شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۱۶۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با ۶۹۴۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۷۳ هزار و ۸۹۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۳۰۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۴ هزار و ۲۲۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۲۸۰۶ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۲۲۹۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۸۰۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۱۸ هزار و ۵۰۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۸۲۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۹۵۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۸۲۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۹۵۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تمام جلسات شورای عالی بورس هر ماه به صورت منظم برگزار شده و طی برگزاری ۵ جلسه فوق، تصمیماتی در راستای بهبود بازار سرمایه و حمایت از سهامداران در دستور کار این شورا قرار گرفته است.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۰۰۲۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۶۶۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ را بخوانید.
شمارش معکوس برای پرداخت سود سهام عدالت به ۴۹ میلیون دارنده سهام عدالت آغاز شده است و آخرین برآوردها نشان می‌دهد بالاترین رقم پرداختی سود به سهامداران عدالت برابر با یک میلیون و دویست هزار تومان خواهد بود.
بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال ۹ شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازی که برای تعیین‌تکلیف عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرآیند عرضه سهام، باقی‌مانده که اگر به صورت منظم پیش برود، طی هفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آتی شاهد درج نماد و عرضه سهام سرخابی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها در بازار پایه فرابورس هستیم
هرگونه قیمت‌گذاری دستوری به گونه‌ای که خودروسازان را با وجود هزینه‌های تولید و مالی گزاف، ناگزیر به ارائه خودرو با قیمتی نامتناسب با قیمت بازار کند نتیجه‌ای جز متضرر شدن تولیدکنندگان، سهامداران، سرمایه گذاران و مصرف‌کنندگان نداشته است، در حالی که منافع عظیمی را به جیب واسطه‌ها سرازیر ساخته است. قیمت گذاری دستوری باید از صنعت خودرو حذف شود و باید مانع حضور مافیای قوی در این صنعت شد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: رمز ریال ملی جایگزین اسکناس و از اوایل سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
ارزش سهام عدالت امروز در مقایسه با روز گذشته ۰.۵ درصد کاهشی بود و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۲۱۱ هزار تومان رسید.
یک تحلیلگر بازار سرمایه ضمن انتقاد از برخی تصمیماتی که در مورد این بازار اخذ شده است، گفت: کاهش قیمت ارز ناشی از اخباری که از توافق‌های سیاسی احتمالی به گوش می‌رسد به بازار آسیب نمی‌رساند، بلکه برخی تصمیمات باعث از بین رفتن اعتماد سهامداران این بازار شده است.
سود سهام عدالت تنها به کسانی تعلق می گیرد که در تاریخ برگزاری مجامع صاحب سهم بوده باشند. حسین قربان زاد رئیس سازمان خصوصی سازی ۱۸ بهمن در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفت: مجموع سود توزیعی سال گذشته در حدود ۹۵۰۰ میلیارد تومان بوده و امسال مجموع این سود به ۳۱ هزار میلیارد تومان رسید. در نهایت فرآیند واریز سود سهام عدالت از اول اسفند ماه آغاز می‌شود.
طبق تحلیل کارشناسان، با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون مذاکرات برجام مخابره شده، انتظار می‌رود بازار وضعیت مطلوبی را برای سهامداران رقم بزند. اما آیا مذاکرات نهایتا به نتیجه خواهد رسید؟
شش دلیل عمده عدم واریز سود سهام عدالت برای مشمولان اعلام شد ؛ پس اگر سود سهام عدالت برای شما واریز نشده است مطلب زیر را بخوانید.
تعداد نماد‌های عرضه اولیه شده در سال جاری تا به امروز ۱۷ نماد بوده است. عرضه اولیه‌ها همسو با روند نزولی بازار کم کم از ارج و قرب افتاده اند و حالا یا بازدهی کمی داشته اند و یا حتی بازدهی آن ها منفی شده است. بازدهی نماد‌های عرضه اولیه شده در سال جاری چقدر بوده است؟
سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس در ابتدای هفته، امیدواری نسبت به آینده بازار سرمایه را در دل سهامداران زنده کرد.
با یک نگاه ساده به رفتار شاخص بورس از سال ۱۳۷۵ تا امروز یک نکته بسیار جالب نمایان است، بازار ۴ مرتبه وارد اصلاح جدی یا همون موج ۴ شده است.
بر اساس اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال ۹ شرکت بورسی افزایش سرمایه خود را نزد شرکت‌ها ثبت کردند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه دادند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ