وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از کناره‌گیری امین پایمرد از سِمَت مربیگری تیم فولاد زرند، مربی جدید این باشگاه مشخص شد
سی و دومین فصل مربیگری اکبر میثاقیان در تیم شهرداری نوشهر سپری خواهد شد، تیمی که فصل آینده یکی از 28 تیم حاضر در لیگ 2 خواهد بود.
ساوجبلاغ- کلاس مربیگری درجه c فوتبال آسیا در شهرستان ساوجبلاغ پس از ۱۳ روز به پایان رسید.
سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی انتخاب شد.
سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حالا تنها به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فکر می‌‌کند.
شاید اگر شکست سپاهان به پیکان نبود این تیم می توانست قهرمان شود؛ این جمله‌ای است که مدافع پیکان می گوید.
رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان در حالی از 8 خردادماه در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد که 13 مربی ایرانی در قالب تیم‌های مختلف به هدایت شاگردان خود خواهند پرداخت.
میکل آرتتا و پر مرتساکر در یک روز به آرسنال پیوستند اما هیچوقت تصور نمی‌کردند 12 سال بعد، کل باشگاه را از بالا تا پایین اداره کنند.
کارشناس هندبال می‌گوید همانطور که تیم ملی با ثامن‌الحجج در سالهای قبل نتایج خوبی گرفت اکنون هم با حضور همزمان وسلین در تیم ملی و سپاهان نتیجه خوبی حاصل خواهد شد.
قرارداد جدید فرهاد مجیدی برای دومین سال مربیگری در تیم اتحاد کلبا امارات آماده امضا شده است و قرارداد این مربی ایرانی در چند روز آینده امضا می شود.
قرارداد جدید فرهاد مجیدی برای دومین سال مربیگری در تیم اتحاد کلبا امارات آماده امضا شده است و قرارداد این مربی ایرانی در چند روز آینده امضا می‌شود.
کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید لحظات بی‌نظیری را کنار کسانی که یک خانواده فوتبالی بودند سپری کرده و شخصیت امروزش را مدیون آنها است.
کاپیتان اسبق پرسپولیس برای دومین بار طی دوران مربیگری خود برابر این تیم قرار خواهد گرفت و امیدوار است بتواند به نتیجه مناسبی مقابل صدرنشین دست یابند.
یکی از بازیکنانی که یک درصد هم فکر نمی کرد، شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد، امید نورافکن بود.
سرمربی پرتغالی استقلال در اواین فصل حضورش در ایران موفق شد دومین قهرمانی دوران کاری‌اش را جشن بگیرد.
در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.
دروازه تیم ملی اروگوئه پس از گذشت پنج بازی و 555 دقیقه، توسط مهدی طارمی باز شد.
شاگردان محمود فکری در روز غیبت این مربیگری دومین باخت فصل را در ورزشگاه خانگی مقابل تیمی تجربه کردند که رفته رفته شرایط خوبی پیدا کرده است.
مجتبی جباری، ستاره سابق فوتبال ایران که این روزها در قامت سرمربی در لیگ دو مشغول به کار است صحبت‌های جالبی در خصوص تیم ملی و فوتبال کشور دارد.
مرحله اول از دومین دوره کلاس مربیگری فوتبال A ویژه بازیکنان تیم ملی و هم چنین مربیان نخبه از امروز در کمپ تیم های ملی آغاز شده است.
مراسم افتتاحیه دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان کشور برگزار شد.
مرحله اول دومین دوره کلاس مربیگری درجه A در تهران زیر نظر مرتضی محصص رییس کمیته فنی فدراسیون فوتبال آغاز شده است.
مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.
سرمربی پرتغالی سپاهان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال این موفقیت را به شانس ارتباط داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ