جنبش انصارالله یمن به ادعاهای واهی آمریکا در خصوص ارسال سلاح توسط ایران به یمن واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به گسیل نظامیان و ناوهای جنگی از سوی آمریکا به منطقه دریای سرخ واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز جمعه در واکنش به شهادت محمود ابوسعن ۱۸ ساله به دست نظامیان صهیونیست در طولکرم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ما به نبرد خود تا پیروزی ادامه می‌دهد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
دفترسیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید یورش نظامیان صهیونیست به جنین، شکست صهیونیست‌ها را حتمی دانست.
جنبش حماس در واکنش به اظهارات وزیر دارایی کابینه نتانیاهو در حمایت از تجاوزات شهرک نشینان تاکید کرد: کابینه صهیونیستی شریک و حامی جنایات شهرک‌نشینان است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با تغییر معادلات نظامی در برابر مقاومت پاسخ داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره تغییر معادله نبرد با مقاومت فلسطین را کذب محض ارزیابی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای به عملیات تیراندازی امروز در ایست بازرسی قلندیا در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی نجباء به اعدام‌های اخیر در عربستان سعودی واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به شهادت سه مبارز فلسطینی در جنوب نابلس، تاکید کرد: حساب ما با دشمن صهیونیستی تسویه نشده است.
جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت سه تن از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.
جنبش حماس، تحرکات صهیونیست‌ها در نزدیکی مصلی باب‌الرحمه در مسجدالأقصی را به شدت محکوم کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
«خالد البطش» از اتحادیه اروپا و «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی آن خواست تا در رویکرد خود در قبال مسئله فلسطین و جانبداری از اشغالگران صهیونیست تجدیدنظر کنند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
جنبش حماس ضمن محکوم کردن عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این اقدام راه را برای ارتکاب جنایات بیشتر این رژیم علیه ملت فلسطین باز می کند.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به عملیات شهادت طلبانه شامگاه جمعه در قدس اشغالی واکنش نشان داد.
حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه را محکوم کردند.
جنبش اسیر فلسطین به تهدیدات «ایتمار بن گویر» عضو تندرو کنست رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست، خواستار تشدید مقاومت در همه مناطق فلسطین اشغالی شد.
جنبش حماس پیام تهدیدآمیز رئیس شاباک به یحیی السنوار رئیس این جنبش در نوار غزه را نتیجه بحران و تنگنای سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی دانست.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای به اخبار مربوط به پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با این جنبش واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ