از روز شنبه تا سه‌شنبه (۶ تا ۹ خرداد) آسمان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه همرفتی بارشی هشدار سطح زرد صادر کرد.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز استان‌های شمال‌غرب کشور و همچنین مناطق ساحلی خزر شاهد بارش باران خواهند بود.
اصفهان- اداره کل هواشناسی استان اصفهان درباره فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید ۲ هشدار سطح زرد صادر کرد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان‌و بلوچستان آغاز شده، و از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، برای وضعیت جوی این استان ورود سامانه بارشی، افزایش ابر و وزش باد شدید و همچنین افزایش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما، مورد انتظار است.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا به استان از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش‌زا به استان از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرداد.
ضیائیان گفت: از امروز تا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در استان‌های ساحلی خزر و بیشتر مناطق نیمه غربی کشور دما افزایش می‌یابد و از فردا تا دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در شرق و شمال‌شرق کشور افزایش دما خواهیم داشت که در شمال‌شرق و شرق افزایش دما ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود.
فعالیت سامانه بارشی قوی قبل از ظهر چهارشنبه در لرستان آغاز و موجب سرریز برخی سدها، طغیان رودخانه‌های شهری و فصلی، آبگرفتگی معابر، قطع راه دسترسی برخی روستاها، کاهش دما و اختلال در تردد جاده‌ای شده است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های تهران و البرز، رعدوبرق، کاهش محسوس دما، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات و نواحی با اقلیم سرد، بارش برف پیش بینی شده‌است.
سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش تا ۱۵ درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور برای ۱۸ استان هشدار سرمازدگی و خسارت به کشاورزان صادر کرد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه جدید بارش‌زا به استان از روز یکشنبه ۶ فروردین ماه خبرداد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید ۶ فروردین از راه می‌رسد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد شد و با ورود این سامانه، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از نفوذ سامانه بارشی به استان از فردا چهارشنبه و فعالیت آن تا ۲۰ اسفند خبرداد.‌
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به اثرات منفی فعالیت سامانه بارشی با بارش «برف و باران» و «باد و کولاک» در کشور هشدار داد.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های واقع در غرب و جنوب‌غرب کشور،به تدریج دامنه‌های مرکزی خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه ۲ سامانه بارشی دیگر در راه است، گفت: در شبانه روز گذشته «کوهرنگ و مشهد» رکوردداران سرمای هوا در کشور بوده است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در مناطق جنوب و غرب استان طی امروز و فراگیر شدن آن در سراسر اصفهان در روز سه‌شنبه خبر داد.‌
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی به استان از عصر پنجشنبه یکم دی ماه خبرداد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی اعلام کرد: انتظار ما پاییز کم‌بارش و بارش‌هایی کمتر از نرمال است. علاوه بر کم بودن میزان بارش‌ها، زمان آغاز آن‌ها نیز دیرتر خواهد بود چراکه فعالیت‌های سامانه مانسون زیاد است و فعالیت این سامانه، ورود سیستم‌های بارشی به کشور را با تاخیر مواجه می‌کند و به همین دلیل نیز بارندگی‌ها دیرتر شروع می‌شوند و شاید بارش‌های پاییزی نسبت به سال گذشته که کمتر از نرمال بود هم کمتر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ