آزمون «سلامت روانی رفتاری» برای دانش‌آموزان پایه هفتم و آزمون «غربالگری پایه روانشناختی» برای دانش‌آموزان پایه هشتم برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
فردا آخرین ملهت اسامی وزنه‌برداران ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به فدراسیون جهانی است.
جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک گردشگری برگزار می شود. حداقل موجودی حساب های قرض الحسنه برای شرکت در قرعه کشی مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه کشی تا پایان شهریور 1402 است.
معاون استاندار و فرماندار تهران اعلام کرد: استعفای داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه ۲۵ خرداد بوده و تمدید نخواهد شد.
شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
مهلت دو هفته‌ای کمیته تخصصی بررسی حواشی و وضعیت شرکت کنترل ترافیک روز شنبه به پایان می‌رسد و اعضای این کمیته باید روز یکشنبه نتیجه بررسی‌های خود را در صحن علنی شورای شهر ارائه دهند.
معاون فناوری آموزشی دفترانتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز ۳۱ تیرماه خبر داد.
کانون تربیت اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس نماد احترام به حرمت‌های خاک، آزادی و استقلال هر ملت مستقل و نمادی برای وحدت در مقابل جریانات تحمیلی ظلم جهانی و جهانی‌سازی استکبار است.
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 12 اردیبهشت 1402 آخرین مهلت شرکت در دومین پویش «ایران سرسبز ایران قوی» است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مکاتباتی شد تا اگر تصمیم به حضور فارغ التحصیلان این رشته‌های جامانده گرفته شود این افراد نیز بتوانند در آزمون شرکت کنند.
متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی باید پس از پایان ثبت نام شماره پرونده و کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند.
بیمه ملت در بیست و پنجمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، در میان شرکت‌های بیمه کشور در جایگاه هفتم قرار گرفت.
مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی رگولاتوری از تمدید مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون رادیو آماتوری مبتدی و عمومی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
به گفته یک مقام دولتی در هند شرکت های تولید کننده موبایل باید تا مارس ۲۰۲۵ میلادی یو اس بی سی را به عنوان پورت شارژ استاندارد در دستگاه هایشان به کار گیرند.
مهلت شرکت در فراخوان حمایت از سکوهای اقتصاد دیجیتال که به دنبال تصویب آیین نامه حمایت از کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال منتشر شد، پایان یافت و هم اکنون روند ارزیابی سکوها آغاز شده است.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال آخرین مهلت بارگذاری مدارک در سامانه ملی را برای لیگ‌ رده‌های سنی ۱۶ آبان اعلام کرد و به باشگاه‌ها هشدار داد که شرکت نکردن در این مسابقات با جریمه همراه خواهد بود.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
تازه‌ترین جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی و فرابورسی اعلام شد؛ در این میان مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام ۳ نماد نیز به چشم میخورد. در این مطلب به جزییات این افزایش سرمایه‌ها می‌پردازیم.
زمان بازدید و ارائه قیمت پیشنهادی برای متقاضیان شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی به مدت ۲ روز (تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۱۴ مهرماه) تمدید شد.
اسمعیل برزنونی مدیر بانکداری تجاری و شخصی آخرین مهلت شرکت در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین را پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد.
همانطور که از اسم این پروژه پیداست، شهری با عرض کم و طول زیاد است که قرار است تا سال 2030 ساخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ