یک دیپلمات پیشین می‌گوید: مصر یکی از کشور‌هایی است که بعد از قطع روابط ایران و عربستان جرات نمی‌کرد با ایران ارتباط برقرار کند، اما امروزه تلاش‌هایی را در برقراری ارتباط انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آمریکایی از مخالفت مقامات مصری با درخواست واشنگتن مبنی بر ارسال تسلیحات به اوکراین برای پر کردن انبارهای خالی از سلاح این کشور مقابل روسیه خبر داد.
مصر و ترکیه بر سر افزایش حجم مبادلات تجاری میان دو کشور به ۱۵ میلیارد دلار توافق کردند.
وزارت خارجه مصر امروز اعلام کرد که کاردار سوئد را در اعتراض اقدامات اخیر در هتک حرمت به‌قرآن کریم، احضار کرد.
محمد صلاح پس از جشن تولد 31 سالگی خود اردوی تیم ملی مصر را ترک کرد.
سفیر روسیه در مصر اعلام کرد که قاهره برای پیوستن به گروه بریکس درخواست رسمی داده است.
وزیر تجارت و صنعت مصر گفت که مصر و عربستان روابط دوجانبه استراتژیک و همکاری اقتصادی در راستای منافع دو کشور دارند.
منابع آگاه در ارتش رژیم صهیونیستی از احتمال برکناری برخی فرماندهان منطقه جنوبی بعد از حمله به نظامیان صهیونیست در مرزهای مشترک با مصر، خبر دادند.
شادی محمد مجدی، هافبک بازیساز الاهلی، در دیدار برابر طلائع الجیش، جنجال بزرگی به پا کرد.
وزارت خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد و آن را در تناقض کامل با قواعد و موازین بین‌المللی دانست.
وزارت خارجه مصر شامگاه یکشنبه با صدور بیانیه‌ای خواستار توقف فوری عملیات نظامی در سودان و استفاده از زبان گفت‌وگو شد.
رئیس ستاد مشترک ارتش مصر در کتاب خاطراتش می‌نویسد که مردم بعد از شکست در جنگ شش روزه با اسرائیل می‌پرسیدند که پس موشک‌های "قاهر" و "ظافر" کو؟ چرا عبدالناصر طبق وعده خود با آن‌ها تل‌آویو را نزد؟
ارتباط میان قاهره - تهران متوقف نشده و اختلافات زیادی میان دو کشور وجود ندارد، به نقل از "محمد العرابی" وزیر خارجه پیشین مصر اعلام کرده که «موارد تعیین کننده روابط تهران - قاهره با دیگر طرف‌ها (ترکیه) متفاوت‌تر است و این روابط درحال حاضر عادی به نظر می‌رسد و قاهره از خیلی وقت پیش یک کاردار در سطح سفیر در ایران مستقر کرده است»
به دنبال وقوع زلزله در ترکیه آب دریا در سواحل مصر به رنگ سیاه در آمده است.
درحالی‌که رو‌زنامه‌های قطری بعد از یکی-دو روز نوشتن درباره این ماجرا، سکوتی کامل در این باره کرده‌اند، با ادیتور روزنامه استاد دوحه، عبدالعزیز، صحبت کردیم. او روزنامه‌نگاری باسابقه و اهل مصر است که سال‌هاست در تحریریه استاد دوحه می‌نویسد.
رئیس دولت امارات بعد از گذشت دو سال از پایان تحریم چهار کشور امارات، عربستان، مصر و بحرین علیه قطر امروز وارد دوحه پایتخت این کشور شد و درباره روابط دوجانبه با امیر قطر گفت وگو کرد.
دستیار کارلوس کی‌روش می‌گوید پیشنهاد ایران بلافاصله پس از پایان کار آنها در مصر به دست سرمربی پرتغالی رسیده است.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد.
مربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید تماس‌ها و مذاکرات با کارلوس کی‌روش برای بازگشت به ایران حدود یک هفته بعد از جدایی او از تیم مصر آغاز شد؛ یعنی زمانی که قرعه کشی جام جهانی انجام شده بود.
مربی سابق تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و تیم الاهلی مصر بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، پیامی را برای او منتشر کرد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.
تیم ملی والیبال ایران امشب در دومین گام خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مصر می رود.
سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: بعد از مسابقات آزاد تیراندازی، ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مصر مشخص می‌شود.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ