نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هرچند که در خبرها آمده است با دراختیار گرفتن ۶۰ درصد سهام یک بانک زیان‌ده خصوصی توسط وزارت اقتصاد این بانک دولتی شده است اما عملا این کار برای تسریع در فرایند انحلال این بانک صورت گرفته است.
وزارت دفاع چین اعلام کرد که این کشور به حفظ حق حاکمیتی خود در دریای چین جنوبی پایبند است.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سپاهان و هیچ باشگاه دیگری حق ندارد از قانون درباره سقف بودجه تخطی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه تلاش برای مرتبط کردن جنگ اوکراین به همکاری‌های ایران با روسیه را اقدامی با اهداف سیاسی خواند و گفت: حق خود را برای اقدام متقابل و متناسب علیه اقدامات تحریمی اتحادیه اروپا محفوظ می‌دانیم.
دو ستاره خارجی استقلال فعلا مشغول استراحت هستند و منتظرند تا سرمربی جدید آبی‌ها مشخص شود.
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که ناتو باید به حق حاکمیتی صربستان احترام بگذارد.
امام جمعه مشهد: بدیهی است که در برابر هر اقدام ضدقانونی، حاکمیت مکلف است تا با قدرت برخورد کند. به همین دلیل هم بود که مسئولان فرهنگی قرارگاه حجاب تشکیل دادند و براساس مصوبه آن، جریمه افراد بی‌حجاب را تصویب کردند تا در آن برخورد میان حافظ قانون با فرد بی‌حجاب به حداقل ممکن برسد.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که از نظر روسیه، فرانسه حق میانجیگری درباره مساله اوکراین را ندارد؛ زیرا حامی یکی از طرف‌های درگیر است.
وزارت خارجه مالزی اعلام کرد این کشور از حقوق خود در دریای جنوبی چین حفاظت می‌کند.
نرخ حق الوکاله بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۲ اعلام شد.
متهم گفت: من از بچگی با سرقت و خلاف بزرگ شدم. از زمانی که ۵سال بیشتر نداشتم. پدرم یک مجرم سابقه‌دار است که او هم از کودکی خلاف را از پدرش یاد گرفته بود. نه‌تن‌ها پدرم و پدربزرگم بلکه عموهایم هم مجرمان سابقه‌داری بودند که حتی شنیده‌ام یکی از آن‌ها وقتی من کوچک بودم اعدام شده است. فقط یکی از عموهایم درس خواند و از ایران رفت، مابقی همه تبدیل به خلافکار شدند. انگار خلاف یک ارثیه شوم است که در خاندان ما به نسل‌های بعدی منتقل شده است. البته این را هم بگویم که دختر‌ها حق انجام خلاف را ندارند.
وزارت اطلاعات در بیانیه‌ای اعلام کرد: ضمن حمایت قاطع از نهاد ضدروریستی سپاه پاسداران، اقدام متقابل در صورت هر عمل مُغایر امنیّت ملّی جمهوری اسلامی ایران را حق مشروع و مُسلّم کشور می‌دانیم.
کارشناسان سازمان ملل در گزارشی اعلام کردند تحریم های آمریکا حق برخورداری از محیط زیست سالم، حق سلامت و حق حیات مردم ایران را سلب کرده و باید لغو شوند.
محمدرضا قنبرطلب، شاکی پرونده ماهان صدرات: او می‌گوید اشتباه کردم و چه اعدام بشوم یا نشوم، تو من را ببخش. به‌معنای واقعی کلمه پشیمان است. من به‌عنوان سربازی که همواره در راستای منویات رهبری و در جهت تحکیم نظام گام برداشته‌ام از رهبری و رئیس‌ قوه قضائیه عاجزانه استدعا می‌کنم با توجه به اظهار ندامت قلبی متهم، نظام از حق خود در برخورد با ماهان بگذرد. مطمئن هستم که این رأفت و گذشت در جامعه اثربخش خواهد بود.
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظریات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
هرچند گزارش های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت از افراد توهین کننده به فوتبالی‌ها را تا آخر پیگیری می‌کند.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش، در حال حل شدن است.
اقدام عربستان‌سعودی اثبات می‌کند که در زمینه سفر بایدن به عربستان حق با منتقدان بود و مشاوران کاخ سفید سخت در اشتباه بودند؛ موضوعی که از درک نادرست سیاستمداران آمریکا از خاورمیانه نشان دارد.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۰۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۷۱ هزار و ۷۹۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بود و نبود این مجلس علی السویه است و جا دارد مردم از دست این مجلس عزای عمومی اعلام کنند چون این مجلس رفت که بار از روی دوش مردم بردارد اما بارهای فراوانی روی دوش مردم گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ