رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه جدید بارش‌زا به استان از روز یکشنبه ۶ فروردین ماه خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آرام خواهد بود و شنبه هفته آینده سامانه جدید بارشی وارد کشور می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از شنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
با ورود و فعالیت سامانه بارشی جدید وقوع ناپایداری‌های محلی تا روز سه‌شنبه (۲۳ خرداد) به طور متناوب در بعضی ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران رعد و برق همراه با وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک در نقاط مستعد و ارتفاعات بارش تگرگ مورد انتظار است.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز استان‌های شمال‌غرب کشور و همچنین مناطق ساحلی خزر شاهد بارش باران خواهند بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب فردا به کشور وارد می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ وزش بادهای ۱۲۰ روزه در شمال سیستان‌و بلوچستان آغاز شده، و از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد.
ورود سامانه بارشی جدید به تهران
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران پیش بینی می‌شود.
از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی و بروز ناپایداری‌های همرفتی گاهی رگبار و رعد و برق به‌خصوص در نیمه‌غربی و ارتفاعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک به‌ویژه در ساعات عصرگاهی در مناطق جنوبی و غربی استان مورد انتظار است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی از سامانه بارشی جدید در چندین استان از امروز (چهارشنبه ۲۳ فروردین) و تا روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین) با شدت زیاد خبر داد.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید ۶ فروردین از راه می‌رسد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از غرب کشور وارد شد و با ورود این سامانه، بارش شدید در قزوین و تهران را شاهد خواهیم بود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از اواسط روز دوشنبه خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط روز شنبه ۲۴ دی خبرداد.
سامانه بارشی جدید وارد کشور شد
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید از ساعاتی قبل وارد کشور شد و بخش قابل توجهی از نوار غربی را فرا گرفت.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی جدید به استان از سه‌شنبه ۶ دی خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز جمعه خبر داد.
به گزارش سازمان هواشناسی روز جمعه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید در برخی مناطق غرب و شمال‌غرب پیش‌بینی می‌شود.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان در نیمه هفته جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ