سفیر روسیه در مصر اعلام کرد که قاهره برای پیوستن به گروه بریکس درخواست رسمی داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی گفت: امنیت اولویت ما است؛ اما روابط انرژی میان مصر و اسرائیل هم مهم است.
سومین اعزام بین المللی رشته ژیمناستیک در فاصله یک ماه لغو شد. دلیل این اتفاق عدم تایید نفرات اعزامی از سوی رئیس پیشین فدراسیون عنوان شده است.
منابع عبری اذعان کردند که در درگیری مسلحانه امروز در گذرگاه مرزی نیتسانا (هم مرز با مصر) تاکنون سه نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده‌اند.
سایت میر در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر اسیوط در مصر علیا قرار دارد. گورستان میر شامل گروهی از مقبره‌های صخره‌ای هم می‌شود که به طور کامل در صخره حکاکی شدند و قدمت آن‌ها به دوران پادشاهی قدیم و میانه باز می‌گردد. حاکمان استانی در مقبره‌هایی در دامنه‌ی تپه دفن شدند.
مدیر تیم فوتبال انپی مصر از ناپدید شدن یکی از بازیکنان این تیم خبر داد؛ او گفته همسر این بازیکن هم اطلاعی از سرنوشت او ندارد.
برخی از رسانه‌های مصری در در این ارتباط نوشتند که ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور مصر تبریک گفت.
مصریان مومیایی کردن را حدود ۳۴۰۰ سال قبل از میلاد آغاز کردند. حدود ۲۶۰۰ سال قبل از میلاد هم فهمیدند که برداشتن اندام‌های داخلی به پایین آوردن سرعت تجزیهٔ بدن کمک می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره احیای روابط با مصر گفت: مصر کشور مهمی است و دو کشور برای همدیگر در منطقه اهمیت قائل هستند؛ منطقه به ظرفیت مثبت و هم افزایی تهران و قاهره نیاز دارد.
مربی الاهلی مصر ناامید نیست و معتقد است فردا تیمش می تواند رئال مادرید را در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان شکست دهد.
یکی از معتبرترین منابع تاریخی اشاره می‌کند که اسکندر مقدونی در سال ۳۲۳ قبل از میلاد در بابل درگذشت و در ممفیس به خاک سپرده شد. اما پیکر او بعداً به اسکندریه منقل شد و بعد‌ها هم بار دیگر محل دفن او در اسکندریه تغییر کرد. این مسئله باعث شده تا محل دفن او تا امروز کشف نشده باقی بماند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه حضور در تیم مصر را هم دارد قصد دارد مطالبات خود را با شکایت در فیفا پیگیری کند.
مصدومیت دروازه‌بان اول تیم، چالشی بود که کارلوس کی‌روش پیش از این هم در تیم ملی مصر تجربه کرده بود.
در این دیدار دو طرف پیام های مثبتی به هم داده‌اند و عباس کامل تاکید کرده است که موضع قاهره عدم پیوستن به هرگونه ائتلاف سیاسی و یا نظامی علیه ایران است.
گوترش خطاب به نمایندگانی که در شهر شرم الشیخ مصر گرد هم آمده بودند، اظهار کرد: بشر یک انتخاب دارد: همکاری یا هلاک شدن.
رئیس فدراسیون تیراندازی در خصوص عدم صدور ویزا برای تیراندازان جهت اعزام به مصر توضیحاتی داد.
«سامح شکری» و «سرگئی لاوروف» در نیویورک با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پیامی دوستانه خطاب به مصر و مردم این کشور، خواستار رفع اختلافات میان آنکارا و قاهره شد.
دیدار مصر و آرژانتین اکتبر آینده در ابوظبی پایتخت امارات برگزار می‌شود و ورزشگاه میزبان این دیدار هم متعاقبا مشخص خواهد شد.
محمد صلاح و لیونل مسی دو ستاره فوتبال دنیا در دیدار دوستانه مصر و آرژانتین برابر هم قرار خواهند گرفت.
منابع مصری از تصادفی هولناک در مصر خبر دادند که شماری کشته و زخمی برجای گذاشته است.
کی‌روش فدراسیون مصر را هم در فیفا محکوم کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ