اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اصلی‌ترین مشکلات ایران در بحث دریافت پروانه حرفه‌ای را مشخص کرد.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اصلی‌ترین مشکلات ایران در بحث دریافت پروانه حرفه‌ای را مشخص کرد.
نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال ایران و دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با حضور نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.
مدیر امور بین‌الملل و مسوول کمیته اخذ مجوز AFC باشگاه گفت: با تلاش شبانه‌روزی که انجام شد، پرسپولیس مجوز حرفه‌ای را دریافت کرد و در نامه ارسالی از سوی کنفدراسیون آسیا برای فدراسیون فوتبال، این امر به صراحت آمده است.
کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های قطری مجوز حرفه‌ای ۱۵ باشگاه را صادر کرد.
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را درباره امضا نکردن اسناد باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.
کاظم اولیایی می‌گوید اگر استقلال بتواند دفاع درست و منطقی در کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته باشد، می‌تواند به لیگ قهرمانان آسیا بازگردد.
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
ی درباره واگذاری باشگاه استقلال به وزارت اقتصاد و اینکه آیا این موضوع باعث شده مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل و توسط AFC تایید شود هم گفت: به نظرم فردا این موضوع در دولت تصویب خواهد شد. اصل این است که کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای تصمیم بگیرد و طبق قانون فدراسیون فوتبال هیچ نقشی در تایید و یا حذف نمی‌تواند داشته باشد.
منصور قنبرزاده از اخطار کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته مجوز حرفه‌ای‌سازی ایران خبر داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پایان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: رفع تعلیق کمیته مجوز حرفه‌ای خبر خوبی است، اما مسئولیت ما را فوق‌العاده بیشتر می‌کند.
کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید باشگاه‌ها نباید انتظار گزارش غیر واقعی به فیفا داشته باشند.
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد
رئیس سابق کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال با بیان اینکه تاکنون پیشرفتی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای حل مشکلات ندیده است، نسبت به سقوط این دو باشگاه به لیگ دسته سوم هشدار داد.
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه‌ای از یک‌سال به دوماه کاهش یافت.
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه ای از یکسال به دوماه کاهش یافت.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت در تلاش برای رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هستند.
به گفته قنبرزاده تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران همچنان پابرجاست.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون ایران تا رفع ایرادات و نواقص همچنان ادامه خواهد داشت.
رییس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد باشگاه استقلال فعالیت‌های خود برای بازگشت به آسیا را شروع کرده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به لزوم همکاری صنعت خودرو با شرکت های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها، بیان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان علم را به میدان آورده و تبدیل به کالا می کنند و اگر دانش تبدیل به کالا و صنعت شود، هم جامعه می تواند رشد و توسعه یابد و هم کیفیت تولیدات افزایش خواهد یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ