صحرایی که به سفر حج رفته بود روز گذشته پس از چند هفته در هیئت دولت حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
انتشار تصاویری از پیانو زدن یک دختر محجبه در فضای مجازی، سروصدای زیادی به پا کرد.
تصاویری دیده نشده از مازیار لرستانی در مراسم اکران فیلم پسر انسان در فضای مجازی پربازدید شده است.
اشک ریختن قانونگذار زن استرالیایی در صحن پارلمان این کشور به تازگی در بین خبرهای پربازدید و جنجالی قرار گرفته است.
انتشار تصاویری از احوالپرسی به سبک وزیر نفت دولت رئیسی در فضای مجازی خبرساز و پربازدید شده است. جواد اوجی خطاب به معاون نخست وزیر روسیه می‌گوید: احوال آقای نواک...!
تصاویری از افتتاح ایستگاه متروی جهادِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
انتشار تصاویری از حرکات ورزشی پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس در حاشیه جلسه علنی مجلس در ایرنا در فضای مجازی پربازدید شده است که منتشر شد.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
تصویری از بنر عجیب تشویق به فرزندآوری در بندر ترکمن در فضای مجازی پربازدید شده است. دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: در سال ۱۳۹۰ تعداد ازدواج ۸۷۴ هزار مورد بود که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۵۷۰ هزار کاهش پیدا کرد. تعداد طلاق هم در سال ۹۹ حدود ۱۴۳ هزار مورد بود که در سال ۱۴۰۰ این عدد به ۲۰۰ هزار افزایش یافت. نرخ باروری در سال ۱۳۹۰، ۱.۷۹ بود که در سال ۱۴۰۰ نرخ باروری به ۱.۶۵ رسید.
پنج جانور عجیب و غریب از جمله سمندر مکزیکی (اکسولوتل) و برگچه‌خوار (کپی‌بارا) در اینترنت محبوب شده‌اند، اما شهرت تازۀ آن‌ها شاید برای خودشان اتفاق خوشایندی نباشد.
تصاویری از لکه عجیب در آسمان مسکو که در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است را ببینید.
تصاویری از فرار یک خودرو از ترافیک نوروزی جاده چالوس در فضای مجازی پربازدید شده است.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از لحظه نجات دختربچه سوری از زیر آوار یک ساختمان پنج طبقه در شهرک «ارمناز» که ۴۰ ساعت زیر آوار ماند و از سر برادرِ کوچک‌ترش حفاظت کرد منتشر کرد.
انتشار تصاویری از مراسم عروسی مارک آنتونی خواننده ۵۴ ساله و نادیا فریرا دختر شایسته ۲۳ ساله در فضای مجازی پربازدید شد.
تصاویری از استقبال مردم خاتم یزذ از رئیس جمهور را مشاهده می کنید.
تصاویری عجیب که در فضای مجازی پر بازدید شد و با واکنش کاربران فضای مجازی مواجه شد را ببینید. منبع: خبرفوری
تصاویری از بیلبورد‌های معنادار در سطح شهر تهران در فضای مجازی پربازدید شده است. در این بیلبورد خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: من هر حرف حقی را بدون ترس می‌گویم، چون از کسی چیزی نمی‌خواهم!
موزه خودرو نیاوران سال ۱۳۹۱ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرد و اکنون یکی از بخش‌های پربازدید این کاخ است؛ جایی که شماری از خودرو‌های شخصی خاندان پهلوی اول و دوم، موتورسیکلت‌ها و ماشین‌های کوچک فرزندان این خاندان در فضایی به مساحت ۲۰۰ متر مربع به نمایش گذاشته شده است.
منابع خبری تصاویری از نجات معجزه آسای یک مادر و فرزند تایوانی از زیر آوار زلزله 7.2 ریشتری اخیر در این کشور منتشر کرده اند که در فضای مجازی بسیار پربازدید شده است.
تصاویر منتشر شده از یک زن وزنه‌بردار مصری که باوجود بارداری در حال بلند کردن وزنه‌های سنگین است، در این کشور از ویدیوهای پربازدید روز جمعه ۱۱ شهریور بود. بسیاری از شهروندان مصری تلاش و پشتکار این زن ورزشکار را ستودند، اما برخی از کاربران هم با انتقاد از او، ورزش‌های سنگین را برای سلامت جنین خطرناک دانستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ