دختر شمشیرباز ایران از رسیدن به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال مسابقات سابر مسکو بازماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای شهر تهران به ساخت و ساز‌های غیرقانونی در شهر اشاره کرد و گفت: افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرقانونی می‌کنند، مافیا هستند و با قداره و تفنگ می‌آیند.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور گفت: تعیین سازوکارهای دقیق نظارتی برای رعایت اصول فنی بهداشتی و شهرسازی در فرآیند توافقات شهرداری با سازندگان متخلف ضرورت دارد.
مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ۲ میلیارد دلار خرید ارزی شرکت‌های تولیدی پتروشیمی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این مقدار ظرفیت بسیار مطلوبی برای تبدیل به ساخت داخل است.
خود را آماده کنند که اگر فردا و پس‌فردایی، گفتار‌هایی از این نویسندگان و شعرا نظیر ویکتورهوگو یا تولستوی، با مستندات قطعی روانه کوچه و بازار شد و با جملات قصار فعلیشان در تضاد و تعارض بود، پاسخی درخور برای آن موقعیت نیز داشته‌باشند.
قاتل برادرکش در پرونده جنایت هولناک خیابان فرشته تهران در اعترافات خود بیان کرد که صحنه های جنایتش اقتباسی از سریال خون سرد بوده است.
سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۵۳ هزار و ۲۸۶ میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
معاون وزیرراه و شهرسازی‌ گفت: به دلیل وجود حجم بالای بناهای ناپایدار در کشور در رابطه با مقاوم‌سازی و نوسازی محلات فرسوده‌، چاره‌ای جز سرعت بخشی به امر بازآفرینی شهری نداریم .
مدیر عامل ساپکو پرداخت مطالبات بالای ۱۲۰ روز سازندگان را در راستای رعایت عدالت و شفافیت مالی و هم سو با سیاست های گروه صنعتی ایران خودرو در صدر اولویت های پرداخت شرکت ساپکو در دی ماه عنوان کرد و از تخصیص ۳۰ درصد از بودجه معاونت تامین ساپکو به منظور پرداخت مطالبات ۱۲۰ روزه سازندگان تا پایان سال جاری خبر داد.
یک مقام مسئول گفت:بانک مسکن تاکنون ذیل طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت کرده است.
سرپرست بانک مسکن با اعلام اینکه تاکنون ۷۹۸ هزار و ۶۳۶ نفر درطرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردندازانعقاد قرارداد پرداخت تسهیلات با ۲۰۰ هزار و ۲۶۱ واحد به مبلغ ۶۸ هزار و ۹۶ میلیاردتومان خبرداد
نجمه سازنچیان قهرمان مسابقه انتخابی شمشیربازی اسلحه سابر زنان ایران شد.
مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه‌های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ‌های جذاب جهت انجام تست‌های مختلف مونتاژ و آماده شده است.
ثقفی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با امضای قراردادهای جدیدبرای ساخت پالایشگاه‌ در ونزوئلا، یک بازار ۵ میلیارد یورویی برای سازندگان داخلی فراهم شود.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران به طرح برخی پرسش‌ها از متولیان مدیریت آلودگی هوا پرداخت و گفت: تا کی باید خون دل این دو خودروساز داخلی را بخوریم؟ تا کی باید خودروی ضعیف به مردم تحویل دهیم؟ چرا نمی‌توانیم از خودرو‌های با کیفیت بالاتر استفاده کنیم؟ چرا نباید خودرو‌های هیبریدی و برقی تولید کنیم و سرعت تولید آن پایین است؟ تا کی باید به خودروسازان و سازندگان موتورسیکلت فرصت دهیم؟
گرگان- شرایط خاص محیطی و کم توجهی برخی سازندگان به مباحث ایمنی در صنعت ساختمان سبب شده تا حوادث محیط کار این صنف در گلستان بالا باشد که برای کاهش آن باید نظارت ها تقویت شود
مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید اعمال تحریم‌ها علیه ایران کافی نیست و باید شرکت‌های ایرانی که پهپاد تولید می‌کنند هدف حمله واقع شوند.
شرکت بوستون دینامیک و چند تولید کننده دیگر ربات تعهدنامه ای را امضا کردند تا هیچ رباتی نسازند که به انسان ها آسیب برساند.
بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای ورزشکار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
یک مقام مسئول از افتتاح حساب ۶۸۴ هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن نزد این بانک خبر داد.
گفتگویی صمیمی با چند جوان نخبه که ناو پیشرفته شهید سلیمانی را طراحی و ساخته‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
­مدیرعامل کشتیرانی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با در نظر داشتن تامین نیازهای ناوگان با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی، اقدام به سفارش ساخت ۴ فروند کشتی به سازندگان داخلی کرد.
مدیرعامل یک بانک دولتی از واریز ۱۱ هزار میلیارد تومان آورده متقاضیان و ۱۵.۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات و مجموعاً ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد.
تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهرداری تهران و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان با هدفگذاری ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن به امضا رسید.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از پرداخت ۲۵ هزار و ۵۲۷ میلیارد تومان به حساب سازندگان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ