اتحادیه اروپا طبق ادعاهای واهی تحریم هایی علیه سوریه وضع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، کشورهای این اتحادیه قصد دارند در تازه‌ترین بسته تحریمی علیه مسکو، چند شرکت چینی را تحریم کنند.
وزارت خارجه سوریه ضمن محکومیت شدید تحریم جدید اروپا علیه دمشق اعلام کرد: سیاست اتحادیه اروپا تهدیدی جدی برای زندگی و معیشت سوری هاست.
وزارت امور خارجه کشورمان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان از اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس خبر داد.
ترودو اعلام کرده که اتحادیه اروپا وضعیت شریک تجاری را به کانادا را در کنترل صادرات، تحریم ها علیه روسیه داده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جزییات بسته تحریمی جدید بروکسل علیه مسکو را اعلام کرد.
نماینده سوئد در اتحادیه اروپا بامداد شنبه از موافقت کشورهای عضو این اتحادیه با دهمین بسته تحریم ها علیه روسیه خبر داد.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
نخست‌ وزیر مجارستان از سران اتحادیه اروپا و نیز کشورهای عضو خواسته است تا درباره تبعات تحریم علیه روسیه بیاندیشند.
کلیه نهاد‌های جمهوری اسلامی ایران طبق مصوبات مراجع مربوطه، اقدامات لازم را که شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود به قلمرو جمهوری اسلامی ایران، مسدود شدن حساب‌های بانکی در نظام مالی و بانکی و توقیف اموال و دارایی در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران خواهند بود، جهت اجرای این تحریم‌ها معمول خواهند داشت.
اتحادیه اروپا در بیانیه‌ ای جزئیات بسته تحریمی امروز علیه ایران به بهانه مسائل حقوق بشری را منتشر کرد.
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن اعلام کرد تحریم های اتحادیه اروپا علیه فرزندان وی، باعث اتحاد بیشتر خانواده وی می شود.
اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی را علیه برخی افراد و نهادهای ایرانی وضع کرد.
اتحادیه اروپا از تمدید یکساله تحریم ها علیه ترکیه به علت فعالیت های اکتشافی این کشور در دریای مدیترانه خبر داد.
سفیر چین در سوئیس معتقد است وضع تحریم علیه این کشور از سوی دولت برن، روابط دو جانبه را متاثر خواهد ساخت.
اتحادیه اروپا به بهانه واهی حمایت پهپادی ایران از روسیه، سه فرد و یک نهاد ایرانی را تحریم و دارایی های آنها را مسدود کرد.
کشورهای اتحادیه اروپا بر سر موضوع ادعایی ارائه تسلیحات ایران به روسیه، موقتا درباره اعمال تحریم ضد هشت فرد و نهاد ایرانی به توافق رسیدند.
یک رسانه غربی از حصول توافق میان اعضای اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران به بهانه آنچه «سرکوب اعتراضات» خوانده شده خبر داده است.
نخست وزیر استونی می‌گوید که اشتیاق اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم علیه روسیه، روند نزولی به خود گرفته است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بار دیگر با حمایت از اغتشاشات در ایران، از بررسی تحریم های جدید علیه تهران خبر داد.
رئیس شورای اروپا از بررسی تحریم های جدید علیه روسیه در اجلاس سران اتحادیه اروپا که قرار است در پراگ جمهوری چک برگزار شود خبر داد.
نخست وزیر استونی معتقد است اتحادیه اروپا باید در پاسخ به الحاق مناطقی از اوکراین به روسیه، تحریم های جدیدی را علیه مسکو در نظر بگیرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: دور جدید تحریم ها، سران سیاسی و همه مقامات روسیه را که در همه پرسی غیرقانونی در اراضی اشغالی اوکراین دخیل باشند، هدف قرار می دهد.
در راستای رویکرد ضد روسی غرب، اتحادیه اروپا در تلاش برای وضع بسته تحریمی تازه علیه روسیه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ