شاگردان امیر قلعه‌نویی از روز گذشته تمریناتشان را در سیرجان آغاز کردند و تا پنج هفته ابتدایی از این استان تکان نخواهند خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم نونهالان استقلال دربی پایتخت را با نتیجه ۳-۲ به سود خود خاتمه داد.
با رسمی شدن انتقال روبن نوس به الهلال در فصل آینده شاهد جدال او و دوست صمیمی‌اش کریستیانو رونالدو در دربی ریاض بین الهلال و النصر خواهیم بود.
آقای ساپینتو دوباره در تفکر یحیی گرفتار شد و دربی را خیلی راحت نه در نتیجه، بلکه در فوتبال به پرسپولیس باخت.
35 هزار بلیت شهرآورد پایتخت به سرعت و تنها در فاصله سه ساعت فروش رفت.
صدمین دربی تهران در آستانه برگزاری است، روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه، دو تیم پرسپولیس و استقلال درهفته بیست و هفتم لیگ برتر، به مصاف‌هم خواهند رفت.
پیام حیدری داور شهرآورد شماره ۱۰۰ تهران خواهد بود.
در فاصله ۲۴ ساعت تا بازی با مس کرمان و جدال هفته آینده پرسپوليس و استقلال، دو ستاره سرخپوش مصدوم شدند تا وضعیت مبهمی برای این بازی داشته باشند.
کمیته داوران در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت، سه گزینه را برای قضاوت دربی در نظر گرفته است.
کمیته داوران در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت، سه گزینه را برای قضاوت دربی در نظر گرفته است.
بازی رفت دو تیم یوونتوس و اینتر سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا برگزار می شود.
آخرین دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم دربی رم با اخراج یک بازیکن از هر دو تیم همراه بود.
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر درپی وقوع دو زلزله جدید در این کشور خبر داد.
به گزارش IACAD تکمیل پرینت سه بعدی سازه ساختمان حدودا چهار ماه طول خواهد کشید و ۱۲ ماه زمان نیاز است تا این مسجد با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شود. سه کارگر بر روی پرینتر رباتیک سه بعدی کار خواهند کرد. این دستگاه در هر ساعت دو متر مربع از این ساختمان را چاپ خواهد کرد.
گالاتاسرای در حساس ترین بازی هفته هجدهم سوپر لیگ ترکیه توانست رقیب سنتی خود فنرباغچه را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.
سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دربی ۹۹ حاضر شد.
اولین دربی قرن جدید چهارگل داشت که روی سه گل اشتباه دروازه‌بان های ملی‌پوش ایران یعنی حسینی و بیرانوند واضح بود. پرسپولیس بدون دو مهاجم خارجی‌اش، دربی ۹۹ را با دو ضربه سر گولسیانی بدون شکست پشت سر بگذارد.
معاون بهره برداری آبفای منطقه سه شهر تهران گفت:به علت بروز یک حادثه در یکی از خطوط، آب بخشی از غرب تهران قطع شده و یا بعضا با افت فشار مواجه شده است، در تلاش هستیم تا نهایت دو ساعت آینده مشکل به طور کامل برطرف شود.
تبریز- حادثه رانندگی در محور مرند به تبریز دو نفر کشته و سه نفر مصدوم درپی داشت.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.
لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.
در نیمه اول دیدار اورتون و لیورپول که بدون گل مساوی به اتمام رسید، سه بار تیر دروازه مانع به گل رسیدن دو تیم شد.
حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام ظرفیت‌های استان، آبفای کشور و وزارت نیرو استفاده شد و نتیجه پیگیری ها، اجرا شدن خطوط پدافندی مدنظر بود. خط پدافندی اول که برای افزایش دبی مسیر تصفیه خانه سامان بود اجرایی و آب به شهرکرد منتقل شده است. طرح پدافندی دوم (عمان به سامانی) نیز وارد مدار شده، اما خط پدافندی سوم (طرح فدک) شروع به کار کرده، اما احتمالا تا ۲ الی ۳ روز آینده آب به شهرکرد برسد.
دو تیم فولاد و صنعت نفت در دربی حساس خوزستان و در استادیوم فولاد آره نا برای کسب اولین سه امتیاز فصل به مصاف هم رفته اند.
یک دستگاه خودرو سواری رنو ساندرو با سه سرنشین از جمله یک کودک پنج ساله به همراه دو مرد جوان در مسیر شرق به غرب جاده خاوران از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های میانی بزرگراه وارد مسیر مخالف شد و با یک دستگاه نیسان باری برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ