فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: پذیرفته شدگان مرحله دوم طرح جایگزینی خودروهای فرسوده بر اساس جدول زمانبندی در سامانه ستاد ثبت‌نام کنند.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
پیش ثبت نام از متقاضیان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس از امروز دوشنبه آغاز شد.
پیش ثبت نام نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
ثبت نام در دوره شبیه‌سازی مدیریت کسب و کار توسط ستاد مواد و ساخت پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان، آغاز شد.
سینا مقیمی در هفته دوم رقابت های تور جهانی تنیس اتیوپی با برتری مقابل لئوناردو کاتانی از ایتالیا موفق به راهیابی مرحله دوم جدول اصلی شد.
متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم عرضه خودرو از سامانه یکپارچه فروش خودرو تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند.
مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه خودرو آغاز شد.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام در دور دوم عرضه خودرو، بعد از پالایش افرادی که اولویت خود را ویرایش کردند، مشخص می‌شود زیرا ابتدا باید زمان‌بندی تحویل این خودروها تعیین شود.
سخنگوی وزارت صمت گفت: مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه تخصیص خودرو از ۱۶ اردیبهشت شروع می‌شود که متقاضیان باید ۱۰۰ میلیون تومان در حساب خود به نام سازمان حمایت مسدود کنند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده اند امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها میسر نمی‌باشد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در اولین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و به صورت محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس بیان کرد: تبصره سه ماده ۱۲ این طرح که خیلی در رسانه‌ها بحث برانگیز شد و به ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باز می‌گشت از این طرح حذف شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی از حذف موضوع ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سه دوره سابقه نمایندگی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ در ۵ گروه آزمایشی «علوم ریاضی و فنی»، «علوم تجربی»، «علوم انسانی» «هنر» و «زبان خارجی» برگزار خواهد شد.
طبق مصوبه کمیسیون ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس، تصریح کرد: همچنین طبق مصوبه کمیسیون ثبت نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شد. در صورتی که معاونت قوانین اشکالی به مصوبات کمیسیون وارد نکند، موارد ارجاعی در سامانه ثبت و در صحن علنی مجلس مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.
مهلت ثبت‌نام در روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ به پایان می‌رسد.
فراخوان ثبت نام در نهمین دوره از برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری (STEP) برای دانشمندان واجد شرایط در جهان اسلام منتشر شد.
ثبت نام در سومین دور قرعه‌کشی خودرو آغاز شده و تا روز جمعه ۱۸ شهریور ماه ادامه دارد؛ متقاضیان طی این ۳ روز به صورت ۲۴ ساعته مهلت ثبت نام برای خرید ۶۰ هزار دستگاه خودرو را دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ