مدیرعامل پرسپوليس مدعی است تیمش در شرایط خوبی قرار دارد و طرف مقابل برای رسیدن به هدف خود حاشیه سازی را انتخاب کرده و آنها وارد این ماجرا نخواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از بهترین بازیکنان جوان لیگ راه پُر و پیچ و خمی را پیش روی‌ خود می‌بیند که البته نشان داده می‌تواند اختیار و قدرت را از فوق‌ستاره‌های نسل قبلی بگیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تاکید کرد که بازیکنانش باید در شرایط سخت احساسات خود را کنترل کنند.
ملی‌پوش سابق والیبال گفت: برخی بازیکنان قدر پیراهن تیم ملی را نمی‌دانند چرا که خیلی راحت به تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از مدتی هم راحت قید آن را می‌زنند.
دانش دوست، دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران می‌گویو همه بازیکنان و اعضای کادر فنی تلاش خود را کردند اما نشد که پیروز شویم.
روزنامه چاپ امروز اکیپ به قدرت عربستان سعودی با ثروت هنگفت برای جذب بازیکنان مطرح دنیای فوتبال اشاره کرده است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان تیم کمک کردند که عملکرد خوبی داشته باشم. در واقع تنهایی کاری از دست من ساخته نیست و از تمام اعضای تیم ممنونم.
آیتم‌های دیگری از جمله دراختیارداشتن بازیکنان یا سطح تأثیرگذاری و میزان رشد در سال‌های اخیر هم باید ارزیابی شود. وقتی چنین باشد، پای باشگاه‌های ایرانی هم به میان می‌آید و آن‌ها در جمع بهترین‌های آسیا قرار می‌گیرند. این شاخصه‌ها دقیقا مواردی است که مورد تحقیق برای مرجع آماری موثق «اوپتا پاور» شده است تا از این حیث به معرفی ۱۰ تیم برتر باشگاهی در آسیا بپردازد. به طرز ناباورانه‌ای، در این تحقیق سه تیم ایرانی در بین ۱۰ تیم برتر آسیا قرار گرفته‌اند: پرسپولیس، استقلال و سپاهان.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: تیم ملی والیبال ایران از مجموعه بازیکنان با کیفیتی تشکیل شده است و بی‌صبرانه در انتظار دیدار مقابل این تیم هستم.
باشگاه الاتحاد قصد دارد با نهایت قدرت به رقابت‌های فصل آینده لیگ عربستان قدم بگذارد و به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنان بزرگی است.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: حریفان ما در مرحله نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا، بهترین بازیکنان آسیا و اروپا را با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داشتند، به خدمت گرفته‌اند و به تیم‌های قدری تبدیل شده‌اند.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان مختلفی آزمایش شدند و پر ترافیک‌ترین پست دریافت کننده قدرتی بود.
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس از مصاحبه بازیکنان و اعضای تیم فوتبال استقلال برای توصیف حال خوب این روزهای پرسپولیس استفاده کرده است.
سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل ون‌پارس به تمجید از بازیکنانش پرداخت.
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی، بعد از پیروزی مقابل ترکیه گفت: "شاگردانم برای چندمین بار قدرت، شخصیت و انگیزه بالای خود را به رخ کشیدند."
خسرو حیدری معتقد است بازیکنان استقلال با تمرکز بیشتر می‌توانند در تمام مسابقات پیروز شوند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی ها در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشتند گفت: نقش بازیکنان تاثیرگذار در این موفقیت ها کلیدی بوده است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دو تساوی اخیر این تیم مقابل استقلال و پیکان گفت: نبود مهاجم تخصصی باعث شد تا پرسپولیس خیلی سخت به گل برسد و نتواند وارد دفاع حریف شود.
جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
موفقیت شما باید اسباب انسجام اجتماعی میان همه مردم باشد و نه ابزار مصادره و سودجویی جماعت اهل قدرت و ایجاد تنش میان مردم.
مورد عجیب، اصرار به برگزاری مراسم رونمایی است. مراسمی که ظاهرا فقط در ایران برای رونمایی از پیراهن تیم ملی گرفته می‌شود و در آن اصرار عجیبی است که از مسئولان دولتی، فدراسیون، بازیکنان و پیش‌کسوتان فوتبال دعوت شود. با توجه به فضای کنونی جامعه، برگزاری مراسمی به این شکل به قدر کافی محل سؤال است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان دعوت شده به اردوی مینی کمپ گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته با قدرت برای حضور در جام جهانی آماده خواهیم شد.
کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به نمایش مطلوب تیم ملی مقابل اروگوئه گفت: بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها بازگرداند تا دیگر از اسم های بزرگ در جام جهانی نترسند.
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال آرژانتین می‌گوید تیم ایران بسیار جنگنده است و بازیکنان این تیم در لحظات پایانی عملکرد و تمرکز بهتری داشتند و پیروز این مسابقه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ