خود را آماده کنند که اگر فردا و پس‌فردایی، گفتار‌هایی از این نویسندگان و شعرا نظیر ویکتورهوگو یا تولستوی، با مستندات قطعی روانه کوچه و بازار شد و با جملات قصار فعلیشان در تضاد و تعارض بود، پاسخی درخور برای آن موقعیت نیز داشته‌باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شوخی جالبی با سرخیو راموس که پیش از این در رئال مادرید با او هم‌بازی بود کرده است.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، معتقد است که پیوستن مویزس کایسدو به چلسی برای لیورپول خجالت‌آور است.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه با سایت یوفا درباره قهرمانی تاریخی سیتی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
جو بارون، مدیر فیورنتینا، پس از حضور در لیگ کنفرانس، در جملاتی طعنه آمیز خطاب به یوونتوس گفت که ما به قوانین احترام می گذاریم.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که آرسنال در دیدار دوستانه برابر این تیم خیلی جدی بازی کرده است.
ظاهراً دولت محترم فاضلاب را گماشته است که جای کار جهادی، جوابیه جهادی تولید کنند.
روزنامه ورزشی مارکا، چاپ مادرید، الخاندرو گارناچو را مسخره کرد که سعی می‌کند با لهجه قلابی آرژانتینی حرف بزند.
روزنامه تلگراف مدعی است فلورنتینو پرز، بحران اخیر در پاری سن ژرمن را فرصتی مناسب می‌بیند تا بار دیگر برای جذب کیلیان امباپه تلاش کرده و او را راهی مادرید کند.
عبدی نوشت: با این تیتر زدن‌ها بطور ضمنی اقرار می‌کنند که این آهنگ در تمام لایه‌های فکری خودشان نیز نفوذ کرده است.
روزنامه اطلاعات نوشت: با عرض معذرت، باید گفت مردم دولتی نمی‌خواهند که با گران‌شدن کالا‌ها ـ به گفته رئیس‌جمهوری ـ، رنج ببرد و برایشان گریه کند. دولتی می‌خواهند که تدبیر کند، جلو روند رشد فزاینده قیمت‌ها را بگیرد، ارزش پول را حفظ کند، قدرت خرید مردم را بالا ببرد.
بخش زیادی از سرمایه علی کریمی در جریان اغتشاش‌ها ناشی از فعالیت روبات‌ها، به ویژه در فضای توئیتر بود. اکنون به نظر می‌رسد این بازیکن سابق فوتبال پس از ناامیدی از کارآمدی روبات‌ها، رضا پهلوی را جایگزین آنها کرده است.
بخش زیادی از سرمایه علی کریمی در جریان اغتشاش‌ها ناشی از فعالیت روبات‌ها، به ویژه در فضای توئیتر بود. اکنون به نظر می‌رسد این بازیکن سابق فوتبال پس از ناامیدی از کارآمدی روبات‌ها، رضا پهلوی را جایگزین آنها کرده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این روز‌ها به دنبال بحران گاز در ایران بسیاری از رسانه‌های طرفدار دولت عباراتی را به کار برده‌اند که به نظر می‌رسد هدفی نداشته باشند جز پنهان کردن و لاپوشانی ناکارآمدی دولت در تأمین انرژی.
بار‌ها گفته شده که بیشتر این جماعت شهره هیچ نسبتی با جامعه اصیل ورزشکاران ما ندارند و فقط گمان می‌کنند تظاهر به همراهی با آشوب برای آنان سودمندتر است و اگر بدانند اشتباه محاسباتی داشته‌اند و این ظاهرسازی در پایان چه به‌لحاظ مالی و چه به‌لحاظ جایگاه اجتماعی به ضرر آنان خواهد بود، رنگ خود را عوض می‌کنند.
یک روزنامه چاپ هنگ کنگ نوشت: پکن از روابط خود با اعراب نسبت به ایران بیشتر سود می‌برد.
روزنامه خبر ورزشی در تیتر اول امروز خود به بیماری های تاج بعداز ناکامی‌های تیم ملی یا شکایت ویلموتس اشاره کرده و به آن طعنه زده است
بانک شهر یکی از بانک‌های زیانده است که هرچند توانسته سال ۱۴۰۰، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود شناسایی کند و روند سودسازی خود را در فصل بهار سال جاری ادامه دهد، اما همچنان با زیان انباشته ۲۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی روبه‌رو است.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده
به نظر می‌رسد، پیشنهاد (روزنامه) شرق بیش از آنکه یک توصیه یا پیشنهاد باشد، نوعی تجاهل و تمسخر سیاست همسایگی و نگاه به شرق دولت سیزدهم است که اگر غیر از این بود طعنه نمی‌زد که دولت رئیسی دنبال اختراع چرخ از نو است؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ