یک رسانه آمریکایی مدعی شد لوئیس سوارز علاقه زیادی برای پیوستن به اینترمیامی و همبازی شدن با لئو مسی دارد و ممکن است به زودی راهی میامی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه چهار نفر در پی اختلافات شخصی به سوی فردی از اهالی میامی تیراندازی کردند، گفت: این افراد بلافاصله بعد از تیراندازی دستگیر شدند.
لیونل مسی امشب برای اولین بار بعد از حضور در اینترمیامی در یک نشست خبری حضور پیدا کرد.
اینتر میامی با دروازه‌بانی که به خرید مسی انتقاد کرده بود قطع همکاری کرد.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف در محور میامی - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته برجای گذاشت.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از بروز تصادف در محور میامی - شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته برجای گذاشت.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از حضور و گلزنی لیونل مسی در این تیم بسیار خوشحال است.
بحث پیوستن آندرس اینیستا به اینتر میامی که مسی در آن بازی می کند، در حد شایعه بود و هنوز مذاکره ای بین دو طرف صورت نگرفته است.
لیونل مسی فردا (بامداد شنبه به وقت تهران) اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
لیونل مسی بامداد شنبه اولین بازی خود برای اینتر میامی را برابر کروز آسول انجام خواهد داد.
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی حال و هوای جدیدی در شهر میامی ایجاد کرده است و هنرمندان در این شهر در واکنش به حس و حال مردم، در و دیوار را با نقاشی مسی تزیین کرده‌اند.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس اعلام کرد که کوچکترین برداشتی از شاهوار نخواهد شد.
میامی- امام جمعه میامی ضمن انتقاد از وضعیت معادن این شهرستان گفت: معادن بسیاری از کرمیت و مس و ... در روستاهای شهرستان فعال هستند اما متاسفانه مردم هیچ بهره ای از این ظرفیت‌ها نمی برند.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
اینترمیامی به دنبال هت تریک است و می‌خواهد جوردی آلبا، سومین بارسایی سابق را هم به خدمت بگیرد.
نیک مارسمن، دروازه‌بان تیم اینترمیامی، به دلیل گزش عنکبوت سمی در بیمارستان بستری شد.
میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه این شهرستان بیشترین تلفات جاده‌ای یوزپلنگ را داشته اما پاسگاه محیط زیست ندارد، گفت: ایجاد منطقه حفاظت شده میان دشت یا پل ابریشم مطالبه ما از دولت است.
میامی- معاون سازمان حفاظت محیط‌زیست از ارائه طرح سازمان برای فنس کشی و اعمال محدودیت در مسیر میامی-عباس آباد خبر داد و گفت: این طرح برای جلوگیری از تلفات یوزپلنگ‌های توران اجرایی خواهد شد.
میامی- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میامی از دستگیری سارق تنها طلا فروشی این شهرستان خبر داد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا شامگاه شنبه ۸ آوریل، در مسابقات یواف‌سی که در میامی فلوریدا برگزار شد، در کنار مایک تایسون، کید راک و دانا وایت (رییس سازمان یو‌اف‌سی) حضور پیدا کرد، تماشاچیان ضمن تشویق دونالد ترامپ شعار «ایالات متحده آمریکا» سردادند. خورخه ماسویدال، مبارز UFC پس از برگزاری مسابقه خود، ترامپ را تمجید کرد و او را بزرگترین رئیس جمهوری تاریخ جهان توصیف کرد. این چندمین حضور دونالد ترامپ در مکان‌های عمومی پس از دادگاه جنجالی هفته گذشته است.
علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در مورد وضعیت جاده میامی که در آن یوزپلنگ آسیایی تلف شد، گفت: طبق قانون و موافقتنامه‌هایی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم به محض اتفاق افتادن آخرین حادثه برای یوزپلنگ آسیایی، اقدامات لازم برای فنس کشی این جاده به طول ۳۴ تا ۳۶ کیلومتر شروع شده است.
تیم بسکتبال میامی هیت به رکوردی جدید و استثنایی در لیگ NBA دست پیدا کرد.
استقلال در هفته پایانی دور رفت میهمان تراکتور است. این بازی پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران : بعد از دریافت نتایج آزمایشات است که می‌توان گفت آیا او قرص و داروی خاصی مصرف کرده بوده یا سرگیجه احتمالی علت سقوط او بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ