می‌شود.
بانک مرکزی امروز طی بخشنامه‌ای بانک‌ها را مکلف کرد با قید تسریع نسبت به رفع مسدودی از حساب‌های وکالتی متقاضیان ثبت‌نام خودروهای وارداتی که به نام سازمان حمایت مسدود گردیده بود اقدام نمایند.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
وزیر صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.
برای جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی، سامانه عرضه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس esalecar.ir از دوشنبه به مدت دو روز (۷ و ۸ فروردین ماه) فعال می‌شود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
در پی نگرانی‌های ایجاد شده در میان متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوق‌العاده، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر ایجاد امکان ثبت‌نام برای تمام متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ماه تاکید کرد.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
ثبت‌نام طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین ایران خودرو دیزل در رنگ‌های متنوع و تعداد و مدت زمان محدود از ۲۸ آبان‌ماه آغاز می‌شود.
مدیر صادرات آسیا، اروپا، آمریکا و CIS ایران خودرو از امضای تفاهم‌نامه برای صادرات تارا و دنا پلاس در سال‌های آینده به ونزوئلا خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: همان‌گونه که قبلا نیز اعلام کرده‌ایم این شرکت در راستای ایفای تعهدات خود و تامین نظر مشتریان، خودروهای هایما اس۵ و اس۷ را با قیمت زمان ثبت‌نام به مشتریان دارای حواله تحویل خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ