فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طورکلی یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در نوبت دوم کنکور امسال ثبت نام کردند که ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ داوطلب ( ۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ داوطلب (۳۹ درصد) مرد بوده‌اند.
شهباز حسن پور گفت: با توجه به آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو بسیاری سعی دارند با فروش سهام خود نسبت به ثبت‌نام خرید خودرو اقدام کنند.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
همزمان با آغاز دور دوم ثبت‌نام یکپارچه فروش خودرو از 20 اردیبهشت ماه سال جاری، مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سامانه «خودرویار» از طریق سایت این بانک به صورت غیرحضوری و به آسانی، نسبت به فعال‌سازی حساب وکالتی خود برای شرکت در طرح یکپارچه فروش خودرو اقدام کنند.
فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از امروز به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاكید بر اینكه برای تولید و تحویل 800 هزار خودرو برنامه ریزی شده و در هفته اول کاری سال 1402 با قدرت و شروع خیلی خوب، نزدیک به 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش تولید و تحویل محقق شده است، گفت: به زودی فراخوان مرحله دوم ثبت نام متقاضیان محصولات سایپا  در سامانه متمرکز وزارت صمت اعلام خواهد شد.
مهلت ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
نوبت اول این آزمون ۲۹ و ۳۰ دی گذشته با حضور در مجموع ۹۷۸ هزار و ۴۶۰ داوطلب برگزار و نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، ۹ اسفند گذشته به صورت کارنامه شامل نمرات خام بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار گرفت.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
از امرور شنبه بیست اسفند مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
دروازه‌بان الهلال پاس سومین گل تیمش مقابل الدحیل را به نام خود ثبت کرد.
خبری در فضای مجازی در حال انتشار است مبنی بر این که مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری نوبت اول ۱۴۰۲ ‏روز جمعه ۴ آذر فعال خواهد شد؛ با این تفاوت که به جای هزینه ۱۳۲ هزار تومانی سازمان سنجش برای این مرحله هزینه ۱۸۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است.
ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز یکشنبه ۲۲ آبان آغاز و تا روز یکشنبه ۲۹ آبان ادامه دارد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رفاه بیشتر حال متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی نشدند، این فرصت در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان سنجش و آموزش گفت: امسال آزمون سراسری برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دوبار در سال برگزار می‌شود. نوبت اول در ۲۹ و ۳۰ دی و نوبت دوم ۱۴ و ۱۵ تیر نوبت دوم خواهد بود. با توجه به اینکه مسائل کرونا حل شده، آزمون صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.
زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری از فردا یکشنبه ۸ آبان آغاز می‌شود و روز شنبه ۱۴ این ماه به پایان می‌رسد و ثبت نام نوبت دوم کنکور نیز از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ انجام می‌شود. با توجه به اینکه کنکور ۱۴۰۲ در دو مرحله برگزار می‌شود، آزمون نوبت نخست در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود. نوبت دوم این آزمون نیز در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اولین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مربوط به ثبت نام کنندگان اردیبهشت ۱۴۰۱ عصر دوشنبه واریز شد.
زمان ثبت‌نام نوبت اول آزمون سراسری سال آینده، در تاریخ ۸ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۱ و نوبت دوم ۱۵ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ است. اجرای آزمون سراسری نیز نوبت اول پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ و نوبت دوم چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲ خواهد بود.
نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روز‌های ۲۹ و ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های ۸ تا ۱۴ آبان ماه ۱۴۰۱ انجام می‌گیرد و نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ در روز‌های ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و ثبت نام برای این نوبت از آزمون در روز‌های ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ