معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره آغاز هفته‌ای پر ترافیک صبحگاهی در سطح معابر شهر تهران گفت: ۱۹ درصد از ترافیک شهر تهران مربوط به سفرهای آموزشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بذرپاش گفت: سرمایه‌گذاری خودروسازی‌های ایران در سوریه با وقفه دچار شده بود که تسهیلات خوبی از سوی سوریه برای این دو شرکت خودروسازی در نظر گرفته شد تا این دو شرکت با رعایت استانداردها و مقررات سوریه تولید خود را ازسر بگیرند.
بیش از یک ماه از آغاز ضدحملات اوکراین برای بازپس‌گیری اراضی‌ازدست‌رفته می‌گذرد، اما تاکنون دستاورد چندانی نداشته و به گفته مقامات آمریکایی این حملات طولانی و خونین خواهند بود.
چین ساخت یک نیروگاه هسته‌ای ۳.۵ میلیارد دلاری را در پاکستان آغاز کرده است.
تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و سوم چند مسابقه دشوار را تجربه خواهد کرد.
خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار کرد: پیشرفت‌های هسته‌ای کشور وزن سیاسی و بین‌المللی ایران را در عرصه جهانی افزایش داد و ما اکنون جزو کشورهای پیشرفته در حوزه‌های هسته‌ای، نظامی، دفاعی، فناوری و صنعتی هستیم.
دست داشتن ۹ متهم در سرقت فرش‌های سعدآباد، آغاز هفته صنایع دستی، برگزاری ۳۰۰ برنامه در استان‌ها و تعطیلی یک روزه موزه‌ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و صنایع دستی در این هفته بود.
بازپخش صحنه‌های هولناک در آمریکا که از آغاز سال جاری تقریبا دست کم هفته‌ای یک بار تکرار می‌شود، این کشور را در آستانه ثبت رکوردی جدید در موضوع کشتار جمعی قرار داده است.
اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نیروگاه اتمی کارون را کشور فرانسه قبل از انقلاب آغاز کرده و ایران در صنعت هسته‌ای فرانسه سهام داشته است.
کمیسیون تلفیق بودجه مجلس پس از پایان فرصت حدود دو هفته‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در کمیسیون‌های تخصصی، رسیدگی به این لایحه را پیش از ظهر امروز از سر گرفت.
مسابقات داخلی بعد از وقفه چند هفته‌ای به خاطر آماده سازی تیم ملی و حضور در جام جهانی از یکشنبه هفته آتی آغاز می شود.
شرکت روس‌اتم روسیه ساخت دومین رآکتور تنها نیروگاه هسته‌ای مصر را در 300 کیلومتری قاهره آغاز کرده است.
این خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران در ادامه نوشت: «در هفته‌های گذشته مقادیر زیادی سلاح در مناطق مختلف کشف شده که از مرزهای مختلف وارد کشور شده بود.»
محسنی اژه‌ای گفت: اگر روزها و هفته‌های اول شروع اغتشاشات، محاکمه افراد را شروع می‌کردیم، برخی می‌گفتند جمهوری اسلامی تاب و شنیدن اعتراض ندارد، مردم ابهام داشتند.
اسلامی با تاکید بر این موضوع که هیچ فعالیت هسته‌ای در این سازمان از بدو تاسیس تا کنون بدون نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نبوده، خاطرنشان کرد: ظرفیت هسته‌ای کشور ما ۳ درصد ‌ظرفیت هسته‌ای موجود در جهان است، با این حال ۲۵ درصد نظارت‌های آژانس متمرکز ایران است.
ناتو در بحبوحه تشدید تنش‌ها با روسیه درباره جنگ اوکراین، رزمایش اتمی خود را با هدف تقویت توانمندی‌های بازدارندگی این ائتلاف نظامی امروز(دوشنبه) آغاز می‌کند.
طرح نذرآب پنج هلال احمر با چند هفته‌ای تاخیر، آغاز شده است. امسال بر خلاف سال‌های گذشته، تمام استان‌های کشور هم برگزارکننده و هم دریافت‌کننده خدمات هلال‌احمر در طرح ملی نذر آب هستند.
اولیانوف: پیش‌بینی می‌کنیم که مذاکرات هسته‌ای از اواسط نوامبر دوباره آغاز شود
رئیس‌جمهور روسیه تهدید کرده است که از «تمام ابزارهای موجود» استفاده خواهد کرد و برای اولین بار از سال ۱۹۴۵، نگرانی از درگیری هسته‌ای را افزایش داده است.
بازار سرمایه در هفته‌ای که از یکشنبه آغاز شد و تعطیلات هفته بعد را نیز در پیش دارد یکی از کم رمق ترین و کم حجم ترین هفته‌ها را داشت.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز اعلام کرد: بررسی راستی آزمایی فعالیت‌های هسته‌ای ایران در آژانس امروز آغاز می‌شود.
به دنبال رقابت فشرده چند هفته‌ای و پر تنش، در نهایت امروز (دوشنبه) خانم "لیز تراس" به عنوان نخست‌وزیر جدید انگلیس جانشین بوریس جانسون شد و از فردا رسما آغاز به کار می‌کند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از آغاز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی روند مذاکرات هسته‌ای خبر داد.
استقلال دو فصل گذشته رقابت های لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرده و امسال نیز به دنبال حفظ این روند است.
شاگردان امیر قلعه‌نویی از روز گذشته تمریناتشان را در سیرجان آغاز کردند و تا پنج هفته ابتدایی از این استان تکان نخواهند خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ