باشگاه پرسپولیس در سامانه کدال ارقام قراردادهای بازیکنان و رقم اجاره مسکن ماهانه ۲۵ میلیون تومانی ۳ بازیکن خارجی تیم را منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
آپشن «رضایت مدیرعامل» از قراردادهای پرسپولیس حذف شد
برترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر یکی از ارزان‌ترین بازیکنان این تیم نیز بود.
یکی از بازیکنان سرشناس پرسپولیس به تمرین سرخپوشان فرا خوانده نشده است.
بخش دیگری از مطالبات و قرارداد بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد.
مدیرعامل پرسپولیس اولین صحبتهای خود بعد از قهرمانی را انجام داد.
با دستور معاون اول رئیس‌جمهور و ابلاغ وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌ها، عقد قرارداد دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی ممنوع شد.
رقم قرارداد بازیکنان خارجی همواره برای اهالی فوتبال و رسانه‌ها جای سؤال بوده است.
باشگاه پرسپولیس معتقد است قرارداد فصل گذشته بازیکنان تسویه شده است.
بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.
باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات قرارداد فصل جاری اعضای تیم این تیم در آستانه بازی با مس کرمان را پرداخت کرد.
مالک باشگاه تراکتور شیوه جالبی را برای پرداخت مبالغ قراردادهای بازیکنان این تیم در نظر گرفته است.
قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قرارداد تک‌تک بازیکنان استقلال و پرسپولیس فقط درصورتی افشا می‌شود که ۸ باشگاه صنعتی معدنی لیگ هم این کار را انجام دهند تا عدالت رعایت شود.
باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی خود را به روز رسانی کرد که در آن قرارداد شیخ دیاباته مهاجم جدید سرخپوشان هم دیده شده است.
باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و کادر فنی خود را به روز رسانی کرد که در آن قرارداد شیخ دیاباته مهاجم جدید سرخپوشان هم دیده شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره بازگشایی نماد پرسپولیس گفت: علت اینکه جزئیات رقم قرارداد بازیکنان منتشر نشده است، جلوگیری از رقابت ناسالم بود.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
قرارداد بازیکنان و مربیان تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به صورت رسمی اعلام شد که در چند مورد ابهاماتی وجود دارد.
قرارداد بازیکنان پرسپولیس در هیئت فوتبال استان تهران ثبت شد.
قراردادهای بازیکنان فوتبال پرسپولیس که پیش از این به امضاء رسیده بود، امروز در هیات فوتبال استان تهران ثبت شد.
پنجره نقل و انتقالاتی داخلی پرسپولیس امروز باز شد.
شمس‌الدین شمسی، رئیس شورای عالی نظام پرستاری، درباره ماجرای اخراج منصوره رنجبر، سوپروایزر بیمارستان پاستور، می‌گوید: ما به عنوان نظام صنفی، مدافع جامعه پرستاری هستیم، پرستارانی که به شکل منطقی و درست خواسته‌ها و مطالبات خودشان را مطرح می‌کنند، مورد حمله هستند و آن چیزی که ما از این پرستار دیدیم این است که به شکل خیلی منطقی داشت خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات جامعه پرستاری را مطرح می‌کرد و ما قطعا از چنین پرستار‌هایی که به شکل منطقی و اخلاق‌مدارانه درخواست‌ها و مطالبات صنف خودشان را مطرح می‌کنند و از آن دفاع می‌کنند، طبق کارکرد‌های مهم سازمان نظام پرستاری قطعا دفاع می‌کنیم.
اتوبوس شرکت واحد ۵ خودرو را له کرد
پرسپولیس از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ