مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ دانشگاه ها صبح امروز با حضور رئیس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در دانشگاه الزهرا برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مردم عراق امروز شنبه در مراسم روز عاشورا در شهرهای مختلف این کشور حضوری گسترده داشته‌اند.
مراسم قرعه کشی بیست و سومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شد.
قبل از آغاز دیدار تدارکاتی تیم های ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران و عراق، اعضای دو تیم در مراسم یادبودی به ترنم شاهین زاده ستاره فقید بسکتبال بانوان ادای احترام کردند.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
پس از گذشت چهار ماه از آغاز سال جدید میلادی، رویداد «اردبیل ۲۰۲۳»با برگزاری مراسم معرفی اردبیل به‌ عنوان پایتخت گردشگری آغاز می‌شود.
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
مراسم اقامه نماز عید سعید فطر لحظاتی پیش در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد. ­
مراسم دیدار عیدانه با رهبر انقلاب اسلامی و سخنرانی نوروزی ایشان در حرم مطهر رضوی آغاز شد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از ثبت حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال قبل از رسیدن به مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن در ۱۲ بهمن‌ ماه ۱۳۵۷، جشن‌های چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی درسراسر کشور آغاز شد.
وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که در جریان آتش‌بازی و شلیک هوایی به مناسبت آغاز سال نو میلادی در بغداد، ۱۵۰ نفر مصدوم شده اند.
مراسم تشییع پیکر ۲۰۰ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس صبح امروز سه‌شنبه ششم دی ماه ۱۴۰۱ و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از مقابل درب دانشگاه آغاز شد.
معاون عمرانی استاندار قزوین هم در ادامه این مراسم از عملیاتی شدن طرح بازار آب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فاز اجرایی این طرح به زودی آغاز خواهد شد و با اجرای این طرح نرخ بهره‌وری از منابع آبی در دشت قزوین ارتقا پیدا کرده و شاهد افزایش کارآمدی در مدیریت منابع آبی و آبخوان دشت قزوین خواهیم بود.
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عراق با سرکنسول ایران در کربلا دیدار و پیرامون راهکارهای رفع چالش‌های مراسم اربعین در سال آینده گفت‌وگو کرد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
در مراسم توپ طلا که در پاریس آغاز شده است اولین جایزه به گاوی، ستاره جوان بارسا رسید و او جایزه کوپا را به عنوان بهترین بازیکن جوان سال دریافت کرد.
مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
دانشگاه الزهرا نیز که امروز میزبان رئیس جمهور و شرکت بیش از 750 نفر از دانشجویان در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها تقریبا 50 تا 70 نفر در محوطه دانشگاه تجمع کردند. این افراد با سردادن شعارهای ساختارشکنانه برای دقایقی
رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها گفت: من اطمینان دارم حتما این نسل دشمن را ناکام خواهد گذاشت.
این مراسم در تهران در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و در سایر مراکز استان‌های کشور با حضور فرماندهان و مسئولان عالی‌رتبه کشوری و لشکری آغاز شد.
از دقایقی پیش، مراسم ترحیم آیت‌الله ناصری با حضور مقامات لشکری و کشوری در مسجد ارگ تهران آغاز شد.
مراسم افتتاحیه آغاز سال تحصیلی دانشجویان دوره ۳۳ دافوس

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ