دنی کاروخال پس از پیروزی رئال در دربی گفت که درگیری و تنش دقایق پایانی که خودش یکی از مسببانش بود، در نهایت به حفظ نتیجه برای رئال کمک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدریکو کیه‌زا، ستاره ایتالیایی یوونتوس، تاکید کرد که هدف تیمش در این فصل کسب سهمیه چمپیونزلیگ است.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در نشست خبری پیش از آغاز مسابقات گروه دوم جام ملت‌های آسیا به نکاتی اشاره کرد.
ملی‌پوش شمشیربازی ایران گفت: هم‌قسم شده‌ایم که سهمیه المپیک پاریس را به دست آوریم و هدف‌مان در قهرمانی آسیا گرفتن امتیاز خوب و مدال طلا است.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با اشاره به دو دیدار سخت شاگردانش در مسابقات قهرمانی جهان، گفت: بچه‌ها روز به روز بهتر شده‌اند و امیدوارم به هدف‌مان یعنی حضور در جمع 4 تیم برتر برسیم.
رئیس کمیته ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی پاداش بین قاره‌ای و جام ملت‌های آسیا را دریافت نکرده‌اند و در حال حاضر هم بدون پاداش به مسابقات مقدماتی المپیک ساحلی می‌روند.
دیگو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی با الچه گفت، او و بازیکنانش به فراتر از این مسابقه فکر نمی‌کنند و تمام تمرکزشان روی این بازی در لالیگا است.
سرمربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق یزد بعد از رسیدن تیمش به فینال لیگ برتر گفت: سرمایه گذاری روی جوانان جواب داد و به هدفمان رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حرکات سرمربی استقلال در کنار خط به شدت انتقاد کرد و گفت: با این حرکات ساپینتو خاک تو سر ما!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از حرکات سرمربی استقلال در کنار خط به شدت انتقاد کرد و گفت: با این حرکات ساپینتو خاک تو سر ما!
علیرضا کوشکی امیدوار است فولاد به کمک منصوریان نتایج دلخواه هوادران را بگیرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران گفت: امام خمینی (ره) می‌گفت ما وقتی موحد هستیم که هر کاری می‌کنیم در زندگی شخصی و اجتماعی تنها هدف‌مان برای خدا باشد. ما مامور به تکلیفی هستیم نه نتیجه! برای مؤمن شهرت و گمنامی مساوی است. در هر شکل وظیفه من خدمت به مردم است.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ایران گفت: امام خمینی (ره) می‌گفت ما وقتی موحد هستیم که هر کاری می‌کنیم در زندگی شخصی و اجتماعی تنها هدف‌مان برای خدا باشد. ما مامور به تکلیفی هستیم نه نتیجه! برای مؤمن شهرت و گمنامی مساوی است. در هر شکل وظیفه من خدمت به مردم است.
طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 3-0 مقابل میلان در سوپرجام ایتالیا، از نگرش بی‌نقص بازیکنان تیمش در این دیدار تمجید کرد.
سرخیو بوسکتس پس از پیروزی بارسا برابر اتلتیکو گفت که شکست دیروز رئال به آنها انگیزه بیشتری برای پیروزی داد.
مربی آلومینیوم ابراز امیدواری کرد که این تیم با پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان، به روند خوبی که پیش از تعطیلات داشت، بازگردد.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در بازی آخر مقابل آمریکا بدن‌مان تحلیل رفت و نتوانستیم به هدف‌مان برسیم.
صحبتهای کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران امروز دوشنبه در نشست خبری پیش بازی با آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
لوئیس انریکه حاضر نشد در مورد احتمال تمدید قراردادش در صورت رسیدن به نیمه نهایی لیگ ملت ها اظهارنظر کند. او شرایط فعلی تیم ملی اسپانیا برای موفقیت در لیگ ملت ها را عالی توصیف کرد.
به‌ تازگی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، سومین فهرست افراد «غیر روان‌شناس فاقد مجوز» را منتشر کرده و گفته: «هدف‌مان اطلاع‌رسانی بود. سه سال شب و روز زحمت کشیدیم برای احصای این اسامی و به این افراد زنگ زدیم تا به آن‌ها اطلاع دهیم فعالیت آن‌ها غیرقانونی است.»
عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک و رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به مسئولیت جدیدش گفت: مسئولیت سنگینی را پذیرفته ایم.
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تاکید کرد که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ملی‌پوشان برای رسیدن به هدف خود‌ می‌جنگند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این‌که امروز در سالن غیراستاندارد تمرین کردیم که می‌توانست مشکل‌ساز باشد، تاکید کرد: هدف بزرگی در پیش داریم و موانع را برای رسیدن به اهداف برمی‌داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ