مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین می‌گوید اعمال تحریم‌ها علیه ایران کافی نیست و باید شرکت‌های ایرانی که پهپاد تولید می‌کنند هدف حمله واقع شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احسان عسگری، مشاور رییس مجلس، در حساب خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: جلسه نمایندگان استیضاح کننده با وزیر کشور (از ساعت ۶ صبح) برای بررسی بند‌های استیضاح در حال برگزاری است. حضور قالیباف برای نزدیک کردن نظر نمایندگان با وزیر کشور و تلاش برای مرتفع کردن مشکلات ادامه دارد.
مقدم‌فر گفت: جریان‌های سیاسی که سرمایه‌های اجتماعی خود را از دست داده‌اند، امروز با بحران هواداران معترض روبه‌رو هستند و بیش از آنکه به‌دنبال رقابت باشند که در آن خواهی نخواهی پیروزی و شکست وجود دارد به‌دنبال ایجاد یک بازی دو سر برد برای خود و دو سر باخت برای نظام یعنی «کاهش مشارکت» هستند.
مشاور سابق رئیس جمهور پیشین اوکراین با انتقاد از عملکرد ولودیمیر زلنسکی عنوان کرد که اگر وی به طور غیرقانونی قصد ماندن در قدرت را داشته باشد، به زودی کشور دچار جنگ داخلی خواهد شد.
مرتضی موسوی زنوز به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان انتخاب شد.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
عبدالرضا سیف، هم اکنون رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مشاور رئیس دانشگاه تهران است. حمله او به دانشکده هنرهای زیبا و بیان توهین‌آمیزش درباره این مجموعه با هدف دفاع انتقاد از تفاوت ضریب بین دانشکده ادبیات و علوم انسانی با دانشکده هنرهای زیبا انجام شده است.
مشاور رئیس باشگاه بارسلونا درباره ​​قراردادها، بازسازی نیوکمپ و موضوعات مختلف پیرامون خوان لاپورتا صحبت کرد.
مشاور رئیس جمهوری اوکراین، به محض اینکه جنگجویان "واگنر" شروع به ترک قلمرو مقر منطقه نظامی جنوبی و مناطق مجاور آن کردند، ناامیدی کی‌یف را ابراز کرد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در تازه‌ترین واکنش به تحولات روسیه و شورش ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، ۴۸ ساعت آینده این کشور را پیش‌بینی کرد!
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو را «عملیات ضد تروریستی» توصیف کرد.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اجرای طرح صلح ارائه شده از سوی دولت کی‌یف گفتگو کردند.
مشاور رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید این کشور به زودی جنگنده‌های اف-۱۶ را از متحدان غربی خود دریافت می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: در صورت عدم برائت رسمی دولت ‎اوکراین، تبعات سنگینی برایشان در پی خواهد داشت.
مشاور «دلودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین، مدعی شد که حمله پهپادی بامداد امروز در اصفهان، ارتباط مستقیم با جنگ اوکراین دارد.
ده‌ها هزار ایتالیایی با امضای درخواستی، به برنامه سخنرانی رئیس جمهور اوکراین در جشنواره مشهور موسیقی که مشابه «یوروویژن» است، اعتراض کردند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین پس از اظهاراتش درباره سرنگونی موشک روسیه و آوار شدن آن روی ساختمانی در شهر دنیپرو، استعفا کرد.
مشاور ریاست جمهوری اوکراین در توییتی نوشت: ایران آشکارا تحریم‌های بین‌المللی را به سخره می‌گیرد.
یک رسانه آمریکایی امروز اعلام کرد که مشاور امنیت ملی کاخ سفید در دیدار اخیر خود با «زلنسکی» به وی گفته است که به مذاکرات با روسیه علاقه نشان دهد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در صفحه توییترش به اظهارات تهدیدآمیز رییس جمهور اوکراین علیه ایران در زمینه ادعای به کار رفتن پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، واکنش نشان داد.
یک مقام ارشد دولت اوکراین برای مذاکره با روسیه برای حل و فصل بحران کنونی دو کشور، شرط و شروط تعیین کرد.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
مشاور رئیس جمهور اوکراین گفت: «باید هر چیز غیرقانونی را نابود و تخریب کرد». اشاره مشاور زلنسکی به پل کریمه است که بعد از الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، توسط این کشور ساخته و به دست پوتین نیز افتتاح شد.
منابع خبری عربستان از دیدار و گفتگوی مشاور و فرستاده ویژه «ولودیمیر زلنسکی» با «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ