جلال رشیدی کوچی نماینده مجلس در گفت‌وگویی خودرو جدید سایپا را به باد انتقاد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
خبرنگار مشهور شبکه اسکای در پخش زنده این شبکه از طولانی شدن ماجرای انتقال هری کین به بایرن مونیخ عصبانی شد و این انتقال را «سر کاری و اعصاب خرد کن» توصیف کرد.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
برخلاف رسانا‌ها و نیمه هادی‌هایی که در حال حاضر دستگاه‌های الکتریکی از آن ساخته می‌شوند یک ابررسانا در برابر جریانی که از آن عبور می‌کند مقاومتی ارائه نمی‌دهد. این می‌تواند به معنای ریزتراشه‌های سریع تر، اسکنر‌های پزشکی ارزان‌تر، موتور‌های الکتریکی بهتر، توانایی انتقال برق در فواصل طولانی بدون تلفات و موارد دیگر باشد. اگر از الکتریسیته یا مغناطیس استفاده کند ابررسانایی می‌تواند آن را بهبود بخشد.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه طولانی، درخصوص اتفاقات رخ داده در جریان انتقال محمد محبی به این تیم، شفاف سازی کرد.
لولا، رئیس جمهور برزیل، از عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال این کشور و بلاتکلیفی طولانی نیمکت این تیم به شدت انتقاد کرد.
فرایند تنش‌زدایی میان دو کشور که در سال‌های ۱۹۹۷ و ۲۰۰۱ آغاز و پس از یک وقفه طولانی، بعد از انعقاد برجام در سال ۲۰۱۵ مجدد از سرگرفته شده بود، به واسطه یک اقدام غیرمنطقی و کارشکنانه در کشور متوقف شد و هفت سال هزینه گزاف به کشور تحمیل کرد.
در شرایطی که جنگ روسیه در اوکراین هنوز ادامه دارد، چین همچنان از گرفتاری آمریکا در یک جای دیگر دنیا بدش نمی‌آید و کارزار طولانی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عملا شروع شده است، می‌توان مطمئن بود که داستان تعیین تکلیف عامل و آمر انفجار‌های نورد استریم، در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت و جدی‌تر خواهد شد.
مقامات آمریکایی و عربستانی، سه ماه پس از اینکه روابطشان به پایین‌ترین حد تاریخی رسید، گفتند که دولت بایدن تهدیدات خود مبنی بر انتقام از عربستان را به‌دلیل کاهش تولید نفت در سال گذشته کنار گذاشته و در تلاش هستند تا هماهنگی‌های امنیتی خود را برای مقابله با ایران در سال۲۰۲۳ افزایش دهند. «دیون نیسنباوم» «استفن کالین» و «نانسی یوسف» در گزارش ۵ژانویه۲۰۲۳ در وال استریت ژورنال نوشتند، مقامات به نشانه‌هایی از بهبود همکاری آمریکا و عربستان در هفته‌های اخیر اشاره کردند؛ زیرا کاهش قیمت بنزین در ایالات متحده، نتایج بهتر از انتظار انتخابات میان‌دوره‌ای برای دموکرات‌ها و تشدید نگرانی‌ها درباره ایران باعث شد تا از شدت نزاع و اختلافات طولانی مدت دو کشور کاسته شود. دلیل این تنش آن بود که سعودی‌ها درخواست‌های کاخ سفید برای به تعویق انداختن کاهش تولید را رد کردند. تصمیم تولید تنها یک ماه قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای به نگرانی از تورم دامن زد و رئیس‌جمهور بایدن قول داد با کنگره برای تحمیل «عواقب» نامشخص بر عربستان سعودی همکاری کند.
ریو فردیناند معتقد است انتقال کریستیانو رونالدو به النصر به یک دوره ناراحتی طولانی برای برنده 5 توپ طلا پایان داد.
روزنامه الرایه در گزارشی به انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی قطر در جام جهانی، پس از یک دوره آماده‌سازی طولانی پرداخته است.
داور بازنشسته آلمانی به انتقاد شدید از رویکرد فیفا در قبال وقت‌های اضافه در جام جهانی قطر پرداخت.
روزنامه خراسان نوشت: اگر این محدودیت‌ها طولانی مدت اعمال شوند و دسترسی به پهنای باند بین الملل به صورت طولانی مدت از دسترس عموم مردم خارج شود، جمع زیادی از مردم و فعالان فضای مجازی با زیان اقتصادی مواجه می‌شوند و نمی‌توان بدون در نظر گرفتن این مسئله به یک باره برای این محدودیت تصمیم گیری کرد.
هزاران نفر از مناطق شمال شرقی فیلیپین به دلیل نزدیک شدن طوفان «نورو» به مناطق امن انتقال یافتند.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
حسن صالح حمیدزیچ مدعی شد بایرن مونیخ تا یافتن جانشین برای روبرت لواندوفسکی، اجازه فروش او را نمی داده است.
رویترز به نقل از دیپلمات ها و منابع اطلاعاتی در منطقه اضافه کرد: "اسرائیل برای مدت طولانی است که دشمن خود یعنی ایران را در سوریه به عنوان یک تهدید امینت ملی می بیند و به دنبال گسترش حوزه حملات برای ضربه زدن به روش جدید انتقال تسلیحات ایران به سوریه است". منظور از روش جدید، استفاده از فرودگاه های سوریه است.
پس از مذاکرات طولانی پی اس جی و ناپولی، فابین روئیز، هافبک اسپانیایی، در آستانه انتقال به باشگاه پاریسی قرار دارد.
روند انتقال مارکوس آلونسو به بارسلونا طولانی شده و این باشگاه حالا در حال مذاکره با مدافع چپ سلتا ویگو است.
مدیرعامل ساپکو گفت: این شرکت در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» و در راستای تحقق فرمان هشت ماده ای رییس جمهوری و همگام با سیاست های وزارت صمت، شناسایی نیازهای فناورانه و جذب ایده های نوآورانه مورد نیاز زنجیره ارزش گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده است.
تیم فوتبال استقلال تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهد.
طوفان توئیتری علیه ستاره ایرانی شکل گرفته و طارمی باز هم به تمارض متهم شد! هواداران اسپورتینگ لیسبون در فضای مجازی به شدت از طارمی انتقاد کردند و طوفان توییتری راه انداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ