21 کشور آسیایی جهت شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ثبت‌نام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
تمرین آماده سازی بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته زنان جهت حضور در رقابت های پاراآسیایی گوانگجو صبح شنبه ( ۲۱ مرداد ۱۴۰۲) با حضور نفرات دعوت شده به اردو در فدراسیون جانباران و معلولین برگزار شد.
کریم بنزما٬ مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که به تیم الاتحاد عربستان پیوسته در ویدئوی کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) حضورش را در مسجدالحرام حین مراسم طواف نشان می‌دهد. او می‌گوید «ماشاالله، بهترین بهترین‌ها، الحمدالله». این مهاجم فرانسوی پس از ۱۴ سال رئال مادرید را ترک کرد. بنزما در سال ۲۰۰۹، در ۲۱ سالگی از تیم فرانسوی لیون به رئال مادرید پیوسته بود. رئال مادرید گفته که بنزما یک بازیکن مهم و اساسی در دوران طلایی تاریخ این باشگاه بوده است. در طول ۱۴ فصلی که این ستاره فرانسوی پیراهن رئال مادرید را بر تن داشت توانست ۲۵ عنوان قهرمانی کسب کند.
تمرینات ۵ بوکسور تیم ملی برای حضور در تورنمنت بین‌المللی بوسنی و هرزگوین از سوم مردادماه آغاز می‌شود و به مدت ۲۱ روز ادامه خواهد داشت.
تیم ملی سپک تاکرای زیر ۲۱ سال ایران موفق شد در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سومی دست پیدا کند.
تیم ملی سپک تاکرای زیر ۲۱ سال ایران موفق شد در اولین حضورش در مسابقات قهرمانی جهان به عنوان سومی دست پیدا کند.
مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در بخش مردان با حضور ۲۱ تیم برگزار خواهد شد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از حضور ۲۱ آزادکار جوان ایران در جام تختی خبر داد و گفت: این رقابت‌ها برای ما نیز حکم مسابقات انتخابی را دارد.
تیمو هورن، پس از 21 سال حضور در کلن، در پایان فصل این تیم را ترک می کند.
دارنده مدال طلای المپیک توکیو قصد دارد برای حضور در رقابت‌های جهانی و المپیک در فینال کشتی آزاد آمریکا شرکت کند.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا صبح امروز دوشنبه (۲۱ فروردین ماه) راهی قزاقستان شد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل با بیان این‌که فشار بالای بازی فینال بار روانی زیادی را روی بازیکنان ایجاد کرد، گفت: تیم هراز سه بازیکن زیر ۲۱ سال دارد و شاید تحمل این فشار را نداشتند.
بازگشت اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی تیم هال سیتی بعد از چند هفته مصدومیت و حضور در تیم زیر ۲۱ سال این تیم ممکن است یک مسابقه دیگر تمدید بشود.
نفراتی از ۲۱ کشور جهان برای حضور در سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر وارد تهران شدند.
بنا بر اعلام سرمربی تیم ملی بسکتبال، اردوی آماده‌سازی این تیم برای حضور در پنجره ششم و پایانی رقابت‌های انتخابی جام جهانی از ۲۱ بهمن ماه آغاز می‌شود.
تیم ملی سنگال با شکست اکوادور جواز حضور در مرحله حذفی جام‌جهانی را به‌دست آورد.
نفرات برتر رده سنی زیر ۲۱ سال پسران و وزن ۵۵- بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.
نفرات برتر رده سنی زیر ۲۱ سال پسران و وزن ۵۵- بزرگسالان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شدند.
سرمربی تیم ملی کاراته زیر ۲۱ سال ایران از ۱۶ کاراته کا برای حضور در مسابقات انتخابی جهت شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا دعوت کرد.
با حضور امید ابراهیمی، شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان تمرین عصر تیم ملی شلوغ‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.
قرار است تیم جوانان ایران با هدایت صمد مرفاوی هنگام برگزاری اردوی تیم ملی کنار بازیکنان تیم ملی حضور داشته باشند.
هشت تیم در بیست‌ودومین دوره لیگ برتر زنان در سال ۱۴۰۱ برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر می‌روند تا تولد ۲۱ سالگی این دوره از مسابقات را جشن بگیرند.
بنابر اعلام رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد، عملکرد ورزشکاران اعزامی به مسابقات زیر ۱۸و زیر ۲۱ سال جهان در نشست مشترک با حضور اعضای کمیته فنی و تیم های ملی بررسی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ