بورل در ادامه با تکرار ادعاهای واهی مبنی بر حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین، مدعی شد: تاکید کردم که ایران باید به حمایت از جنگ روسیه علیه اوکراین پایان دهد و از ابزارسازی اتباع اتحادیه اروپا دست بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه امروز به درخواست «جوزف بورل» درباره عدم واکنش مسکو به حمله اوکراین به کرملین پاسخ داد.
فرابورس در حال حاضر پیشنهادی برای افزایش دامنه نوسان در تابلوهای زرد، نارنجی و قرمز بازار پایه نداشته و درخواست افزایش آن را از سازمان بورس ندارد.
مقامات رژیم صهیونیستی درخواست مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای سفر به تل آویو را نپذیرفتند.
با توجه به تعمیق معاملات بازار سهام به لحاظ افزایش تعداد سرمایه‌گذاران نسبت به گذشته، حال شاهد افزایش تعداد درخواست دریافت مجوز در راستای توسعه نهادهای مالی در بازار سرمایه کشور هستیم. در این میان ارزیابی نحوه فعالیت و نظارت بر عملکرد نهادهای مالی به لحاظ اجرای مطلوب قانون و مقررات وظیفه جدی بوده که سازمان بورس و اوراق‌بهادار بر عهده دارد. عبور از قوانین دست‌وپا گیر و به‌نوعی به‌روز‌رسانی دستورالعمل‌ها با رویکرد تسهیلگری در باب مقررات سیاستی است که سازمان بورس در راستای توسعه بخش مولد اقتصاد کشور در دستور کار خود قرار داده‌است.
امیرمهدی صبایی، مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس گفت: علی‌رغم درخواست ایران‌خودرو؛ با لغو عرضه دنا پلاس در بورس کالا موافقت نشد
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
مصرف کنندگان خودرو در سراسر کشور که دارای شرایط خرید خودروی صفر از کارخانه خودروسازی طبق اطلاعیه‌های بورس کالا هستند امکان خرید خودرو از بورس را دارند. مراحل اخذ کد معاملاتی، ثبت درخواست خرید و شرکت در فرآیند حراج خرید خودرو از بورس کالا چقدر هزینه دارد؟ و چگونه می توان از بورس کالا خودرو خرید؟
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز پیش بایدن درباره برجام / سخنان مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: ماجرای ویدیوی ۵۰ روز قبل بایدن درباره برجام / صحبت‌های مقام سابق وزارت خارجه در دوره روحانی درباره روابط و رفتار‌های سیاسی چین با ایران / انتقاد تند نماینده نزدیک به جبهه پایداری از دیدار امیرعبداللهیان و بورل ... را می‌خوانید.
در حالی که علت جدایی زودهنگام لاری آنجلو، بازیکن کلمبیایی مس کرمان مسائل مالی عنوان شده بود اما حالا این باشگاه می‌گوید او با درخواست خودش و به دلیل مشکلات شخصی از ایران رفته است.
سخنگوی انجمن صنعت تایر ایران با اعلام بدون تغییر ماندن قیمت انواع تایر در بازار، خواستار لغو قیمت‌گذاری دستوری این کالا یا عرضه آن در بورس شد.
این مقام ارشد اروپایی افزود: ایران باید به طور سازنده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تعامل بپردازد. من از امیرعبداللهیان خواستم تا این مسئله را به پیش ببرد.
راهکارهای میان مدت و بلند مدت حمایت از بازار سرمایه در نشست تخصصی وزیر امور اقتصادی و دارایی با رئیس سازمان بورس و مدیران شرکت‌های بزرگ بورسی در وزارت اقتصاد بررسی شد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد که درخواست اوکراین برای الحاق به ناتو در شرایط فعلی در درجه نخست اولویت قرار ندارد.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
قاضی آمریکایی درخواست تجدیدنظر شرکت ای تی اند تی را در مورد حکم محکومیت این شرکت به علت نشت عمدی اطلاعات مالی در بورس وال‌استریت رد کرد.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن گفت: مطالبه مجلس این است که برق در بورس انرژی عرضه شود و درخواست و نیاز واقعی کشور در این حوزه مشخص شود.
در بیانیه‌های جداگانه‌ای که منتشر شد، بیمه عمر چین، پتروچاینا، سینوپک، شرکت آلومینیوم چین و سینوپک شانگ‌های پتروشیمی گفتند که به بورس نیویورک (NYSE) اطلاع داده‌اند و برای «خروج داوطلبانه» درخواست کرده‌اند.
یکی از نکاتی که همه والدین باید به آن توجه کنند مهیا کردن زمینه‌ای است تا کودکان در فعالیت‌های دیگری جز فعالیت‌های مدرسه نیز شرکت کنند. به عنوان مثال آن‌ها را در کلاس‌های موسیقی، ورزش و ... ثبت‌نام کنید.
اکبر جوجه یکی از غذاهای خوشمزه و مشهور ایرانی است که اصالت آن به شمال کشور باز می‌گردد. هنگام تهیه اکبر جوجه از روش خاصی برای مزه‌دار کردن و پخت مرغ استفاده می‌شود که طعم آن را بسیار متفاوت می‌کند.
برخی مطالعات هشدار می‌دهند که یک وعده غذایی در ماه ماهی آزاد پرورشی اقیانوس اطلس می‌تواند مصرف کنندگان را در معرض سطوح آلاینده بیش از استاندارد‌های سازمان بهداشت جهانی قرار دهد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
باز هم یک انتصاب در دولت ابراهیم رئیسی حاشیه‌های زیادی را برای اصولگرایان ایجاد کرده است. این بار آش آنقدر شور شده که حامیان تندرودولت نیز لب به انتقاد گشوده‌اند.
در بازار نوسانی چه باید کرد؟ سهامداران چه کنند که دچار وحشت نشوند؟ و در بازار نوسانی باید از چه چیزی اجتناب کرد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ