بعید است کسی در ایران باشد که شانس حضور در تیم ملی به عنوان سرمربی آینده را رد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین با انتقاد از عملکرد ولودیمیر زلنسکی عنوان کرد که اگر وی به طور غیرقانونی قصد ماندن در قدرت را داشته باشد، به زودی کشور دچار جنگ داخلی خواهد شد.
فدراسیون فوتبال اصرار ویژه به حضور بانوان از هفته نخست رقابت های فصل جاری لیگ برتر دارد اما محدودیت هایی در این زمینه به وجود آمده است.
عضو تیم ملی تیروکمان ایران و بانوی طلایی این رشته تاکید کرد تصمیمی برای برگشت به مسابقات و حضور در بازیهای آسیایی نداشته و با اصرار مسئولان ورزش تمریناتش را از سر گرفته است.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر تبعاتی که می‌تواند گریبانگیر این رشته شود، گفت: تلاشم کمک است وگرنه اصراری برای ماندن ندارم.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر تبعاتی که می‌تواند گریبانگیر این رشته شود، گفت: تلاشم کمک است وگرنه اصراری برای ماندن ندارم.
این دومین بار است که هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران ایراد گرفته، اما نمایندگان در صحن مجلس همچنان بر مصوبه خود اصرار می‌کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبه قبلی خود پیرامون برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر مصوبه قبلی خود پیرامون برگزاری انتخابات مجلس به صورت تناسبی در تهران اصرار کردند.
به نظر می‌رسد سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی تیم وایله در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواسته که کایل واکر را هرچه زودتر به خدمت بگیرند.
جایگاه من از رئیس فدراسیونی نیامده که بخواهم به آن بچسبم. اگر یک روز هم باشم با قدرت ادامه می‌دهم. نسبت به این مسائل بی‌تفاوت هستم و این راز موفقیت ما بوده است. روز اول با آقای سجادی (وزیر ورزش) پیمان بستیم. من بچه نظامم و بار‌ها سیلی خوردم، چه از بیگانگان چه داخلی‌ها
ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل، مطمئن است که کارلو آنچلوتی سرمربی بعدی سلسائو خواهد شد.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: تازه کار خود را شروع کردم و تقویت یا تغییر کادرفنی بانوان نیازمند بررسی است.
انتخابات دو فدراسیون کاراته و جودو در حالی قرار است فردا دوشنبه برگزار شود که تاکنون اسامی تایید صلاحیت‌های نهایی اعلام نشده و مشخص نیست چرا وزارت ورزش اصرار به برگزاری این مجامع دارد.
سرمربی تیم ملی اسکواش با اشاره به بلاتکلیفی فدراسیون و گرایش ملی‌پوشان این رشته به مربیگری، گفت: متاسفانه طی چند ماه گذشته به دلیل بی‌برنامگی و بلاتکلیفی فدراسیون، ملی‌پوشان مطرح اسکواش به دلیل امرار معاش به سمت مربیگری گرایش پیدا کرده‌اند.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور از نمایندگان در جلسه غیر علنی امروز تقاضا کرد بعد از معرفی گزینه‌ها و مدیران، اصرار بر انتصاب نداشته باشند و اتخاذ تصمیم نهایی را بر عهده مسئول مربوطه بگذارند.
اصرار کی‌روش و پیگیری فدراسیون جواب داد و دقیقاً از روز سه‌شنبه به اعضای کاروان ایران اطلاع دادند این سالن کاملاً قرنطینه است و از ۱۵ دقیقه قبل از اینکه تیم ملی بخواهد جلسات فنی خود را آنجا برگزار کند هیچ کس غیر از اعضای کاروان ایران اجازه رفت و آمد به آن را ندارد.
مورد عجیب، اصرار به برگزاری مراسم رونمایی است. مراسمی که ظاهرا فقط در ایران برای رونمایی از پیراهن تیم ملی گرفته می‌شود و در آن اصرار عجیبی است که از مسئولان دولتی، فدراسیون، بازیکنان و پیش‌کسوتان فوتبال دعوت شود. با توجه به فضای کنونی جامعه، برگزاری مراسمی به این شکل به قدر کافی محل سؤال است
شمارش معکوس تا برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا در حالی رو به پایان است که متولیان فدراسیون کشتی کشورمان همچنان بر صدور ویزا برای تمامی اعضای تیم اعزامی ایران تاکید و اصرار دارند.
شمارش معکوس تا برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا در حالی رو به پایان است که متولیان فدراسیون کشتی کشورمان همچنان بر صدور ویزا برای تمامی اعضای تیم اعزامی ایران تاکید و اصرار دارند.
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
اگر کی‌روش بخواهد در هتل زندگی کند تکلیف کاملاً مشخص است، ولی اگر اصرار بر زندگی در داخل آپارتمان مسکونی داشته باشد باید ببینیم دوباره فدراسیون می‌تواند برای او در داخل همان برج یک واحد اجاره کند یا دیگر شرایط جهت انجام چنین کاری محقق نخواهد شد؟
رضا مهماندوست مدتی پس از استعفا از سرمربیگری تیم ملی آذربایجان و به دلیل عدم پیشنهاد از سوی هادی ساعی، بار دیگر با اصرار رییس فدراسیون تکواندوی آذربایجان، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ