تحلیلگر سیاسی عراقی معتقد است که آمریکا از همکاری عراق با چین راضی نیست و واشنگتن قصد دارد در مقابل پکن و همه کشورهایی که با آن همکاری می کنند، بایستد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی بر لزوم اعمال فشار بر واشنگتن از سوی بغداد با هدف بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.
یک پژوهشگر صهیونیست با اشاره به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی، این سیاست‌ها را عامل نابودی رژیم صهیونیستی دانست.
یک تحلیلگر سیاسی در عراق از مخالفت هیأت امنیتی این کشور در آمریکا با بررسی مسائل مربوط به نیروهای حشدشعبی به ویژه بودجه اختصاص یافته به آنها خبر داد.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی در واکنش به تلاش آمریکا برای انحلال سازمان حشدشعبی تاکید کرد که این نیروها باعث شده اند نظامیان آمریکایی در عراق و منطقه همواره در نگرانی به سر ببرند.
یک تحلیلگر عراقی تاکید کرد که نیروهای حشدشعبی توانایی حفاظت از مرزهای این کشور را دارند و دولت بغداد نیازی به شرط و شروط‌ آمریکایی‌ها در این خصوص ندارد.
یک تحلیلگر سیاسی عراق تاکید کرد که حرکت دولت این کشور به سمت گسترش همکاری‌ها با ایران و سوریه به مذاق آمریکا خوش نیامده و باعث کارشکنی‌های واشنگتن در این مسیر شده است.
یک تحلیلگر امور سیاسی عراق اعلام کرد که سفر نخست وزیر این کشور به سوریه در کنار حل بحران برق با همکاری ایران، به مذاق کاخ سفید خوش نیامده است.
یک تحلیلگر امور سیاسی عراق اعلام کرد که سفر نخست وزیر این کشور به سوریه در کنار حل بحران برق با همکاری ایران، به مذاق کاخ سفید خوش نیامده است.
تحلیلگر سیاسی عراق نسبت به اقدامات و نشست‌های سفیر آمریکا در بغداد با رهبران سیاسی و امنیتی این کشور برای پیاده کردن نقشه‌های واشنگتن، هشدار داد.
تحلیلگر صهیونیست اذعان کرد که جنبش نسبتا کوچک جهاد اسلامی توانست رژیم صهیونیستی را به طور کامل فلج کند.
برمن در ادامه افزود: این وضعیت به خوبی معضل اسرائیل در قبال ایران، به ویژه در زمینه «روابط ویژه» دراز مدت آن با آمریکا را برجسته می کند. آمریکا توانایی مقابله با تهدید هسته ای ایران را دارد، اما اراده سیاسی برای انجام آن را ندارد. بر عکس، اسرائیل، اراده کافی دارد، اما فاقد توانایی مقابله با ایران به شکلی پایدار است.
تحلیلگر نظامی و امنیتی صهیونیست گفت که ایران راهبردی جدیدی را در منطقه در راستای حل و فصل اختلافات با کشورهای عربی و انزوای اسرائیل دنبال می‌کند.
فیلسوف و تحلیل‌گر مشهور آمریکایی می‌گوید روسیه با اینکه می‌تواند شهر کی‌یف را غیرقابل‌سکونت کند، این کار را نکرده و در مقایسه با تهاجم به عراق، شمار کشته‌های غیرنظامی در جنگ اوکراین کمتر است
تحلیلگر امنیتی عراقی از تحرکات نظامیان آمریکایی در نوار مرزی این کشور با سوریه و جابه‌جایی عناصر داعش خبر داد.
تحلیلگر صهیونیستی گفته است که ما با نسل تازه‌ای از مبارزان فلسطینی مواجه هستیم.
نویسنده و تحلیلگر آمریکایی عنوان کرد که امارات متحده عربی به عنوان یک کشور برجسته عربی، احتمالا در آینده از مدار ژئوپلتیک ایالات‌متحده آمریکا خارج شود.
نفت همواره پرونده جذابی برای مداخله غرب در خاورمیانه به بهانه‌های واهی بوده است؛ به همین منظور، تحلیلگر سوری به زوایای پنهان غارت نفت عراق و سوریه با سردمداری تل آویو پرداخته است.
نجاح محمدعلی تحلیلگر عراقی، پرونده امنیتی را اصلی ترین بخش روابط کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی دانست و گفت: صهیونیست‌ها در تلاش برای ایجاد پایگاه‌های جاسوسی در منطقه هستند.
تحلیلگر عراقی در آستانه بازی حساس و سرنوشت ساز ایران و آمریکا از آن به مثابه نبرد حق و باطل نام برد.
صباح العکیلی تحلیلگر سیاسی عراقی اعلام کرد: نیروهای آمریکایی به نقض حاکمیت عراق ادامه داده و هرازگاهی مرتکب جنایاتی می شوند.
تحلیلگر سیاسی عراق با اشاره به بن بست سیاسی در این کشور گفت: برای برون رفت از بن بست سیاسی باید از تجربه عقلا در میان گروه های سیاسی شیعی استفاده کرد.
تحلیلگر سیاسی عراق با اشاره بن بست سیاسی در این کشور گفت: برای برون رفت از بن بست سیاسی باید از تجربه عقلا در میان گروه های سیاسی شیعی استفاده کرد.
محمد الیاسری، تحلیلگر عراقی با اشاره به نقش مخرب آمریکا و غرب، گفت: آمریکا و غرب به دنبال ایجاد هرج و مرج در عراق هستند.
یک تحلیلگر سیاسی ضمن تاکید بر نقش مرجعیت در شکست توطئه ها علیه عراق، تاکید کرد که این کشور هنوز وارد تونل تاریک نشده و شاهد کشمکش های سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ