استقلال در اکثر بازی هایی که این فصل در تهران بازی کرده مالک توپ و میدان بوده، هر چند در برخی از بازی ها به دلیل عدم موقعیت طلبی از رسیدن به نتیجه مطلوب باز مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیروی هوایی ژاپن و فرانسه با هدف آنچه بهبود مهارت‌های تاکتیکی و تعمیق همکاری دفاعی خوانده‌شده است، برای نخستین بار رزمایش مشترک برگزار خواهند کرد.
وزارت دفاع روسیه اوایل امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، جنگنده‌های تاکتیکی این کشور بر فراز دریای بالتیک و با هدف اصلی تست آمادگی برای اجرای عملیات ضربتی و وظایف خاص، مانور انجام دادند.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
رسانه‌های روسی اعلام کردند وزرای دفاع روسیه و بلاروس امروز سند استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی مسکو در بلاروس را امضاء کردند.
حزب‌الله لبنان در یکی از بزرگترین رزمایش‌های خود در سال‌های اخیر، سناریو حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین و تاسیسات حساس در اراضی اشغالی را مورد آزمایش قرار داد.
احتمال دارد یحیی گل‌محمدی یک تغییر مهم را در خط دفاعی تیمش ایجاد کند.
وزارت دفاع انگلیس امروز اعلام کرد که احتمال دارد روسیه از تاکتیک جدیدی در گردآوری اطلاعات دفاع هوایی اوکراین استفاده کند.
بهره‌گیری از تجهیزات و تسلیحات بومی در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ از نقاط قوت آن است، تجهیزاتی که با جهاد متخصصان جوان در ارتش، وزارت دفاع، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر مراکز علمی به دست آمد.
یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب و روز اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، ضمن دفاع از سبک بازی دفاعی تیمش گفت که تنها راه صعود به یک هشتم نهایی همین تاکتیک بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز به واسطه پیشرفت‌های دفاعی، تسلیحاتی، راهبردی و تاکتیکی که انجام گرفته توانسته‌ایم در تمامی نقاط صفر مرزی امنیت پایدار را ایجاد کنیم.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران از تاکتیک دفاعی ایران و بالا رفتن سن تیمی ایران در جام جهانی انتقاد کرد.
حذف تیم ملی فوتبال از جام جهانی فاجعه نیست. فوتبال ادامه دارد. چهار سال دیگر می توانیم قوی تر به جام جهانی برگردیم و...
هافبک سال های نه چندان دور باشگاه پرسپولیس و تیم ملی صحبت هایش را نسبت به تفکرات تاکتیکی کی روش مطرح کرد.
آخرین تصمیمات تاکتیکی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قبل از جام‌جهانی قطر نشان از نیمکت نشینی یکی از چهره های امیدوار در خط دفاعی دارد.
در هفته دهم لیگ برتر، آبی‌ها هر چه زدند به در بسته خوردند و شاگردان ساپینتو موفق نشدند لایه‌های دفاعی تیم رحمتی را باز کنند.
آمریکا قصد دارد تا نخستین محموله سامانه پدافند زمین به هوای ( NASAMS) را طی هفته‌های آتی به اوکراین تحویل دهد.
سیمون کیائر که بعد از ماه‌ها مصدومیت در بازی امشب میلان مقابل ساسولو به میدان برگشت می‌گوید از تاکتیک ساسولو برای به تساوی کشاندن بازی شگفت‌زده شده است.
وزارت دفاع اوکراین گزارش داد که ارتش اوکراین با حمله توپخانه‌ای بسیار دقیق خود سیستم رادار ضد توپخانه Zoopark-۱ روسیه را در استان زاپوریژیا منهدم کرد. علاوه بر این سامانه، نیرو‌های اوکراینی چهار خودروی زرهی را نیز منهدم کردند. سامانه راداری اطلاعاتی Zoopark-۱ روسیه برای شناسایی مواضع آتش دشمن، سیستم‌های موشک پرتاب چندگانه، مواضع توپخانه و خمپاره، پرتابگر‌های موشک تاکتیکی و سامانه‌های پدافند هوایی و ... و همچنین محاسبه مسیر پرتابه‌ها و موشک‌ها در نظر گرفته شده است.
پرسپولیس در برابر فولاد هم موفق به گلزنی نشد، ولی بارقه هایی از تیم متفاوت را در برنامه های تاکتیکی نشان داد.
عرضه اولیه ددانا امروز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ به عنوان سومین نماد عرضه اولیه شده فرابورسی و چهارمین نماد عرضه اولیه شده از ابتدای سال، انجام شد. در این عرضه اولیه چند کد مشارکت داشتند و به هر کد چند سهم رسید؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ