مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور در رده مردان با حضور 21 تیم در تهران برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
رئیس فدراسیون تنیس با اشاره به میزبانی مجدد ایران از رقابت‌های فیوچرز گفت: در کمتر از 3 ماه موفق شدیم میزبانی مسابقات را به نام ایران ثبت کنیم که فرصت خوبی برای رشد و ارتقای تنیسورهای کشورمان محسوب می‌شود.
ژوزه مورینیو و بازیکنان رم پس از شکست 2-1 مقابل فیورنتینا که به شانس آن‌ها برای حضور بین 4 تیم برتر سری A پایان داد، از صحبت با رسانه‌ها خودداری کردند.
تیمو هورن، پس از 21 سال حضور در کلن، در پایان فصل این تیم را ترک می کند.
اردوی تیم ملی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان 2023 از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی والیبال آغاز شده است.
فدراسیون وزنه برداری از 21 بانوی وزنه بردار برای حضور در اردوی آمادگی تیم های ملی به میزبانی مهدیشهر سمنان دعوت کرد.
سی و ششمین جلسه کمیته اجرائی (EXCOM) با حضور نمایندگانی از بحرین، عربستان، ایران، سازمان منطقه ای راپمی و مرکز منطقه ای میمک در تاریخ 2 اسفند (21 فوریه) سال جاری در کشور کویت برگزار شد.
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
مهاجم تیم ملی نوجوانان ایران در دیدار مقابل تاجیکستان دقایقی پس از حضور در زمین گلزنی کرد.
جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از جمعه 21 بهمن ماه تا یکشنبه، 23 بهمن ماه در بخش انفرادی و تیمی در ورشوی لهستان برگزار می‌شود.
21 کشور آسیایی جهت شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ثبت‌نام کردند.
مدیرعامل سابق استقلال در گفتگویی جذاب با سردبیر ورزش سه از دوران حضورش در این باشگاه و نحوه برکناری‌اش سخن گفت.
در ترکیب تیم ملی آرژانتین و در جام جهانی 2022 حضور یک بازیکن جوان خودنمایی می کرد. مهاجم 21 ساله باشگاه بنفیکا؛ انزو فرناندز.
تیم خیبر به دلیل انصراف از حضور در مرحله سوم جام حذفی که در روزهای 20 و 21 آذر برگزار می شود، یک فصل از مسابقات جام حذفی کنار گذاشته می شود.
منابع محلی فلسطینی از حضور دست کم 60 هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجد الاقصی و همچنین تشییع باشکوه پیکرهای 21 جان باخته حادثه آتش سوزی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
سرمربی تیم ملی دانمارک فهرست 21 بازیکن دعوت شده به این تیم برای شرکت در جام جهانی قطر را اعلام کرد.
مدافع 21 ساله پیکان رویای حضور در جام جهانی را در سر می‌پروراند؛ او امیدوار است در لیست نهایی کی‌روش قرار بگیرد.
بعید است کسی در ایران باشد که شانس حضور در تیم ملی به عنوان سرمربی آینده را رد کند.
روایت خبرنگار ورزش سه از حضور در جمع هواداران زن پرسپولیس و شعف نود دقیقه‌ا شان...
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت 21:30 برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ به ساعت 19 انتقال داده شد.
همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمان، وزیر صمت صبح روز جمعه 21 مرداد ماه پس از حضور در مجتمع مس شهر بابک از بخش های مختلف تولیدی و طرح های توسعه مجتمع مس شهر بابک بازدید کرد.
تیم ملی نوجوانان که برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا آماده می شود اردوی جدید خود را از 21 مرداد آغاز می کند.
اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان با حضور 21 بازیکن تشکیل می‌شود.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ