ضیائیان گفت: از امروز تا یکشنبه ۱۷ اردیبهشت در استان‌های ساحلی خزر و بیشتر مناطق نیمه غربی کشور دما افزایش می‌یابد و از فردا تا دوشنبه ۱۸ اردیبهشت در شرق و شمال‌شرق کشور افزایش دما خواهیم داشت که در شمال‌شرق و شرق افزایش دما ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صادق ضیائیان در خصوص تغییرات دمای کشور طی هفته آینده و احتمال گرم‌تر شدن هوا، اظهار کرد: طی هفته آینده دما در کشور بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ بارش‌ها برای شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی شدید و با احتمال وقوع سیلاب است.
از روز پنجشنبه تا شنبه (۲۵ تا ۲۷ خرداد) آسمان صاف تا کمی ابری در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش وزش باد و در نقاط مستعد گاهی با گردوخاک مورد انتظار است.
اداره هواشناسی استان تهران اعلام کرد: دمای تهران فردا افزایش می‌یابد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا روز شنبه (۴ تا ۶ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان گاهی رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
وضعیت جوی استان تهران فردا (۱۵ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دما ۱۹ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۶ فروردین) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در استان مورد انتظار است و در روز‌های سه‌شنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۷ فروردین) افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و بارش پراکنده در نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود.
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و در سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.
از بعدازظهر شنبه تا سه شنبه (۵ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمان ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران گاهی وزش باد نسبتا شدید و رگبار و رعدوبرق در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود. امشب یخبندان سطح زمین در ارتفاعات دور از انتظار نیست.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع بهمن پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲ اسفند) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۳ اسفند) صاف تا کمی ابری و وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: باد شدید طی امروز و فردا پدیده غالب بیشتر مناطق استان است.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
سازمان هواشناسی نسبت به احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌ها براثر نفوذ توده هوای سرد به کشور و وزش باد و افزایش ارتفاع موج در جنوب ایران هشدار داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: با خروج سامانه ناپایدار بارشی از استان، فردا دوشنبه غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان و نواحی صنعتی استان پیش‌بینی می‌شود.
افزایش دما در تهران تا شنبه
افزایش دما تا ۷ درجه‌ در شمال کشور
روند افزایش تدریجی دما تا پایان هفته
افزایش نسبی دما در نوار شرقی کشور تا اواسط هفته آینده
بر اساس گزارش صورت سود و زیان ۹ ماهه ۱۴۰۰ شرکت خگستر نسبت به دوره مشابه سال قبل ۷۵ درصد کاهش در میزان سودسازی داشته است و سود هر سهم از ۳۶۸ ریال به ۹۲ ریال به ازای هر سهم تنزل یافته است.
در این گزارش وضعیت عملکرد نماد‌های گروه شیمیایی و پتروشیمی‌ها و شرکت‌های پالایشی پرداخته شده است که بررسی گزارش عملکرد ۱۲ ماهه آن‌ها نشان می‌دهد که اکثر نماد‌های این گروه‌ها در سال گذشته نسبت به سال قبل‌تر از نظر سودسازی رشد خوبی داشتند و توانسته‌اند سود هر سهم قابل توجهی را محقق سازند.
سرقت 13 نیسان آبی با آبمیوه مسموم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ