وزیر خارجه اسبق آمریکا نسبت به افزایش تنش‌ها بین این کشور و چین و احتمال درگیری نظامی بین دو کشور هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان تیم فوتبال تراکتور معتقد است نتیجه عادلانه در دیدار با پرسپولیس، مساوی یا برد سرخپوشان تبریزی بوده است.
سخنگوی مرکز پزشکی میدانی لیبی گفت: در نتیجه درگیری در طرابلس، پایتخت لیبی، تعداد کشته‌ها به ۵۵ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۱۶۴ تن افزایش یافته است.
دولت به دلیل درگیر بودن با بحران‌های خودساخته در جامعه، فاقد فرصت و ظرفیت کافی برای پایش دقیق این موج مهاجرت است. در نتیجه، کار مدیریت این بحران‌ها اغلب به نیرو‌های امنیتی سپرده می‌شود که از درون آن اتفاقاتی رقم می‌خورد که به‌نوعی می‌توان آن را تهدید بالقوه اجتماعی دانست. مهاجرین افغان برای کشور ما تهدید به حساب نمی‌آیند؛ اما اگر بدون برنامه‌ای مدون به حال خود رها شوند و فقط به کنترل و نظارت امنیتی اکتفا شود، پیامد‌های آتی آن بسیار خطرناک خواهد بود...
آخرین اثر کیومرث پوراحمد درباره نوجوانی‌ به نام فرهاد است که ناخواسته مرتکب قتل می‌شود و حالا منتظر حکم دادگاه است. فرهاد در آستانه هجده‌سالگی‌ قرار دارد و… . "پرونده باز است" به تهیه‌کنندگی علی قائم‌مقامی از 14 تیرماه اکران شده است. پویا نجفی، مهبد جهان‌نوش، راشین ربی، محمدمتین ستاری و یزدان عیدی بازیگران نوجوانی‌اند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم برگرفته از پرونده‌های جنایی رخداده در دهه هشتاد است و روایتگر داستان نوجوانی 15 ساله است که به دلیل عشق به دختر همسایه خود نرگس، درگیر نزاع خیابانی می‌شود و نتیجه این درگیری به قتل منجر می‌شود. نمایش این فیلم همچنان ادامه دارد.
در لیگ استانی اردبیل، پس از اعتراض مربی، داور اقدام به اخراج او می‌کند که در نتیجه تیم داوری با کادرفنی تیم وارد درگیری فیزیکی می‌شود.
طبق نتیجه مطالعه بزرگ صورت گرفته که روز سه شنبه در مجله پزشکی ورزشی بریتانیا منتشر شد ورزش هایی که عضلات را بدون حرکت درگیر می کنند از جمله اسکات با تکیه به دیوار و پلانک ممکن است برای کاهش فشار خون بهترین حرکات باشند.
شبه‌نظامیان وابسته به آمریکا که کنترل مناطق شرقی و شمال‌شرقی سوریه را در اختیار دارند به‌‍شدت با هم درگیر شدند و در نتیجه این درگیری‌ها چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند.
با وجود تلاش‌های بین‌المللی، درگیری‌ها میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور همچنان ادامه دارد و در نتیجه آن، بیش از ۹۵۸ سودانی جان خود را از دست داده‌اند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که پس از دو نزاع دسته جمعی و چهار کارت قرمز که فینال بازی‌های جنوب شرق آسیا را مخدوش کرد، در حال بررسی اقدامات خشونت آمیز است. تیم فوتبال اندونزی در پنوم پن، پایتخت کامبوج، تایلند را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست داد، که این دیدار شاهد درگیری بازیکنان و مربیان دو طرف بود.
وزیر خارجه عربستان اعلام کرد مذاکرات سودان در جده تا دستیابی به نتیجه زمان لازم دارد.
شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا برابر الریاضی لبنان در تهران با نتیجه ۸۷ بر ۷۹ شکست خورد.
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به درگیری در مترو با موضوع حجاب واکنش نشان داد و گفت: نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت.
تا شامگاه دوشنبه، حداقل  ۱۸۰ نفر در درگیری های سودان کشته و ۱۸۰۰ دیگر نیز زخمی شدند.
تا شامگاه دوشنبه، حداقل  ۱۸۰ نفر در درگیری های سودان کشته و ۱۸۰۰ دیگر نیز زخمی شدند.
رئال مادرید در ورزشگاه میراندیا پیروزی آسانی را در مقابل کادیز با نتیجه دو بر صفر کسب کرد اما آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی با جنجال و درگیری از زمین خارج شد.
وقوع درگیری گسترده در منطقه قباطیه واقع در جنوب شهر جنین در نتیجه یورش نظامیان صهیونیست رخ داد.
شمار تلفات نیروهای ارتش مالی در نتیجه درگیری با گروه های تروریستی به ۱۴ کشته رسید و ۳۱ تروریست هم از پا درآمدند.
در جریان برگزاری رقابت های کشتی آزاد قهرمانی استان لرستان، درگیری شدیدی میان طرفداران رخ داد که در نتیجه آن چند نفر زخمی شدند.
مناطق صهیونیست نشین بیت اللحم در کرانه باختری فلسطین در شامگاه چهارشنبه ساعاتی ناآرام را سپری کرد که در نتیجه این درگیری‌ها زخمی شدن یک نظامی صهیونیستی تا کنون تائید شده است.
یک روستا که در دو طرف آن شهروندان تاجیک و قرقیز زندگی می کنند خسارات زیادی را در نتیجه درگیری های چند روزه بین نیروهای نظامی دو کشور دیده است.
دنی کاروخال پس از پیروزی رئال در دربی گفت که درگیری و تنش دقایق پایانی که خودش یکی از مسببانش بود، در نهایت به حفظ نتیجه برای رئال کمک کرد.
اراذل و اوباش در پارکی فردی را دوره می‌کنند. جوانی به قصد امر به معروف به کمک فرد محاصره شده می‌رود. اراذل او را مورد ضرب قرار می‌دهند و در نتیجه چشمش را از دست می‌دهد.
در نتیجه درگیری میان نیروهای جبهه مقاومت و جنگجویان طالبان در شهرستان عنابه استان پنجشیر، ۴۰ جنگجوی طالبان اسیر شدند، پنج تن کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
مقامات دولت مکزیک می‌گویند درگیری در یکی از زندان‌های این کشور به خیابان‌های شهر کشیده شده و در نتیجه آنها ۱۱ نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ