سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان دعوت شده به اردوی مینی کمپ گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته با قدرت برای حضور در جام جهانی آماده خواهیم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی زنان فرانسه در یک بازی کلیدی موفق شد برزیل مدعی را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
تیم ملی بسکتبال ایران در رده بندی آزمایشی و غیر رسمی فیبا برای جام جهانی، سی و یکمین قدرت در میان 32 محسوب می‌شود.
در مهمترین دیدار‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی جام جهان پهلوان تختی، در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی در فینال هادی وفایی پور اهل شهرستان لالجین همدان را در مقابل داشت که بدن بسیار ساخته و پرداخته و آماده‌ای داشت. بر خلاف تصورات، وفایی پور با قدرت بدنی مثال‌زدنی اش دو امتیاز از حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی گرفت. تنها کشتی گیران بزرگ جهان و مربیان آن‌ها درک می‌کنند که گرفتن امتیاز از حسن یزدانی به چه معناست. اسطوره‌ای که لقب پادشاه را از اتحادیه جهانی کشتی گرفته است.
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
مهسا قربانی و انسیه مافی نژاد ، دو داور ایرانی که با حذف از لیست نهایی فیفا برای حضور در جام جهانی زنان در روزهای اخیر خبرساز شده بودند، در هفته دوازدهم لیگ برتر قضاوت حساس ترین دیدار فصل را برعهده داشتند.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مسابقات جام جهانی گفت: نباید مغرور شویم، چرا که چین در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با تمام قدرت شرکت می‌کند و ما باید بالاتر از شرایط فعلی باشیم.
جام جهانی ۲۰۲۲ که در قطر برگزار شد بار دیگر نشان داد که فوتبال پرطرفدارترین ورزش در جهان است که مردم را حول یک هیجان دور هم جمع می‌کند. در عکس‌های جمع آوری شده مشاهده می‌کنید که چگونه فوتبال با شور و شوق در نقاط مختلف جهان بازی می‌شود.
مربی کهنه کار کروات معتقد است که بدون توجه به نتایج جام جهانی و رتبه بندی فیفا، ایران هنوز یکی از قدرت های اصلی آسیاست.
لوکا مودریچ به هم‌تیمی‌هایش در رئال از قدرت کرواسی و احتمال رسیدن این تیم به نیمه نهایی جام جهانی خبر داده بود.
جدول رکورد داران حضور در فینال جام جهانی ، پر شده است از بازیکنان برزیل و آلمان! چراکه فقط این دو قدرت برتر فوتبال جهان بودند که به طور مستمر رسیدن به این مرحله را تجربه کرده اند و در رأس همه بازیکنان تاریخ، سلطان برزیلی پله ایستاده است
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
هروه رنار سرمربی تیم ملی عربستان پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی ابراز تاسف کرد.
مویزس کایسدو زننده تک گل اکوادور در مصاف با سنگال ناراحت‌ترین بازیکن اکوادوری پس از حذف از جام جهانی بود.
گاردین نوشت: در نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، فلسطین با قدرت حضور دارد، در مقابل اسرائیل نیز حضوری نفرت انگیز دارد، با وجود اینکه هیچکدام از آنها رسما در جام جهانی نیستند.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ولز را در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تبریک گفت.
تیم ملی فوتبال فرانسه در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر تیم ملی استرالیا به پیروزی پرگل دست پیدا کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، بعد از شکست 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
کارشناس فوتبال ایران ضمن اشاره به نمایش مطلوب تیم ملی مقابل اروگوئه گفت: بازی‌های تدارکاتی اعتماد به نفس بازیکنان را به آنها بازگرداند تا دیگر از اسم های بزرگ در جام جهانی نترسند.
این رسانه معتبر مدعی شد که ایران در میان ۳۲ تیم جام جهانی در جایگاه بیست و ششم قرار دارد و تیم‌های انگلیس و آمریکا کاهش رتبه داشتند.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
بدون شک هافبک باتجربه ایرانی انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب تیم ملی فوتبال در جام جهانی دارد. از این رو او با قدرت کارش را در لیگ ترکیه پیش می‌برد
باید دید تا انتخابات هشتم شهریور، وزنه های قدرت در فدراسیون فوتبال به کدام سمت سنگینی می کند؟ آیا سه عضو رهاشده هیات رییسه از استیضاح، حالا در صدد تلافی برخواهند آمد یا اینکه همینجا بین طرفین صلح برقرار می شود تا منافع ملی در جام جهانی طعمه شکاف مدیریتی داخلی نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ