«ینس استولتنبرگ» با بیان اینکه روسیه حق ندارد با گسترش ناتو مخالفت کند، گفت همه متحدان موافق پیوستن اوکراین به ناتو هستند و بهتر است اردوغان بداند که الحاق سوئد به نفع این ائتلاف نظامی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف در خصوص لایحه حجاب گفت: باید کاری انجام دهیم که نظرات همه صاحب‌ نظران موافق و مخالف را بشنویم.
مهدی سعادتی، نماینده مجلس در مورد لایحه حجاب و عفاف گفت: نقش خانواده‌ها نیز در این بین مهم است و مردم نیز اخیرا طبق نظرسنجی‌ها نزدیک نود درصد موافق اند که این قانون اجرا شود. برهنگی در همه جا خلاف است و دهن کجی به قانون پسندیده هیچکس نیست. انشالله مجلس بتواند دور از هیجانات سیاسی در این زمینه موفق شود.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه پس از دیدار برابر هوادار و راهیابی سرخپوشان به فینال جام حذفی با سوالی درباره عکس جنجالی روزهای اخیر مواجه شد.
برخی از مسائل در این مملکت انگار سازوکار دارد و همه با آن موافق هستند، ولی معلوم نیست چرا اجرا نمی‌شود. مثلا در جلسات علنی محاکمه خود آقای اژه‌ای چندبار اعلام موضع از ایشان دیدم که گفتند جلسات دادرسی باید علنی برگزار شود. من نمی‌دانم وقتی ایشان موافق است، موانع کجاست که غیرعلنی برگزار می‌شود؟ مسائل امنیتی است؟ اگر این نیست چه مسائلی است؟
بنا به توضیحات دبیر پیشین اتاق مشترک ایران و عراق، خاصیت جامعه عراق در حال‌حاضر تکثر آن است که نمود آن در تنوع احزاب، نشریات و شبکه‌های تلویزیونی است؛ در این کشور هم نشریاتی هستند که موافق با ایران مطلب می‌نویسند و هم نشریات و شبکه‌هایی وجود دارند که با ایران میانه خوبی ندارند، بنابراین با این حجم از تنوع نمی‌توان انتظار داشت که همه با ایران همسو باشند.
باید از افرادی، چون غلامحسین کرباسچی، محمد قوچانی و... که ایشان را به تازگی ملاقات کرده اند درباره وضعیت ذهنی و آلزایمر داشتن یا نداشتن مهدی کروبی سوال کنید. هم خود ایشان و هم خانواده تصور نمی‌کردند، حصر بیش از یک الی ۲ سال طول بکشد، اما امروز بیش از ۱۳ سال از حصر ایشان گذشته است. هم روسای قوای قبلی کشور و هم روسای قوای فعلی کشور صراحتا خود را طرفدار رفع حصر معرفی کرده اند. در عین حال، اما می‌گویند که شرایط به گونه‌ای است که امکان رفع حصر وجود ندارد.
یک رسانه روسی آخرین وضعیت برگزاری مسابقات فوتبال آسیای مرکزی ( کافا) با حضور تیم ملی روسیه را به نقل از فدراسیون ایران اعلام کرد.
عربستان سعودی و پنج کشور عرب دیگر تصمیم دارند تولید نفت خود را از ابتدای ماه مه تا پایان سال جاری میلادی کاهش دهند.
تاتنهام امشب در ورزشگاه خانگی خود موفق شد چلسی را 2-0 شکست دهد تا دومین دربی لندن در این فصل با پیروزی شاگردان آنتونیو کونته به پایان برسد.
وزیر نفت تاکید کرد: با همکاری همه دستگاه‌ها توانستیم سرمای سخت و کم سابقه را مدیریت کنیم.
ناپولی با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه ۵-۱ یوونتوس را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.
ناپولی با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه ۵-۱ یوونتوس را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.
ناپولی با ارائه نمایشی درخشان موفق شد با نتیجه ۵-۱ یوونتوس را شکست بدهد و جایگاهش در صدر جدول سری آ را تثبیت کند.
تیم ملی انگلیس با درخشش ستاره جوان خود یعنی بوکویاکا ساکا موفق شد برابر ایران به پیروزی برسد. فوق ستاره آرسنال در این بازی موفق شد دو گل به ثمر برساند.
بایرن مونیخ در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 6-1 برمن را شکست بدهد.
تقریباً همه نامزدهای جمهوری خواه موافق تصمیم دادگاه برای لغو سقط جنین هستند و تقریباً همه نامزدهای دموکرات مخالف آن هستند.
حبیب کادیماگومدوف پیشنهاد یک کشتی با جردن باروز را داد که با موافقت کشتی‌گیر آمریکایی روبرو شد.
بایرن مونیخ امشب در حالی موفق شد ماینتس را 6-2 شکست دهد که هر کدام از 6 گل این تیم توسط 6 بازیکن متفاوت به ثمر رسید.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد را به عنوان فضاهایی عنوان کرد که در آن فضا برای بیان اظهار نظر موافق و مخالف و سخنرانی وجود دارد و گفت: همه چیز برای بیان اعتراض وجود دارد.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا مدعی شد: از آغاز مذاکرات گفته‌ایم نمی‌توانیم رفتار رئیس‌جمهور بعدی را کنترل کنیم، اگر ایران روی آن اصرار دارد، گفتگو فایده ندارد / یک توافق روی میز بود که همه شرکت‌کنندگان دیگر با آن موافق بودند، اما هر بار ایران تقاضای غیرواقعی یا بی‌ربط مطرح کرده / چیزی برای آزادی گذشته از موعد باقر نمازی مبادله نشد
رسانه رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست و اظهاراتش مثل اظهارات همه تریبون داران دیگر که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی هستند نظرات شخصی اوست.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
مدیرکل روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به رویکرد این سازمان در تعامل سازنده با رسانه های موافق و منتقد، از تولید ۱۸۰۰ محتوای رسانه ای در یک سال گذشته خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که ممنوعیت ویزا برای همه شهروندان روس فاقد آرای موافق لازم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ