دیدار این هفته هوادار مقابل استقلال درصورتی برگزار می شود که این تیم تهرانی چندین استقلالی را در خود جای داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همکاری بابک مرادی و امین قاسمی نژاد دو گل را برای هوادار در برابر شمس آذر به ارمغان آورد.
هواداری‌ها روز دوشنبه آخرین تمرین سنگین و تاکتیکی خود را در مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران برگزار کردند و روز سه شنبه صبح تهران را به مقصد قزوین ترک خواهند کرد.
محمود فکری در نیمه دوم بازی با مس رفسنجان دست به تعویض جالب توجهی زد.
ساکت الهامی در فاصله چند هفته‌ای رقیب هوادار تهران شد.
شایعاتی عجیبی درخصوص جدایی کمال کامیابی نیا از پرسپولیس به گوش می‌رسد.
شاگردان محمود فکری در هفتمین جدال دوستانه خود در پیش فصب برابر چادرملو به پیروزی رسیدند.
مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه هوادار در گفت و گو با رسانه رسمی این باشگاه توضیحاتی در رابطه با آخرین موضوعات مجموعه به طور شفاف ارائه داد.
پرسپوليس روز پنج شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف هوادار قرار خواهد گرفت.
یک هوادار مسافت ۱۲۰۰ مایلی (بیش از ۱۹۰۰ کیلومتر) بین فلوریدا و فیلادلفیا را طی کرد چرا که تصور می‌کرد که شنبه شب قرار است اولین بازی لیونل مسی در اینتر میامی را ببیند، اما ناکام ماند چرا که لئو در حال حاضر در تعطیلات است و به این زودی‌ها به تیم جدیدش ملحق نمی‌شود. این هوادار از زمان دقیق اولین بازی مسی خبر نداشت و مسافتی طولانی را طی کرد تا به ورزشگاه ۱۸ هزار نفری سوبارو پارک برود و مسی را ببیند، اما تیرش به سنگ خورد.
بازیکنان هوادار روز پنج شنبه زیر نظر محمود فکری و دستیارانش تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار هوادار در برابر پرسپولیس پنج شنبه هفته جاری به استادیوم پاس می رود.
قرار بر این است که دیدار روز پنج شنبه هوادار و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی هوادار بدون تماشاگر برگزار شود.
باشگاه هوادار روز پنج شنبه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به موضوع همزمان نبودن دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به طور رسمی اعتراض کرد.
دیدار هوادار و مس رفسنجان از هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ روز سه شنبه به ساعت ۱۴:۳۰ تغییر کرد.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
دکتر رحیم طاهری از استقبال هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
قائم مقام مدیرعامل بانک شهر از استقبال هواداران دو تیم محبوب پایتخت (استقلال و پرسپولیس) از کارت های هواداری این بانک خبر داد و گفت: شعب بانک در سراسر کشور باید از این فرصت برای افزایش منابع خرد استفاده کنند.
در جریان بازی روز شنبه دو تیم بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون در لیگ فوتبال زنان پرتغال اتفاقی تاریخی به ثبت رسید و داور این بازی در دقیقه 45 در حالی که بنفیکا با نتیجه 3 بر صفر از میهمانش پیش بود، به پزشکان دو تیم به خاطر کمک به هواداری که روی سکوها حالش بد شده بود، کارت سفید نشان داد. این برای اولین بار در تاریخ فوتبال است که داوری در جریان بازی از کارت سفید استفاده می‌کند.
مصاف تدارکاتی مس و هوادار که روز شنبه به میزبانی رفسنجانی‌ها در تهران برگزار شد، در دقیقه هشتاد و پنج نیمه تمام به پایان رسید.
هوادار روز شنبه با مس رفسنجان و روز دوشنبه نیز با نفت مسجدسلیمان دیدار خواهد کرد
روزنامه‌های ورزشی امروز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
پرسپولیس در شرایطی که در تهران مقابل تیم هوادار قرار می‌گیرد یک روز دیر‌تر بازی خود را برگزار می‌کند و این سؤال برای استقلالی‌ها به وجود آمده که چرا درحالی که دو تیم شرایط مشابهی در اردوی تیم ملی داشتند و بازیکنان‌شان تیم ملی را در اردوی سخت ترکیه همراهی کرده‌اند، بازی استقلال ۲ روز بعد از بازگشت ملی‌پوشان از اتریش برگزار می‌شود، اما پرسپولیس با یک روز تأخیر در مقابل هوادار قرار می‌گیرد؟!
با امضای تفاهمنامه مشترک میان بانک شهر و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال؛ کارت هواداری این باشگاه به زودی در تمامی شعب بانک شهر ارائه می شود.
در پی وقوع سیل در چهار روستای شهرستان فیروزکوه از روز پنج شنبه امداد رسانی به این مناطق آغاز شده و تاکنون ادامه دارد. بیشترین خسارت در بین این مناطق مربوط به روستای مزداران است. بخش بزرگی از این روستا در اثر سیل تخریب شده و عده‌ای نیز مفقود هستند که جستجوها برای یافتن این افراد با حضور گروه‌های امدادی ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ