چهار هوادار اتلتیکو که به دلیل اقدامات نژادپرستانه علیه وینیسیوس دستگیر شده بودند به صورت مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه‌های اسپانیا منع شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناپولی‌، قهرمان فصل گذشته سری A، در اولین بازی فصل جدید با نتیجه 3-1 فروزینونه را شکست داد.
شاگردان ژابی آلونسو در نخستین بازی فصل بدون حضور مهاجم ایرانی موفق به کسب پیروزی مقابل لایپزیش شدند.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال چین شروع تیمش را ضعیف دانست و گفت: بازیمان لحظه به لحظه در دیدار برابر اندونزی بهتر شد.
هری کین در اولین بازی فصل بوندسلیگا و اولین بازی‌ای که برای بایرن مونیخ فیکس به میدان رفته بود پاس گل اول تیمش را به لروی سانه داد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
تیم ملی بانوان هاکی چمنی ۵ نفره ایران در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش برابر عمان به پیروزی رسید.
برنامه مسابقات هفته های اول تا سوم لیگ یک باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در فصل 2023-2024 از امروز آغاز خواهد شد.
باشگاه آرسنال برای قدردانی از مارتین اودگارد بابت بازی‌های خوبش قصد دارد قرارداد او را تمدید کند.
هافبک ایرانی تیم آلمالیق ازبکستان در ترکیب ثابت این تیم در برابر سیب عمان حضور دارد.
ستاره ایرانی پورتو در حضور ۹۰ دقیقه‌ای مقابل موریرنسی در گلزنی ناموفق بود.
دایچی کامادا، هافبک ژاپنی، در بازی دوستانه امشب لاتزیو موفق به گلزنی شد.
جود به در اولین بازی رسمی با پیراهن رئال مادرید گلی دیدنی به ثمر رساند.
شاگردان ژابی آلونسو موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی جام حذفی شدند.
متهم پس از تفهیم اتهام مشارکت در شروع به سرقت مقرون آزار و ایراد صدمه عمدی با سلاح سرد، گفت: چاقویی را به قصد ارتکاب سرقت از منزل خواهرم برداشتم و به مغازه «ف- ح» (شاکی) رفتم. وقتی دیدم درون فروشگاه تنهاست ماسکم را پایین دادم، ولی با یکدیگر درگیر شدیم من با چاقو به او ضربه زدم وقتی هم قصد فرار از آن جا را داشتم ناگهان مردی به در مغازه رسید و مرا گرفت. من با برنامه ریزی قبلی این کار را کردم و معتاد هم نیستم، اما موفق به سرقت نشدم ودفاع دیگری نیز ندارم! و جرم خود را می‌پذیرم...
کیهان نوشت: اکثر فقهای طراز اول شیعه از جمله محقق حلی، علامه حلی، فاضل هندی و شیخ طوسی برای هر فعل حرام یا ترک فعل واجب قائل به مجازات از سوی حاکم شرع هستند. حتی برای ترک نماز واجب که این امر در منابع فقهی به صراحت ذکر شده است.
رئیس قوه قضاییه گفت: کشف حجاب مصداق خلاف عفت عمومی و مبانی شرع و قانون است و دشمن از آن حمایت می‌کند.
ادعای مرد شرور: من خودم قربانی هستم/ دلهره وحشت آفرین!/ همدستی داماد و مادرزن برای سرقت/ ناتوانی در کنترل خشم رنگ خون گرفت/ مرد شیشه‌ای مادر خود را به قتل رساند!/ قصاص، مجازات قتل همسر در شب یلدا/ شکار باند مخوف خون آشام گوشواره‌دار!/ رهایی از قصاص به حرمت میلاد امام حسین (ع)
ستایشی سخنگوی قوه‌ قضاییه گفت: هیچگونه تخفیف و ارفاقی برای افرادی که جرایم خشن مرتکب شدند نخواهد شد اما افرادی که هیجانی به میدان آمدند و قصد مجرمانه ایی نداشتند مورد رأفت قرار می گیرند، البته آنها هم مراتبی دارند اگر بزه‌ایی را مرتکب نشده باشند با اخذ تعهد و بلاقید آزاد می شود اما اگر مرتکب یک عمل مقدماتی شده باشد یا شروع ارتکاب بعضی جرایم را داشته باشند به اقتضای مقررات قانونی برای آنها قرار تامین کیفری صادر می شود و در اختیار خواهند بود و وضعیتشان رصد می شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: اعتقاد ما این است که برخورد‌ها با عناصر اصلی و کسانی که اغفال شدند باید مدبرانه، هوشمندانه، عبرت‌آموز و بازدارنده باشد. تفکیک را شروع کردیم و عملا هم صورت گرفته است. بیش از هزار نفر که در یک روز بازداشت شده بودند در یک بازه آزاد شدند.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به پنج سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است. براساس مقررات محکومیت ایشان اجرا شده و ما تکلیف به اجرای قانون داریم
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده میرسلیم و اینکه ایا اتهامش جاسوسی است؟ گفت: آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است.
طبق گزارشی از اس‌اندپی گلوبال موبیلیتی، مصرف‌کنندگان آمریکایی از وسایل نقلیه موجود خود برای مدت طولانی‌تری استفاده می‌کنند زیرا موجودی خودروهای جدید و کامیون‌های سبک به دلیل چالش‌های زنجیره تامین محدود می‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ