رشیدی کوچی، صحبت‌های جالبی در خصوص بازار خودرو مطرح کرد و گفت: خودروسازان هر قیمتی که دوست دارند برای خودروهایشان تعیین کنند به شرطی که واردات خودرو آزاد باشد.» این بخشی از گفته‌های جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهاست. اسلامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حمله امروز به حرم شاهچراغ یک خادم حرم به شهادت رسید و 7 تن مجروح و مصدوم شدند.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که چند نفر از اراذل و اوباش در یک ساختمان در محدوده جردن (حوزه کلانتری ۱۰۳ گاندی) به دو نفر حمله کرده و به‌شدت آنان را مورد ضرب شتم قرار داده‌اند. در این فیلم یکی از ضاربین می‌گوید من برای ۲۰۰ هزار تومان آدم می‌کشم و یک نفر دیگر می‌گوید بکش. ضاربین بعد از درگیری و ضرب و شتم، به‌صورت عادی از ساختمان خارج شدند. گفته می‌شود فرد مضروب از مرگ نجات یافته و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری شده است و ضاربین هنوز دستگیر نشده‌اند. منبع: برنا
در اتفاقی که اخیرا جامعه فوتبال را متاثر کرده است، شین دوان، مربی فوتبال در یک مسابقه در چین به داور مسابقه سیلی زد. اعتراض شدید دوان منجر به دریافت کارت قرمز او شد، تصمیمی که به نظر می‌رسید فقط عصبانیت او را برانگیخته است و این مربی با حمله فیزیکی به داور پاسخ داد و به وی سیلی زد.
فدراسیون ووشو ایران با انتشار بیانیه‌ای از حمله یک فرد به ساختمان این فدراسیون و خوابگاه تیم ملی دختران خبر داد که باعث خسارت به اموال فدراسیون و زخمی شدن برخی ووشوکاران شده است.
ملخ‌های مراکشی به اراضی و مراتع روستاهای پادنای شهرستان سمیرم هجوم برده‌اند. عملیات مبارزه با این آفت ازطریق سم‌پاشی توسط تیم مدیریت حفظ نباتات جهاد کشاورزی آغاز شده است.
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی صد‌ها نفر زخمی شدند.
وقتی داشتیم نزدیک می‌شدیم متوجه شدیم که دسته بزرگی از سگ‌های وحشی هستند. در بدو ورود، دیدیم که گله‌ای از بوفالو‌ها هدف حمله سگ‌ها قرار گرفته و سگ‌ها در حال خوردن ۲ گوساله هستند. در کسری از ثانیه، سگ‌های وحشی، مستقیماً به جلوی گله رفتند و گله را به وحشت انداختند.
یک موتورسوار در حال عبور از یک خیابان بود که ناگهان یک سگ حمله می‌کند و باعث برخورد موتورسوار با ماشین پارک شده می‌شود.
نیرو‌های اسرائیلی درِ ورودی خانه خانواده جوان فلسطینی که گفته می‌شود عامل تیراندازی در نزدیکی کنیسه‌ای در شرق بیت المقدس بوده است را پلمپ کردند. در این حادثه هفت اسرائیلی کشته شدند. پلیس اعلام کرده که عامل تیراندازی یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی است. او از ساکنان بیت المقدس شرقی است که به هنگام فرار با خودرو به ضرب گلوله ماموران کشته شد.
مربی فولاد خوزستان گفت: ما مقابل ۷۰ هزار هوادار با پرسپولیس بازی کردیم و در سوپرکاپ آن‌ها را شکست دادیم، آیا آن زمان هم لجن‌بازی کردیم؟ من به این صحبت‌ها احترام می‌گذارم، اما این‌طور نیست که این حرف‌ها گفته شود. اگر امروز آن‌ها ما را می‌بردند حتما مربیان ما را بغل می‌کردند، اما حالا که ما بردیم لجن شدیم! خدا را شکر در این کشور دمکراسی وجود دارد و هر کسی آزاد است که هر حرفی را بزن/ورزش سه
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
دو نماینده مخالف سنگال روز دوشنبه به دلیل حمله فیزیکی به یک همکار زن در پارلمان به شش ماه زندان محکوم شدند.
المیرا شریفی مقدم در برنامه صبحانه ایرانی به روزنامه هم میهن حمله کرد. وی گفت حتی اگر داعش هم روزنامه داشت، مطلب درباره حاج قاسم منتشر می‌کرد؛ برخلاف روزنامه هم‌میهن!
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
در پی حمله موشکی ارتش روسیه به یک محله مسکونی در دنیپروپتروفسک اوکراین شماری زخمی شدند و خسارات زیادی به جا ماند.
اعتصاب دو روزه رانندگان تاکسی در کیپ تاون آفریقای جنوبی با حمله به اتوبوس‌هایی که مسافران را جابجا می‌کنند همراه بود.
در پی حمله موشکی روسیه به یک پمپ بنزین در شهر دنیپرو در جنوب شرق اوکراین دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.
معترضان از یک کامیون شرکت پپسی دزدیده شده برای نفوذ به کاخ دادگستری در ایالت گوئررو مکزیک استفاده کردند و پس از ورود با استفاده از ترقه و سنگ کامیون را به آتش کشیدند. تظاهرکنندگان خواستار اجرای عدالت برای ۴۳ دانش آموزی هستند که در سال ۲۰۱۴ ناپدید شدند.
امیرحسین زارع در دسته فوق‌سنگین کشتی آزاد گفت:با سوءاستفاده از ما دنبال خریدن رأی مردم هستند. بعد از اینکه در جهانی طلا گرفتیم، نماینده آمل اعلام کرد که ما دو قطعه زمین به ساروی و زارع اهدا کردیم که مردم خوشحال شدند درحالیکه این طور نبود. فقط خواستم برای مردم شفاف‌سازی کنم؛ اینکه کسی با سوءاستفاده از ما برای آینده خودش کرسی و رأی مردم را می‌خرد. ۱۳ ماه از آن زمان گذشته، نه ما زمین را دیدیم و نه اتفاقی رخ داده. ما به عشق مردم تلاش می‌کنیم.
رخی رسانه‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی، هالک ایرانی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است.
مهاجم مدنظر پرسپولیس از شدت عصبانیت به داور حمله ور شد و کادرفنی و همبازی اش او را از اتفاق ناگوارتر و محرومیت سنگین باز داشتند.
گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در پاسخ به ترور شهید تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد خود در حمله دشمن صهیونیستی به غزه، حملات موشکی گسترده‌ای را علیه اراضی اشغالی آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ