منابع محلی فلسطینی از حضور دست کم 60 هزار فلسطینی در نماز جمعه امروز مسجد الاقصی و همچنین تشییع باشکوه پیکرهای 21 جان باخته حادثه آتش سوزی اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران فلسطینی امروز در مسجدالاقصی نماز جمعه را با شکوه هرچه تمام تر به جا آوردند.
با وجود فروش اینترنتی ۱۵ هزار بلیت برای بازی امروز پرسپولیس و پیکان بیش از این هوادارمشتاق فوتبال وارد استادیوم آزادی شده بود.
هزاران نفر از صهیونیست‌ها در اعتراضات مربوط به اصلاحات قضایی نخست‌وزیر این رژیم حضور یافتند.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه‌باختری، حضور هزاران نمازگزار فسطینی در مسجدالاقصی و وضعیت وخیم جسمانی شیخ خضر عدنان از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
هزاران فلسطینی در سایه تدابیر شدید امنیتی رژیم‌صهیونیستی نماز صبح را به صورت گسترده در صحن‌های مسجدالاقصی اقامه کردند.
رئیس جمهور تصریح کرد: امروز جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی، حضور، حماسه، فریاد و حضور مردمی در هر کوی و برزن در صدها شهر و هزاران روستا است.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم ۲۵ فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اعلام خبر حضور ده ها هزار فلسطینی در نماز جمعه مسجد الاقصی، از زخمی شدن دست کم 25 فلسطینی در شهرک «بیت دجن» در نابلس در درگیری با صهیونیست ها خبر دادند.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
هزاران نفر صبح روز دوشنبه به واتیکان رفتند تا آخرین وداع را با پاپ فقید بندیکت شانزدهم انجام دهند که روز شنبه در سن ۹۵ سالگی درگذشت. جنازه وی امروز به کلیسای قدیس پطرس واتیکان منتقل می‌شود تا به مدت ۳ روز افراد بتوانند از نزدیک مراسم وداع را به جا بیاورند. جنازه روز پنجشنبه آینده در مراسمی با حضور پاپ فعلی در یکی از سرداب‌های کلیسا دفن خواهد شد.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.
مراسم تشییع پیکر «محمد ایمن السعدی» و «نعیم جمال الزبیدی» دو فرمانده گردان مقاومتی جنین، با حضور هزاران نفر برگزار شد.
سوارز بامداد امروز در حضور هزاران هوادار ناسیونال با این باشگاه خداحافظی کرد و طبق ادعای رسانه‌های اروگوئه مقصد بعدی او اینتر میامی در لیگ آمریکا خواهد بود.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
هزاران فلسطینی امروز نماز جمعه را در صحن ها و محوطه های مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند.
هزاران نفر از مردم لبنان به مناسبت پایان دوره ریاست جمهوری میشل عون و برای دیدار خداحافظی رسمی با وی در این محل حضور یافتند.
مراسم تشییع پنج شهید فلسطینی ظهر امروز با حضور گسترده هزاران نفر از مردم شهر نابلس در شمال کرانه باختری برگزار شد.
کیهان نوشت: در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آن‌ها در دیوارنگاره استفاده شود؛ که نشده است!
جشن هزاران نفر میلادالنبی(ص) در کابل با حضور دانش آموزان برگزار شد.
منابع فلسطینی از مشارکت هزاران فلسطینی در شهر جنین در شمال کرانه باختری، در مراسم تشییع پیکر مبارزان شهید فلسطینی خبر داد.
هزاران نفر از شهروندان فلسطینی برای اقامه نماز صبح در مسجدالاقصی و مسجد ابراهیمی شهر الخلیل، واقع در کرانه باختری حضور یافتند.
هزاران زائر مسیحی از سراسر دنیا همه ساله در روزهای نخست مردادماه برای انجام این آئین مذهبی به قره کلیسا در شهرستان چالدران آذبایجان غربی می‌آیند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ